רכילות עסקית

האזהרה של בכירי המלונאות: ירידה במספר התיירים מחו"ל

הרפורמה המשפטית ממשיכה להשפיע על המשק: חברת ישרוטל ומלונות דן פרסמו את סיכום שנת 2022 והעידו על רווחים. בדו"חות עוד ניתן למצוא חשש מפני ההשלכות של הרפורמה המשפטית על מגזר התיירות בישראל
מערכת ice |  2
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת ישרוטל וחברת דן פרסמו את הדו"חות הכספיים השנתיים שלהן, בהם פורסם כי על רקע הרפורמה המשפטית ועל רקע המחאה נגדה הם חוששים מירידה בכמות המבקרים ודואגים לעתיד המגזר.
בכל אחד מהדו"חות ניתן למצוא חשש מצעדי הממשלה. בחברות המלונאות דואגים שלרפורמה (וגם למחאה) תהיה "השפעה מהותית לרעה על הסביבה הכלכלית" ו"השפעה שלילית על היקף הביקוש מצד תיירים מחו"ל". למרות פרסום התחזיות הקודרות, שתי החברות מרוצות ומסכמות את השנה עם נתונים חיובים.
 
ברשת ישרוטל וברשת ומלונות דן סיכמו את שנת 2022 עם רווחים ניכרים. חברת ישרוטל רשמה רווח נקי של 254 מיליון שקל. מלונות דן הצליחו לזנק וסיכמו את הרווחים ב־102 מיליון שקל - זינוק של מאות אחוזים לעומת השנה הקודמת.
הכנסות ישרוטל מסתכמות ב-1.87 מיליארד שקל לעומת 1.6 מיליארד שקל אשתקד. רשת מלונות דן גם נמצאת בעלייה ומסכמת את שנת 2022 ב-1.4 מיליארד שקל, עלייה משמעותית בהשוואה לשנת 2021, בה דן סיכמו את השנה עם 971 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אתם מצפים?!
    תייר ישראלי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לילה כאן כמו שבוע בסיני שבוע כאן כמו חודשיים באירופה חודש כאן כמו שנה באסיה אז תפסיקו לקטר, לעשוק אותנו ואת המדינה ואולי, רק אולי נסכים ללילה במלון אצלכם
    סגור
  • 1.
    הדוחות הם על 2022, לפני שהמחאה התחילה.
    A 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה מדברת כל רווחים ב2022. זה לפני כל האירוע. זה לא אומר כלום כל ההשלכות הנוכחיות או העתידיות
    סגור