רכילות עסקית

שמואל חרל"פ ביוזמה מדהימה: זה מה שתרם ליישובי העוטף

יו"ר כלמוביל שמואל חרל"פ תורם 120 רכבים מסוג מיצובישי ספייסטאר לארבעת יישובי העוטף שנפגעו בצורה קשה בפיגוע של חמאס. כל קיבוץ יקבל 30 רכבים: מדובר בניר עוז, נחל עוז, כפר עזה ובארי
מערכת ice |  1
יו"ר כלמוביל שמואל חרל"פ (צילום פלאש 90)
יו"ר כלמוביל שמואל חרל"פ מצטרף לתמיכה ביישובי הדרום ועוטף עזה: גלובס מפרסם כי איש העסקים החליט לתרום 120 רכבים מדגם מיצובישי ספייסטאר עבור ארבעת הקיבוצים שנפגעו בצורה קשה בפיגוע של חמאס. מדובר ב: ניר עוז, נחל עוז, כפר עזה ובארי, בחלוקה שווה של 30 רכבים לקיבוץ.
רכבים אלה נמצאים בהכנה למסירה ויועברו לקיבוצים בשבוע הבא, מדובר בתרומה אישית המצטרפת לעשייתה ותרומתה של כלל קבוצת כלמוביל במסגרת פורום העסקים ובמסגרת תרומה לכוחות הביטחון. רכישת ציוד ייחודי לחיילי צה"ל, הקצרת רכבים לשינוע וכדומה. צוותי השירות של כלמוביל עסקו בנוסף גם בתיקון והשמשת רכבים עבור צה"ל במרכזי השירות בשטח הצבאי, בנוסף מפעילה הקבוצה מערך מתנדבים הפועלים לשינוע חבילות ומוצרים בכל רחבי הארץ.

שמואל חרל"פ משמש כיו"ר קבוצת כלמוביל המייבאת לארץ כלי רכב פרטיים, משאיות ואוטובוסים ומשמשת כנציגה הבלעדית בארץ של יצרנית הרכבים דיימלר, מרצדס בנץ, מיצובישי, יונדאי מוטור, ג'נסיס מוטורס, אורה ואוטובוסים של קינג לונג.  חרל"פ מכהן מאז שנת 1982 כיו"ר של החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תדייקו
    בבר 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא תורם לקיבוצי העוטף לא לישובי העוטף. הסלקציה הכלכלית ממשיכה, למדתם מהטובים ביותר.
    סגור