בריאות

בצל המלחמה: זה בית החולים הישראלי שהתברג ברשימה היוקרתית

המרכז הרפואי שיבא התברג במקום התשיעי ברשימת בתי החולים הטובים בעולם, ע"פ דירוג של המגזין האמריקני Newsweek. פרופ' יצחק קרייס, מנהל בית החולים אמר: "מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הקהילה הבין-לאומית במערכת הרפואית בישראל. מקדיש את ההישג למערכת הבריאות הישראלית"
מערכת ice | 
בית החולים שיבא תל השומר (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
היום (רביעי) הכריז המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek על רשימת בתי החולים הטובים בעולם, כאשר קיימת גם נציגות ישראלית. המרכז הרפואי שיבא הצליח לעקוף בתי חולים רבים ומוכרים בעולם, והתברג במקום התשיעי והמכובד. כמו כן, זו כבר השנה הששית ברציפות שהמרכז הרפואי שיבא מדורג בצמרת בתי החולים הטובים בעולם.
הבחירה בשיבא נובעת, בין היתר, בזכות הטיפול בפצועי מלחמת חרבות ברזל והנתונים חסרי התקדים העומדים על למעלה מ-98% הישרדות לאחר פציעה בשדה הקרב, לצד הייחודיות של שיבא כמרכז המתמחה בשיקום משולב גוף-נפש. אין ספק כי עצם הבחירה בבית חולים ישראלי בתקופת מלחמה היא משמעותית במיוחד, והדבר מתווסף לעובדה שמערכת הבריאות הישראלית נחשבת מהטובות בעולם.
 
"זהו רגע מזוקק של גאווה ישראלית" - בירך נשיא המדינה יצחק הרצוג את המרכז הרפואי שיבא. "בתקופה המאתגרת הזאת, שיבא מוכיח כבר פעם שישית ברציפות את המקצועיות ואת האיכות. בהרבה מובנים זוהי הבעת אמון אמיתית במערכת הבריאות הישראלית כולה, שאני מודה לה מעומק לבי".
פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הקהילה הבין-לאומית במערכת הרפואית בישראל. אני מקדיש את ההישג הזה למערכת הבריאות הישראלית כולה, שחוזקותיה בלטו ביתר שאת בעת המבחן של המלחמה. הישג זה הוא עדות נוספת לחוסנה של מערכת הבריאות, שממשיכה להיות כתמיד עוגן עבור מדינת ישראל".
תהליך הבחירה מתבסס על הישגים בתחומי המחקר, הטיפול הרפואי והחדשנות, על המלצות שהתקבלו בסקר בינלאומי בקרב 80,000 רופאים, מנהלי בתי חולים ואנשי מקצועות הבריאות, סקרי שביעות רצון שנערכו בקרב מטופלים ומדד המשקלל פרמטרים של איכות ובטיחות הטיפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה