אוכל
זוגלובק מרחיבה את שוק המוצרים: וזה לא נקניקיות
החברה תחת המותג 'מאדאם פרז' הוציאה מנות בטעמים חדשים הכוללת מנות קלאסיות. המוצרים החדשים נמצאים כבר בימים אלה במקררי רשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ
חברת המזון זוגלובק הודיעה על הרחבת סדרת הטעמים של המותג "מאדאם פרז" - סדרת ארוחות מוכנות המיוצרות בטכנולוגיית בישול מוגנת פטנט. הסדרה כוללת מנות קלאסיות כמו קובה סלק, פסטה בולונז ונודלס צ'יקן סצ'ואן, החברה מרחיבה את שוק הארוחות המוכנות המתפתח בישראל - שוק שצמח משמעותית בשנים האחרונות לאור אורח החיים העמוס של הצרכן הישראלי.
על פי מקורות בענף, הטכנולוגיה המשמשת לייצור הארוחות מבוססת על תהליך בישול באדים ויצירת ואקום, המאפשר שימור של הערכים התזונתיים והטעמים הטבעיים ללא צורך בחומרים משמרים. זוהי פריצת דרך בתחום המזון המוכן בישראל, שסבל עד כה מתדמית של מזון מעובד ועתיר חומרים משמרים. המנות מצריכות חימום של מספר דקות במיקרוגל בלבד.
רונית זוגלובק, מנכ"לית ומייסדת המיזם, מסרה כי שם המותג נבחר כמחווה לסבתה רחל פרץ, שהייתה מקור השראה קולינרי משמעותי בחייה. "שנים שחלמתי על היום שבו הטכנולוגיה תגיע לנקודה שתאפשר לי להנגיש את אותם סירים ותבשילים, עם חומרי גלם שיש לכולנו בבית, לכל אחד ואחת במחירים הוגנים," אמרה זוגלובק..
עוד ב-
המהלך מגיע בעת שחברות המזון הגדולות בישראל מחפשות פתרונות חדשניים לשוק הארוחות המוכנות, שהיקפו השנתי בישראל מוערך בכ-500 מיליון שקלים. אנליסטים בענף המזון מעריכים כי הטכנולוגיה החדשה שמציגה זוגלובק עשויה לשנות את התפיסה הציבורית לגבי מזון מוכן ולהגדיל את נתח השוק של המוצרים המוכנים בסל הקניות הישראלי. המוצרים החדשים נמצאים כבר בימים אלה במקררי רשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



