רכילות עסקית

"קרן פימי" בהשקעה ענקית בחברת התרופות הישראלית

"קרן פימי" חתמה על הסכם שמחייב אותה להשקיע 60 מיליון דולר נוספים בקמהדע, בכך, הקרן הופכת לבעלת השליטה בחברה
מערכת ice | 
לילך אשר טופילסקי (צילום צילום תומי הרפז)
"קרן פימי" הופכת להיות בעלת השליטה בקמהדע לאחר שהראשונה, על הסכם מחייב להשקעה נוספת של 60 מיליון דולר בחברה. כך שעם השלמת העסקה תחזיק בכ-38% ממניות החברה להשקעה זו קדמו שתי השקעות של קרן פימי בחברה שהביאו אותה לאחזקה של 21%. כספי ההשקעה מיועדים לתמיכה בתוכניות הצמיחה של קמהדע ומימוש הזדמנויות עסקיות אסטרטגיות
לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי, יו"ר קמהדע: "אנו שמחים על השלמת העסקה בה פימי הופכת לבעלת השליטה בקמהדע. השקעה משמעותית זו מעידה על האמון שלנו בחברה ומדגישה את המחויבות שלנו להשבחת החברה.
אנו בטוחים ביכולת הצוות הניהולי של קמהדע, בראשות המנכ"ל עמיר לונדון, לבסס את מעמדה של החברה כמובילה עולמית בשוק תרופות הפלסמה, בו היא פועלת. אנו מאמינים כי לקמהדע יש הזדמנות גדולה להשיא ערך באמצעות ההשקעה המשמעותית שמבוצעת, שתשמש למימוש תוכנית הצמיחה שלה."
קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והיא קרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים של מעל 7 מיליארד דולר. עד היום השקיעה הקרן, בין היתר, בחברות: קמהדע, ריטליקס, ריווליס, נובולוג, מגל, תמי 4, המלט, אורמת, אופיר, סקופ, מדטכניקה, חמת, גילת מערכות לווין, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אלוני, כרמית, נירלט, איטונג, תדיראן קשר, ליפמן, פורמולה סיסטמס, אוריין, רבל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה