בעולם

נשיא מצרים זועם: "ישראל יכולה ליישב את הפלסטינים בנגב"

נשיא מצרים עבד אל פתח א סיסי הציע במהלך ביקורו של קנצלר גרמניה במדינה להעביר את תושבי עזה לנגב עד שישראל תסיים את המבצע נגד חמאס. לפני מספר ימים דווח כי ארה"ב וישראל במגעים ליישב את האזרחים הפלסטינים בחצי האי סיני עד אשר תסיים ישראל את הפעילות ההתקפית נגד מחבלי חמאס
מערכת ice |  1
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מצרים היא שחקנית מרכזית בכל מה שקשור לרצועת עזה. הסירוב הישראלי על העברת סיוע הומניטרי לתושבי עזה דרך מעבר רפיח, לא עלה יפה אצל הנשיא המצרי, עבד אל פתח א' סיסי שתקף את ישראל על רקע הפרסומים על רצונה של האחרונה ליישב את הפלסטינים בחצי האי סיני.
במהלך ביקורו של קנצלר גרמניה אולף שולץ במצרים נאם א סיסי ואמר: "אם מעלים את הרעיון של גירוש, אפשר ליישב את הפלסטינים בשטח הנגב בישראל עד שישראל תסיים את משימתה המוצהרת לחסל את ההתנגדות או את הארגונים החמושים, חמאס, ג'יהאד איסלמי ודומיהם ברצועת עזה ולאחר מכן תוכל להחזיר אותם בחזרה לרצועה".
 
העימותים בין ישראל ומצרים החריפו מאז הפיגוע אותו ביצע חמאס בגבול רצועת עזה. הנשיא המצרי גינה לא פעם את תקיפות צה"ל ברצועה והשיא הגיע כאמור כאשר רצה להכניס סיוע הומניטרי לתוך רצועת עזה אך ישראל הפציצה את המשאיות שניסו להיכנס דרך מעבר רפיח. בנוסף דווח כי ישראל וארה"ב במגעים ליישב את הפלסטינים בשטח סיני עד אשר יסיימו את הפעילות ההתקפית נגד מחבלי חמאס, דבר אשר הרגיז את הנשיא המצרי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתרון לתושבי עזה
    א-סיסי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפזר אותם בכל מדינות ערב , יש 22 מדינות ערביות שתומכות בתושבי עזה שיפתחו להם את הדלת
    סגור