רכילות עסקית

יותר ממיליון שקל: הקמפיין היוקרתי של בראד פיט נחשף

קמפיין בכיכובו של בראד פיט, בהשקעה הנאמדת בלמעלה ממיליון שקל, יעלה השבוע בו הכוכב ימשיך, זו הפעם השנייה, לפרסם את מותג מכונות הקפה דלונגי
מערכת ice |  2
בראד פיט (צילום יח"צ דלונגי)
המותג הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל על ידי חברת ברימאג, וידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות, עולה בקמפיין חדש עם שגריר המותג, השחקן ההוליוודי בראד פיט, זוכה פרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב, ומפיק קולנוע וטלוויזיה אמריקאי.
הקמפיין בכיכובו של פיט יעלה בשבוע הקרוב, בהשקעה הנאמדת בלמעלה ממיליון שקל, לרגל חשיפת מכונות הקפה האוטומטיות של המותג.
 
לדברי יאיר רוזן, מנכ"ל חברת ברימאג: "הבחירה להמשיך בקמפיין נוסף עם השגריר בראד פיט היא בזכות ההצלחה בקמפיין הראשון, שיצר באז ועניין רב, גם בישראל. פיט הוא אייקון עולמי, שחקן ומפיק מוערך, שהקהל הישראלי אוהב".
עוד הוסיף רוזן: "בראד פיט שומר על האותנטיות, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג דלונגי כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה. באמצעות הקמפיין אנו מדגישים את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיליון שח?
    טומי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא,מיליון דולר אוליי
    סגור
  • 1.
    השוואת משכורות!!!!
    אנצי! 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראיתי סרט מר וגברת סמית.שבראד פיט אומר שהוא לא יקום מהמיטה בשביל פחות מ-500,000 דולר ואת זה אמר גבר.אז עכשיו זה המשפט שלי- לינדה אבנג'ליסטה עושה שדרוג למשפט המפורסם שלה על דוגמנות!
    סגור