אוכל

בזכות "האח הגדול": זו המנה שהביקוש אליה זינק

ההפועה באח הגדול של מנת האוכל האסייתי הזו גרמה לזינוק בביקוש של לא פחות מ-35% בקרב לקוחות: "ממהרים לטעום ולעוף עם העוף" 
מערכת ice | 
צילום מסך רשת 13
קבוצת ניראור, בבעלותו ובניהולו של איש העסקים ניר מעתוק, יוצאת בקמפיין קיץ רחב היקף בהשקעה של כמיליון שקלים, בהובלת סוכנות הפרסום DCY בניהולו של בוגר "האח הגדול" שי חי. הקבוצה, הנחשבת לאחת מהמובילות בתחום המזון האסיאתי בישראל, מפעילה את רשתות צ'וקה, ווק טו ווק, סושי בזל, צ'יינה טאון ומונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית.
במוקד הקמפיין שיתוף פעולה עם ערוץ רשת 13, במסגרתו נכנסה רשת צ'וקה לבית "האח הגדול", תוכנית הריאליטי המובילה בישראל, ובהמשך נכנסו גם סושי בזל ו-ווק טו ווק לבית האח ו"אח לילה". מאז שידור הפרק הראשון במסגרת שיתוף הפעולה - נרשמה עלייה של כ-35% בהזמנות מנת "עוף בלימון",  אחת המנות המזוהות ואהובות ביותר עם הרשת.
מנת הדגל שכבשה את הצופים
"עוף בלימון" היא מנה סינית קלאסית של עוף בטמפורה פריך, ברוטב חמוץ-מתוק על בסיס צ'ילי ואננס. המנה מלווה את צ'וקה מיום היווסדה בשנת 2008, וכעת זוכה לביקוש שיא בעקבות החשיפה בתוכנית.

צילום: יח"צ
איתי תמיר, שף הקבוצה, אמר: "אנחנו עדים לעלייה משמעותית בהזמנות, גם באיסוף עצמי וגם במשלוחים. הצופים מגיבים לחשיפה בתוכנית בצורה ישירה וממהרים לטעום ולעוף עם העוף". 
שיתוף הפעולה עם "האח הגדול" ועם תוכנית הלילה "אח לילה" הוא חלק ממהלך כולל שנועד לחזק את המותג בקרב קהלים צעירים ולהעמיק את החיבור בין תרבות הבידור למטבח האסייתי, שהפך למטבח הפופולארי והמתפתח ביותר בישראל בשנים האחרונות.במקביל, מקיימת הקבוצה שיתוף פעולה נוסף עם חברת טוליפ, המפיצה הבלעדית בישראל  של הסרט "הדרדסים", שעלה לאקרנים ב-8.7. במסגרת זו עוצבו סניפי צ'וקה ברוח הדמויות הכחולות האהובות, ומושקת ארוחת ילדים מיוחדת בקופסה ממותגת הכוללת מתנות: חוברת צביעה, מדבקות, קעקועים ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה