אוכל
לא מסיימים שליש בירה? אתם לא לבד - זה הפתרון שהושק בשבילכם
הייניקן, המיובאת על ידי חברת טמפו, משיקה מארז מיוחד בגודל מוקטן בדיוק בשביל אלו שמעדיפים צריכה אישית. המחיר לרביעיית בקבוקים נחשף
בשנים האחרונות בהיינקין, מותג בירות הלאגר הנמכר בעולם, שמו לב למגמה צרכנית חדשה. אם בעבר הציבור העדיף לצרוך כמויות גדולות של בירה, כעת, היינקין שמה לב כי קהל לקוחותיה מעדיף צריכה אישית וקטנה יותר.
על כן, היינקין משיקה בישראל מארז חדש של רביעיית בקבוקים בנפח 250 מ"ל בלבד. המחיר? 24.90 שקלים למארז הרביעייה (מחיר מומלץ לצרכן). היינקין אשר מיובאת על ידי חברת טמפו, מובילה את שוק בירות הפרמיום בישראל עם נתח שוק של כ-10% ברשתות השיווק. בנוסף, היא נמכרת בלמעלה מ-190 מדינות ברחבי העולם.

רביעיית היינקן. צילום - יחצ
הייניקן ידועה גם בשל היותה הספונסרית של ליגת האלופות. בשלב חצי הגמר שנערך השנה, מותג הבירות הוציא משלחת משפיענים למשחק שכללה את מאור בוזגלו, עדן פינס, תומר טליאס, בר ברימר ורבים נוספים.
עוד ב-
המהלך הזה מסמן צעד נוסף בהתחזקות חברת טמפו. כזכור, בתחילת השנה דווח כי החברה רוכשת מחצית מהשליטה בחברת המשקאות הגיאורגית JSC Georgian Beer Company, תמורת כ-37.5 מיליון דולר. בנוסף, התחייבה החברה הנרכשת להקים מפעל משקאות קלים ומבשלת בירה באזרבייג'ן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



