בעולם

זוועות המלחמה באוקראינה: "חיילים הולכים לזונות במקום לפסיכולוג"

תחקיר חדש חושף כיצד הושפעה תעשיית שירותי המין ברוסיה כתוצאה מהמלחמה. הנשים מספרות כי הסרסורים שלהן מאלצים אותן להעניק הנחה לחיילים, או שאותם החיילים בעצמם דורשים הנחה או קיום יחסי מין בחינם, מכיוון שהם "הגנו על המולדת"
מערכת ice |  10
הפצצות באוקראינה (צילום טוויטר)
כבר כמעט שנה וחצי מאז שפרצה לה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, או יותר נכון התרחשה הפלישה של פוטין אל השכנה של מדינתו ממזרח. מאות עיתונאים הגיעו לאזור עם תחילת המערכה, ביניהם גם כמה וכמה צוותי תקשורת מישראל, שסיקרו את מה שקורה מקרוב.
השבועות עברו, הלחימה המשיכה, רוב התקשורת עזבה כשהבינו כי הסיפור הזה לא ייגמר בקרוב, אבל הזוועות שחווים מיליוני אנשים משני הצדדים ממשיכות חודשים רבים אחרי אותם הימים הראשונים הדרמטיים ומשנות את חייהם לעד.
תחקיר של אתר תקשורת רוסי אנטי ממשלתי The Insader, חשף עוד אוכלוסייה שנפגעה בצורה קשה כתוצאה מהמלחמה - העובדות בתעשיית המין ברוסיה. התחקיר, שהביא עדויות של עשרות נשים העוסקות בזנות, חשף תמונה עגומה של השפעות הלחימה עליהן ועל החיילים הרוסים.
על פי אותן הנשים, צרכנים ולקוחות קבועים רבים גויסו אל הצבא, מה שפגע משמעותית ברמה הכנסתן. רבות מהן עברו סמוך יותר לגבול עם אוקראינה, כדי להיות נגישות יותר ללקוחות פוטנציאליים. מנגד, הן גם החלו "להתפשר" על צרכנים מכורים לסמים ולאלכוהול.
 
הנשים מספרות כי הסרסורים שלהן מאלצים אותן להעניק הנחה לחיילים, או שאותם החיילים בעצמם דורשים הנחה או קיום יחסי מין בחינם, מכיוון שהם "הגנו על המולדת". בנוסף, החיילים שחוזרים מהחזית ממשכים לשאת נשק ומאיימים באמצעותו על אותן הנשים במקרים רבים.
הן מספרות כי פוגשות גברים שבורים נפשית, פוסט טראומתיים, עם המון מתחים פנימיים בעקבות הזוועות שחוו בשדה הקרב. שירותי הזנות הופכים להיות תחליף לפסיכולוג עבור אותם החיילים. "אנו מדברים הרבה, גם על דברים מאוד אישיים ומאוד אינטימיים. לפעמים הם נזכרים באהבות מבית הספר, חוויות מיניות ראשונות – חוויות שהם לא חושפים עם אף אחד אחר. אנחנו לא מדברים על פולטיקה, כשגבר חוזר מהמלחמה, הוא קודם רוצה לדבר על עצמו. זה תמיד מאוד אישי", סיפרה אחת הנשים בתחקיר, במה שמזקק את התמונה העצובה של המלחמה הנוראה הזו, שכולנו מקווים שתיגמר בקרוב.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לדעתי
    יוסי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי על מדינת ישראל להערך לקליטת מאות אלפי יהודים מרוסיה ואוקראינה ולדאוג להם לדיור ותעסוקה
    סגור
  • 9.
    לא הבנתי מה השוס ?
    אזרח 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז למה יש רוסיות ?
    סגור
  • 8.
    נו ברור, מי רוצה למות בתול ??? (ל"ת)
    אסקימו 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    הרפיית הנפש והגוף
    יוסי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה באוקרינה חייבת לאמץ את ההליך הזה , שבו כל חייל אוקראיני יהיה מלווה במאמץ ובקפוף למלונית בשם "חיילינו חזרו" ובכך לתת לחיילים תנאים עם כל הכלים להרפייתם ומנוחת נפשם, שבכלל יהיו אזרחיות הממומנות מהממשלה לטיפול הולם בחיילים הנמצאים בהלם קרב, או זקוקים לחום ואהבה, ולדאוג לקשר רציף על מנת שלחיילים יהיה תקווה, רוח טובה , לימודים, טיולים,
    סגור
  • 6.
    כניראה שיותר זול ככה (ל"ת)
    חבר מביא חבר 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הנחה זה דבר בסיסי לחייל (ל"ת)
    סוטלנה 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    כמה נזק...
    ברק 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה נזק פוטין גורם לאנשים , זמן לא להאמין
    סגור
  • 3.
    זונה זה הרבה יותר טוב מפסיכולוג.
    דר שמוק 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פסיכולוג מז**ן את השכל ולא יוצר שום הנאה אצל הקלייט.
    סגור
  • 2.
    מה רע ? אם לא שולטים על הכסף אז משמיצים (ל"ת)
    בן עמי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא השתנה כלום.חברה חולה (ל"ת)
    רוסי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור