בריאות

זו המעצמה שהכריזה: "קרובים מאוד ליצירת חיסונים לסרטן"

ע"פ הצהרה שנתן נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בקרוב מדענים יצליחו לייצר חיסונים למחלה שקטלה רבים, והוסיף כי הוא "מקווה שהטיפולים יהיו זמינים לטיפול בחולים". כמו כן, הוא אמר בהמשך כי מבחינתו הנשיא ביידן מועדף עליו בבחירות לנשיאות האמריקנית
מערכת ice |  1
סרטן-אילוסטרציה (צילום unsplash)
האם בקרוב נזכה לקבלת חיסון למחלת הסרטן? ע"פ הצהרה של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, מדינתו קרובה לפתח את ההישג המשמעותי, אך לא פירט על ההתקדמות בנושא. קהילת המדע העולמית הטילה ספק רב בדבריו ולא תולה תקוות בהבטחה המרגשת לכאורה.
פוטין אמר לתקשורת כי: "אנו קרובים מאוד ליצירת חיסונים לסרטן ולדור חדש של תרופות אימונומודולטוריות". בהמשך הוא הוסיף שהוא מקווה שהטיפולים יהיו זמינים בעתיד הקרוב לטיפול בחולים. על אף ההצהרה המשמעותית, רופאים בעולם מצננים את ההתרגשות לאור העובדה כי לא פורט לאילו סוגים של סרטן החיסון עשוי להיות יעיל, ולא נאמרו מה הם שלבי ההתקדמות במחקר.
 
כזכור, במהלך התקופה בה נגיף הקורונה התפשט בעולם, רוסיה פיתחה חיסון משלה למגפה בשם "ספוטניק", אשר שווק בהצלחה למדינות רבות בעולם. למרבה האירוניה, רבים ברוסיה דווקא פקפקו ביעילותו ובחרו שלא להתחסן באמצעותו.
כמו כן, באותה הצהרה טלוויזיונית הוא אמר כי מעדיף שביידן ינצח בבחירות לנשיאות בארה"ב, על פני חזרתו של הנשיא לשעבר טראמפ אך הדגיש כי הממשל הרוסי יעבוד גם על נשיא אמריקני שייבחר. למרות האמירה המעודדת, בימים אלו דווקא קיים נתק בין שני המדינות בשל המלחמה באוקראינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו החיסון שלהם לקורונה -שהרוסים ברוסיה יקחו אותו (ל"ת)
    ולאדמיר 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור