בריאות

פטנט ישראלי חדש בארה"ב: זו החברה שרשמה הישג

החברה הישראלית שהחלה את שלב הניסויים הקליניים בארצות הברית, מודיעה על קבלת סימון פטנט ממשרד הסימנים המסחריים בארה"ב
מערכת ice | 
אנלייבקס (צילום יחצ)
אנלייבקס תרפיוטיקס, חברת אימונותרפיה למקרופגים בשלב הניסויים הקליניים, המתמקדת באיזון מקרופגים בחולים עם ספסיס וגידולים סרטניים מוצקים, מדווחת היום משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקאי הוציא הודעת אישור על פטנט חדש. עם אישורו, הפטנט יוסיף לאנלייבקס הגנת קניין רוחני נוספת עד שנת 2036 לפחות, עם הגנות נוספות על שיטות טיפול בספסיס עם Allocetra, בנוסף לפטנטים שכבר אושרו. החברה צופה כי הפטנט החדש יונפק בארה"ב ברבעון הרביעי של 2022.
"קבלת אישור לפטנט זה הוא הישג תאגידי חשוב, אשר ממצב אותנו לאופטימיזציית הפוטנציאל המסחרי של Allocetra בספסיס", ציין ד"ר אורן הרשקוביץ', מנכ"ל אנלייבקס. "הפטנט יספק שכבת הגנה נוספת לתכנית זו, המכוונת לשוק של מיליארדי דולרים אשר לא מסופק מהטיפולים הקיימים. בנוסף, אנו ממשיכים לעבוד במרץ על מנת להרחיב עוד את פורטפוליו הקניין הרוחני שלנו עם פטנטים נוספים המכסים את השימוש ב-Allocetra באינדיקציות אחרות".
 
תכנית הספסיס של אנלייבקס כוללת ניסוי מתנהל, מבוסס פלסבו, רנדומלי ורב מרכזי שלב II, הכולל 4 קבוצות המקבלות מינונים משתנים של Allocetra או פלסבו, כולן בשילוב עם סטנדרט הטיפול המקובל. 2 יעדי הניסוי העיקריים כוללים בטיחות (מספר וחומרה של תופעות הלוואי הרגילות והחמורות) ויעילות (שינוי מהבסיס במדד קריסת המערכות SOFA) לאחר תקופת מעקב בת 28 יום. בנוסף, יעד משני של הניסוי הוא תמותה מכל סיבה לאחר 28 יום. תוצאות ביניים מהניסוי צפויות ברבעון הראשון של 2023. תוצאות סופיות צפויות ברבעון השלישי של 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה