בריאות

האם פרשת האונס תועבר לחקירת השב"כ?

ח''כ אלמוג כהן דורש להעביר את חקירת האונס המזעזע של הנערה בת ה-15 לידי השב''כ: "אונס של נערה בת 15 ואונס בכלל הוא טרור לכל דבר ועניין. מעשים אלא נעשו על רקע אידיאולוגי טרוריסטי ועל כך עליהם להישפט״
דוד זולדן | 
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) "בעקבות האונס המזעזע של הנערה בת ה-15 אני דורש מהיועמ״שית להעביר את החקירה לשב״כ ולחקור על רקע לאומני".
כזכור, שני תושבי לקיה חושדים  שאנסו ילדה יהודיה בת 15 תושבת הצפון וזרקו אותה במדבר. המקרה, אשר ארעה לפני כמה ימים נחקר על ידי תחנת לקייה, אבל הולכת ומתגברת דרישה להעביר את החקירה לידי השב''כ. מדובר באירוע קשה שלישי, על רקע לאומני לכאורה, תוך כשבועיים. קדמו לו רצח בבית קמה על ידי תושב רהט שהגיע מעזה וניסיון רצח חיילים בתחנה המרכזית, על ידי תושב רהט.
 
הנערה, חוסה במוסד בצפון, נעלמה ממנו לפני כמה ימים. חברותיה הן אלה שהודיעו למשטרה וסיפרו כי נחטפה ברכב על ידי שני חשודים בני מיעוטים. בעקבות ההודעה, כוחות משטרה גדולים  פתחו בחיפושים אחריה. בסיוע אמצעים טכנולוגיים שונים הצליחו לאתרה, כשהיא מוטלת בצד הדרך באזור המדבר. 
ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), פנה ליועצת המשפטית של הממשלה ודרש להעביר את החקירה מידי המשטרה: ‘’אני דורש מהשב״כ להוביל את חקירת אונס הנערה בסיכון בת ה -15 בנגב. אונס של נערה בת 15 ואונס בכלל הוא טרור לכל דבר ועניין. אני דורש מהשב״כ לחקור את האירוע כאירוע לאומני ולמצות את הדין עם חיות-האדם באופן הכי חמור שיש. האמת צריכה להיאמר: ״מעשים אלא נעשו על רקע אידיאולוגי טרוריסטי ועל כך עליהם להישפט״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה