בריאות

המאבק מחריף: מתמחים באיכילוב יפתחו בשביתת רעב

דיווח חדש מגיע מאתר ynet ועל פיו שני מתמחים מאיכילוב יפתחו בשביתת רעב כאות מחאה על דחיית קיצור התורניות
מערכת ice | 
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
מאבק המתמחים בתנאים המחפירים תחתם הם עובדים עולה שלב והפעם מדובר במהלך קיצוני ביותר. אתר Ynet מדווח היום כי שני מתמחים המועסקים בבית החולים איכילוב, ד"ר אילן זינגר וד"ר שני סבוראי בנד, יפתחו בשביתת רעב במטרה למחות על דחיית מועד היישום של קיצור התורנויות עבורו הם נלחמו ונלחמים עד כה.
 
קיצור התורניות עליו הוסכם היה אמור להיכנס לתוקף באפריל 2022 שכבר חלף, אך עקב היתר חדש עליו חתמה שרת הכלכלה אורנה ברביבאי יישום ההסכם עתיד להיכנס לתוקף רק כבעוד שנה מעכשיו – ספטמבר 2023.
ד"ר זינגר היה הראשון להכריז של שביתת הרעב, אך כעת מתמחה נוספת, ד"ר סבוראי בנד מצטרפת אליו ומקווה שאחרים יעשו כמוהם. ד"ר זינגר הסביר: "אקט ההתפטרויות לא עוזר... וצריך משהו שינער את המערכת בצורה טובה יותר... אני מקווה שהמהלך הזה יצליח... כי באמת שזה כבר בלתי נסבל. יש פתרון לקיצור התורנויות והוא עומד על השולחן כבר הרבה זמן... אני מקווה שיצטרפו אליי עוד אנשים למאבק הזה".
 
לכך הוסיף כי הוא כן חושש מלקיחת הצעד ומהרעב, אך בעיקר הוא חושש שזה לא יצליח לשנות דבר. כזכור לאחרונה מאות מתמחים חתמו על מכתבי התפטרות כאות מחאה על הדחייה, אך מאותה עת חלקם חזרו בהם ומשכו את התפטרותם.
בעקבות הביקורת על הטיפול בבעיה שכר הבריאות ניצן הורוביץ כתב לראש הממשלה, יאיר לפיד, ולשר האוצר, אביגדור ליברמן, במטרה לכנס אותם לדיון דחוף לפתירת הנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה