רכילות עסקית

התמקצעות פיננסית: כ-120 סוכנים של חברת GMT בוועידה השנתית שלה

ערן סרוק, מנכ"ל GMT: "בעולם של תנועות כח אדם גלובליות במסגרתו לקוחותינו נדרשים לשירותים פיננסים מתקדמים בזמן שהם שוהים מחוץ למדינתם אם כמהגרי עבודה, סטודנטים או תיירים – אנו נדרשים לספק להם שירותים פיננסים מתקדמים ולהוות עבורם את הבית הפיננסי בזמן שהם רחוקים מהבנק שלהם"
מערכת ice | 
ערן סרוק ועודד אופק (צילום ישראל הדרי)
כ-120 סוכנים נבחרים של חברת GMT הגיעו אתמול לבית הירוק בתל אביב לקחת חלק בועידת הסוכנים השנתית של חברת הפינטק הישראלית. במסגרת הוועידה, עברו הסוכנים הדרכות מקצועיות בתחום הרגולציה על ידי נציגי מחלקת הציות וניהול הסיכונים של GMT ומומחים נוספים בתחום וביניהם עו"ד עודד אופק, ממשרד עו"ד פירון ושות' ובכירי הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור שהעבירו הרצאה מרתקת בנושאי הזווית הרגולטורית של הרשות הלאומית למודיעין פיננסי. לסיום, נהנו הסוכנים מארוחת צהרים שבמהלכה הוכרזו הסוכנים המצטיינים של השנה.
ערן סרוק, מנכ"ל GMT: "בעולם של תנועות כח אדם גלובליות במסגרתו לקוחותינו נדרשים לשירותים פיננסים מתקדמים בזמן שהם שוהים מחוץ למדינתם אם כמהגרי עבודה, סטודנטים או תיירים – אנו נדרשים לספק להם שירותים פיננסים מתקדמים ולהוות עבורם את הבית הפיננסי בזמן שהם רחוקים מהבנק שלהם".
 
עוד הוסיף סרוק: "לצד פעילותנו הדיגיטלית, הסוכנים שלנו מהווים את הבסיס לצמיחה שלנו ונותנים לנו את היכולת לתת שירות היברידי יחיד מסוגו היודע לשלב בין עולמות הדיגיטל לעולמות הפיזיים בהתאם לרצון הלקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה