בריאות

קונדומים? גלולות? זה הפיתוח הישראלי החדש למניעת הריון

קופת חולים מאוחדת הגיעה לסיכום עם הסטארט-אפ הישראלי "אוקון" במסגרתו תציע ללקוחותיה לרכוש התקן תוך רחמי ייחודי למניעת הריון: "עשוי להוות פתרון לנשים שחוו בעבר בעיות עם התקנים אחרים"
מערכת ice | 
בדיקת הריון (צילום יח"צ)
מאוחדת תציע לכלל לקוחותיה התקן ייחודי למניעת הריון ('אוקון')- אמצעי מניעה כדורי תוך-רחמי ונטול הורמונים. כך הודיעה היום (רביעי) חברת הסטארט- אפ הישראלית  OCON Healthcare, העומדת מאחורי הפיתוח.
בחברה מסבירים כי הפלטפורמה מתאימה את הכדור הזעיר לצורתו של הרחם, ופעולתו נעשית באמצעות כדוריות נחושת המושחלות על מעין חוט אלסטי בעל זיכרון צורני. זאת, לעומת התקנים תוך-רחמיים דו-ממדיים מסורתיים, בהם חוט נחושת מלופף על מסגרת קשיחה מפלסטיק בצורת T. התקן הבלרין, המשווק כיום ב- 24 מדינות ברחבי העולם, מותקן בהליך קצר ונטול כאבים במרפאה, ויעיל ל-5 שנים.
 
בנוסף, לחברה שלושה מוצרים תוך-רחמיים בעבור יישומים נוספים, הנמצאים בשלבי פיתוח שונים ובשלבי בניסויים קליניים שלב II באירופה.
ההתקן התוך רחמי של אוקון יוצע ללקוחות הקופה בעלות מסובסדת ויצטרף למגוון ההתקנים שמוצע על ידי הקופה. "ההתקן החדש מהווה תוספת טובה ומבורכת להתקנים בהם אנו משתמשים כיום, והוא עשוי להוות פתרון לנשים שחוו בעבר בעיות עם התקנים אחרים" מסר ד"ר בני חן, מנהל תחום רפואת נשים במאוחדת.
 
אביטל גלעד, מנהלת שוק ישראל באוקון, מסר: "אין סיבה שהליך כה טריוויאלי של מניעת הריון יהווה מקור לכאב ואי נעימות לנשים רבות, ועל כן אנו מצפים לשיתופי פעולה נוספים על מנת לשפר את איכות חייהן של נשים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה