בריאות

עצוב: השחקנית האהובה ג'ינה לולובריג'ידה הלכה לעולמה בגיל 95

השחקנית האיטלקייה האהובה ג'ינה לולובריג'ידה, אייקון קולנועי בימים שלאחר מלחמת העולם השנייה, שכונתה בעברה "האישה היפה ביותר בעולם", הלכה לעולמה בגיל 95
מערכת ice | 
גינה לולובריגידה (צילום אינסטגרם)
השחקנית האיטלקייה האהובה ג'ינה לולובריג'ידה, אייקון קולנועי בימים שלאחר מלחמת העולם השנייה, שכונתה בעברה "האישה היפה ביותר בעולם", הלכה היום (שני) לעולמה בגיל 95.
לולובריג'ידה, מהשחקניות הבולטות של שנות ה-50 וה-60, החלה את דרכה בסרטים "שלמה ומלכת שבא" ו"הגיבן מנוטרדם", שבו גילמה את אסמרלדה. בהמשך השתתפה בין היתר בסרט זוכה הבאפטא "לחם, אהבה ופנטזיה", כיכבה ב"נצח את השטן" ובקומדיה הרומנטית "בבוא ספטמבר", שעליו אף הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב.
 
בקריירה שנמשכה כשני עשורים, זכתה השחקנית להערכה בין לאומית רבה ולמחמאות בלתי פוסקות מחבריה. במהלך הקריירה שלה היא שיחקה עם שמות ענקיים כמו פרנק סינטרה, המפרי בוגרט, טוני קרטיס, רוק הדסון וברט לנקסטר. 
המפרי בוגרט, ששיחק לצידה בסרט "נצח את השטן", טען כי היא גרמה ל"מרילין מונרו להיראות כמו שירלי טמפל".⁠ ככל שעבר הזמן לולובריג'ידה התרחקה ממשחק, ובשנות ה-70 החלה לשמש כצלמת עיתונות ופסלת. כמו כן, היא התמודדה בבחירות האחרונות באיטליה ברשימה של מפלגת שמאל, אולם לבסוף לא נכנסה לפרלמנט המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה