רכילות עסקית

מה הביא את האלופים בדימוס לבקש חתימה על ספר?

רן צור וגדעון תמר, סא״לים במיל', ערכו השקה חגיגית לספר שחיברו יחד, 'הערך המנטלי - מה אני באמת רוצה?'. האלופים במיל', יוסי בכר וליאור כרמלי, לא פספסו את ההזדמנות לקבל חתימה אישית
מערכת ice | 
מימין: רן צור, ליאור כרמלי, יוסי בכר וגדעון תמר (צילום פינו חדד)
בבית ציוני אמריקה נערכה השקה חגיגית לספר 'הערך המנטלי - מה אני באמת רוצה?' שחיברו רן צור וגדעון תמר, בעלי המותג TMV. השניים, סא״לים במיל', הם מאמנים אישיים ומנטורים בכירים המפתחים מודלים חדשניים להכשרת מנהלים ולהטמעת אסטרטגיות ניהוליות-מנטליות בחברות וארגונים רבים במשק. בין השאר הם עבדו עם גופים כדוגמת חברת טבע, קבוצת שלמה, סאלח דבאח ובניו, קבוצת UNET, צה"ל, שב"ס, ,R.S NESS  המכללה האקדמית ת"א-יפו, מכון הנרייטה סולד, בנדיקט, ספורטאי סגל הוועד האולימפי, עיריות, וועדי עובדים, שגרירויות, גופים בינלאומיים ועוד.
הספר מבוסס על מסעם האישי מימיהם כקציני קבע בצה״ל, דרך עולם הריצה של תמר - מטובי רצי המרתון בעולם בגילו בשנים האחרונות ועד לניסיונם כמנטורים בכירים, ומציג כלשונו ״גישה פרקטית ולא חלומות באספמיה או דמיונות שווא, וגם הגדרה מקורית ופורצת דרך לחיים מאושרים״.
 
הגיעו לקבל חתימה על העותק ולהעלות נוסטלגיה צה"לית מימים עברו - האלופים במילואים יוסי בכר וליאור כרמלי, לצד מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה - אילון הרוש ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה