בעולם

עוד חוזר הניגון: מייגן מרקל תוקפת את קייט מידלטון

זה כבר חדשות ישנות. באמת. פוסט משנת 2014 בו תוקפת מייגן מרקל את הנסיכה קייט מידלטון צץ ברשת ומציג את מרקל באור מביך. זה מה שהיה למרקל לומר על מידלטון
מערכת ice |  3
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
לזה היא לא ציפתה. פוסט ישן של מייגן מרקל מאתר הלייף סטייל שלה, שמאז נסגר, "The Tig", שהתפרש נגד הנסיכה קייט מידלטון, הוצף לאחרונה ברשת. "ילדות קטנות חולמות להיות נסיכות. אני למשל, הייתי לגמרי שי-רה, נסיכה לוחמת, ממש לא סינדרלה", כתבה מרקל בפוסט משנת 2014.
"נראה שנשים בוגרות שומרת על פנטזיית הילדות הזו, כתבה מרקל. "רק תסתכלו על הפאר והנסיבות סביב החתונה המלכותית והשיחה האינסופית על הנסיכה קייט", תקפה את גיסתה לעתיד. כזכור, שנתיים לאחר מכן, מרקל הכירה את הנסיך שלה – הארי, איתו התחתנה והפכה לדוכסית.
 
למרבה הצער, ההערה האגבית הזו כנגד הנסיכה קייט, מתאימה למערכת היחסים הקרירה, לכאורה, בין השתיים. בטוח שפרסום הפוסט הישן הזה בטח לא יהפוך את הקשר בין השתיים לחמים יותר.
במיני הסדרה התיעודית של מרקל ובעלה הנסיך הארי בנטפליקס, מרקל טענה שלפני הכרותה עם הנסיך, היא לא הכירה יותר מדי את משפחת המלוכה ולא ממש עסקה בהם. עכשיו הפוסט המפורסם מציג כי אמירתה לא הייתה כנה במיוחד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    2014? הם התחתנו ב2018
    אליס 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמריקאים פשוט לא מתאימים לשום משפחת מלוכה באירופה
    סגור
  • 2.
    רק מוזילה את בית המלוכה, פגע רע! (ל"ת)
    יוסי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מיגן נגד קייט מידלטון (ל"ת)
    שושנה 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור