בריאות

חברת המשלוחים שלחה מוצרי מזון מקולקלים, הלקוחות עברו ניתוח

חברת משלוחי המזון הטבעוני 'Daily Harvest' שלחה משלוחי מזון ללקוחות במיאמי עם מוצרי עדשים וכרישה פגומים שפגעו בלקוחות ואף הביאו את חלקם למיטת הניתוחים: "ביליתי 26 שעות בחדר מיון ועברתי ניתוח להסרת כיס המרה"
מערכת ice | 
משלוחים בתקופת הקורונה (צילום freepik)
חברת משלוחי המזון הטבעוני 'Daily Harvest' שפועלת בעיקרה בארצות הברית, שלחה משלוחי מזון ללקוחות במיאמי עם מוצרי עדשים וכרישה פגומים שפגעו בלקוחות ואף הביאו את חלקם למיטת הניתוחים.
"קיבלנו דיווחים של לקוחות על פירורי עדשים צרפתיות+כרישה שגורמים לבעיות במערכת העיכול", כך דיווחה החברה באתר האינטרנט שלה. "נקטנו בצעדים מידיים כדי להתייחס למה ששמענו מלקוחות, פנינו לכל אדם שקיבל אותם והנחנו אותו להיפטר מהם ולא לאכול אותם", הוסיפה בהודעתה החברה.
אחד מהלקוחות שקיבל במשלוח את המוצרים פרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא אכל אותם ב-29 במאי וב-6 ביוני והם גרמו לו לעבור ניתוח להסרת כיס מרה לאחר שבילה 26 שעות בחדר מיון. אדם אחר סיפר כי לאחר שאכל מהמשלוח שקיבל התחיל לסבול מ"כאבי בטן עליונים עזים ביותר, חום, בחילות ועייפות". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה