בריאות

לרגל יום האישה: עמותת אחת מתשע יוצאת בקמפיין חוצות המזכיר שד נשי

"יום האישה הוא הזדמנות מצוינת להזכיר לנשים את זכותן לבריאות ועד כמה חשוב לדאוג לה״, אומרת טלי רוזין, מנכ״לית עמותת אחת מתשע. ״הבחירה ביצירה הזו נועדה לגרות את הדמיון ולהזכיר לכולן את חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד
מערכת ice |  1
קמפיין עמותת אחת מתשע
במוקד הקמפיין של עמותת אחת מתשע בניצוחו של משרד הפרסום ראובני פרידן נמצאת יצירה של הצמד אנה דוויס ודניאל רואדה בשם "StrongHer" שזכויות השימוש בה נתרמו על ידי האמנים לטובת קמפיין העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. היצירה מדמה שד נשי בעזרת שלושה אלמנטים פשוטים: גב של אישה, כובע ומכנסיים.
"יום האישה הוא הזדמנות מצוינת להזכיר לנשים את זכותן לבריאות ועד כמה חשוב לדאוג לה״, אומרת טלי רוזין, מנכ״לית עמותת אחת מתשע. ״הבחירה ביצירה הזו נועדה לגרות את הדמיון ולהזכיר לכולן את חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. בכל שנה מאובחנות בישראל כ-5400 נשים עם סרטן השד ואנחנו יודעת שאבחון מוקדם של המחלה מעלה את הסיכוי לריפוי ליותר מ-90%. חשוב שכל אישה מגיל 30 תקבע בדיקה שנתית אצל כירורג.ית שד, ותקפיד שהבדיקה תכלול גם הערכת סיכון שבאמצעותה יותאמו לה בדיקות המעקב. אנחנו ממליצות לכל אחת לקבוע תור כבר היום. גם אם המועד שלו יגיע בהמשך, חשוב שהוא כבר יהיה ביומן".
 
"'StrongHerw' נוצרה כהשתקפות על הנושאים שעמם מתמודדות נשים ברחבי העולם״ מסבירים האמנים אנה דוויס ודניאל רואדה. בחרנו ליצור את היצירה הזו כדי להעלות את המודעות לנושאים אלו ולהעצים את מי שמושפע מהם. עמותת אחת מתשע תואמת את הערכים שלנו, ושמחנו על שיתוף הפעולה הזה שעושה שימוש בעבודתנו כדי לתמוך במטרה שאנחנו מאמינים בה״. היצירה תעלה בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בשילוט תחנות אוטובוס ומכוונים ותקודם גם בערוצי הדיגיטל והסושיאל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צביעות!
    אנצי! 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשנשים עושות משהו זה לגיטימי.אבל כשגברים עושים בדיוק אותו דבר זה נחשב שלילי! החל משיזוף מוגזם,בגידות,הטרדות,ביקורת וכו'! אז מישהו בכלל הזכיר שיוויון ופמיניזם?!
    סגור