בעולם

ביונסה מעתיקה את שיר הנושא של סדרת האנימציה "פרנקלין הצב"?

בתחילת החודש, ביונסה הוציאה שיר קאנטרי חדש בשם "Texas Hold 'Em". המעריצים חדי האוזן שמו לב שהשיר מזכיר לא אחרת מאשר את שיר הפתיחה על סדרת האנימציה הנוסטלגית פרנקלין הצב. כעת, עניין ההעתקה נמצא בבירור

מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
לזה לא ציפינו: מאז שביונסה הוציאה את שירה החדש, Texas Hold Em, מעריצים הרגישו כי הוא דומה לשיר הפתיחה של הסדרה המצוירת הנוסטלגית "פרנקלין הצב". השיר נכתב על ידי ביונסה יחד עם אליזבת לואל בולנד, מייגן בלו ורפאל סעדיק,  בראיין בייטס ונייתן פרארו. 
ברמה המוזיקלית, יש דמיון בין השירים - שניהם בקצב דומה ובסגנון קאנטרי. אבל מומחים אומרים שעדיין זה לא מצדיק האשמות העתקה. ברוס קוקברן, האיש שהלחין את שיר הנושא של "פרנקלין הצב", התייחס לדמיון המפתיע בראיון למגזין פיפל: "טקסס הולד אם של ביונסה הוא שיר טוב, אבל אני לא יכול לטעון שיש לי איזשהו חלק בכתיבה שלו, לצערי". 
עוד הוסיף קוקברן: "התחושה הקצבית בשני השירים דומה, אבל לפי האוזניים שלי, כאן הדמיון נעצר. טקסס הולד אם הוא השיר שלה, ואני מאחל לה הצלחה איתו!". 
 
ביונסה נחשבת לאמנית המעוטרת ביותר בפרסי מוזיקה בכל הזמנים עם מכירות של למעלה מ-200 מיליון תקליטים ברחבי העולם (60 מיליון עותקים יחד עם דסטיניז צ'יילד) היא נחשבת אחת המוזיקאיות המוכרות ביותר בכל הזמנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה