רכילות עסקית

קניוני עזריאלי בשת"פ מרגש לרגל יום המודעות ללקויות ראייה

במסגרת הפעילות שתתקיים ב-6 מקניוני עזריאלי יוכלו הקונים להגיע לעמדות של עמותת אלי"ע  ולהתנסות במשקפת מיוחדת המדמה לקות ראייה ואיתה לבצע פעולות שגרתיות
מערכת ice | 
אירוע עמותת אליע (צילום אלי"ע)
לרגל יום המודעות לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון החל בשלישי הקרוב -6 ביוני ושנועד להעלות את המודעות לאתגרים העומדים בפניהם מדי יום, עמותת אלי"ע המסייעת לילדים עם לקויות ראייה/עיוורון בשיתוף חברת RightHear המפתחת טכנולוגיות שמאפשרות לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון להתמצא טוב יותר במרחב הציבורי יוצאים בפעילות חוויתית, ייחודית שמטרתה לאפשר לקונים בשישה מקניוני עזראילי לחוות לרגע את עולמם של אנשים עם לקויי ראייה ועיוורון.
במסגרת הפעילות שתתקיים ב-6 מקניוני עזריאלי - עזריאלי חיפה, עזריאלי אילון, עזריאלי תל אביב, עזריאלי ירושלים, עזריאלי ראשונים ועזריאלי הנגב - יוכלו הקונים להגיע לעמדות של עמותת אלי"ע  ולהתנסות במשקפת מיוחדת המדמה לקות ראייה ואיתה לבצע פעולות שגרתיות, ביניהן הקראת סיפור ילדים, הרכבת פאזל, מזיגת מים/שתיה לכוס, כתיבת השם על דף ועוד.
 
בתום הפעילות יקבלו המשתתפים שובר לספרי לניקוי משקפיים באופטיקנה/לארוחה במקדונלדס/קפה בארומה/פיצה האט בירושלים.
עמותת אלי"ע מפעילה גנים שיקומיים לילדים עד גיל 6 בעלי לקויות ראייה או עיוורון. זה הגן המוביל בישראל המתמחה בטיפול מקיף לילדים ומשפחותיהם.
לאלי"ע יש חמישה מרכזים אזוריים, מב"ש בדרום ועד לכפר המכבי באיזור חיפה, כשבכל אחד מהם פועלות מסגרות יום שיקומיות ייחודיות עבור פעוטות וילדים עם עיוורון או לקויות ראייה, ושבהן מתרגלים איתם את שרידי הראייה שעוד נותרו להם.
לכל ילד וילדה נבנית תכנית שיקום אישית, המותאמת ללקות הילד ובהתאם ליכולות שלו.
העמותה פועלת ללא הרף בכדי לסייע לילדים לעשות שימוש מרבי בשרידי הראייה שלהם ולעזור להם להשתלב במסגרות ההמשך המתאימות (ההעדפה, כאשר ניתן, היא לשילוב בזרם החינוך המרכזי) ובחברה בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה