בריאות

שר הבריאות איים בהגשת כתבי אישום לאחר תקיפת הרופאים

שר הבריאות ניצן הורוביץ התייחס לתקרית האלימה בבית החולים הדסה הר הצופים וביקר את המגיבים שבחרו לתקוף את החברה הערבית: "האלימות היא נגע מחריד ונמגר אותה. לכל מי שמנסה להתגזען - הבריונות במוסדות הבריאות היא נחלת יהודים וערבים"
מערכת ice |  4
ניצן הורוביץ, שר הבריאות (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
אירוע האלימות הקשה שאירע הלילה (בין שני לשלישי) בבית החולים הדסה הר הצופים, בו עשרות בני משפחה הכו רופאים שבישרו להם שבן משפחתם נפטר, גרם לסערה גדולה ברפואה הישראלית, כאשר כעת, שר הבריאות ניצן הורוביץ, מגיב לסערה.
 
כזכור, ד״ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים, התייחסה למקרה ואמרה: "אנו בהדסה מביעים זעזוע עמוק לנוכח האירוע הקשה שאירע כאן, במקום שבו חושבים רק על הצלת חיים ופועלים להקלה על מכאובם של מטופלים. הצוות שלנו, אנשים מסורים שעושים עבודתם נאמנה בכל שעות היממה, הוכה ונחבל, ולא מאמין שלאחר המאמצים שהושקעו בטיפול בחולה, משפחתו גמלה להם באלימות קשה". 
 
כעת, כאמור, שר הבריאות ניצן הורוביץ, יו"ר מפלגת מרצ, התייחס לאירוע החמור בבית החולים וכתב בציוץ בטוויטר: "בני משפחה של חולה שנפטר בהדסה הר הצופים השתוללו, תקפו אנשי צוות והשחיתו רכוש. האלימות היא נגע מחריד ואנחנו נמגר אותה, גם על ידי תוספת מאבטחים וגם בכתבי אישום. ואגב, לכל מי שמנסה להתגזען - האלימות והבריונות במוסדות בריאות, בכל הארץ, היא נחלת יהודים וערבים. כולם יטופלו בחומרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בשם "האיזון הקדוש"
    דוד מהשרון 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני מתפלא ששר הבריאות מ מר"צ מקפיד מאד בשם "האיזון הקדוש" לציין ולרמוז כי האלימות של יהודים זהה לאלימות של לא יהודים.
    סגור
  • 3.
    חכ יקר:ראיתי ח"כ מרביץ מכות לשוטר, מה למדתי? שווה .....
    אמת 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון ניצן היקר, נמגר,נפעל,הבעייה זה חינוך.. בכלל לא תפקידך... אז נכון יש כל מיני תוקפים ואלימות,אך למה הרוב זה ערבים אחינו?? כי אתה לא מבין את הראש שלהם... אתה לא מבין שהמחלה העיקרית זה חינוך? ואי הבנת המנטאליות? זו נורא ואיום אבל לא מתפקידך...
    סגור
  • 2.
    Sure, sure (ל"ת)
    עופר משה 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הורוביץ
    ???? 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורוביץ פחדן עלוב נפש אבל אותו הערבים יחסלו ראשון כאשר המהפכה תושלם השמאל כמו בת יענה הצפון והדרום רוב ערבי שקונה אדמות של יהודים שבורחים מהארץ המקוללת
    סגור