בריאות

ישראל עוברת מתיחת פנים: עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים לקראת פסח

מומחי האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית קוראים לציבור לבנות ציפיות ריאליות ומדגישים: "ניתוח פלסטי וטיפול אסתטי זה לא פילטר באינסטגרם או תמונה בבינה מלאכותית"
מערכת ice | 
עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים בחג הפסח (צילום shutterstock)
ישראלים רבים מעדיפים לעבור ניתוח פלסטי במהלך הפסח על מנת להם לנצל את החופשה הממושכת יחסית מהעבודה או מהלימודים. עיקר הביקוש הוא בקרב נשות חינוך, סטודנטים וגם אנשי עסקים שמעוניינים בניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הדורשים תקופת החלמה. חג הפסח יכול לספק זמן אידאלי להתאוששות ואפשרות לזמינות של בני משפחה וחברים שיוכלו לסייע בתקופה שלאחר הניתוח.
באיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית קוראים לציבור לבנות ציפיות ריאליות ומדגישים: "בכל ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי יש גם סיכונים ומגבלות אנטומיות. זה לא כמו פילטר באינסטגרם או יצירת תמונה בבינה מלאכותית וחיוני שהציבור יבין את זה. אנחנו הפלסטיקאים מתכננים כל ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי תוך התייחסות ספציפית לאדם שמולנו, בריאותו הפיזית, מוכנותו הנפשית, גילו, גמישות העור שלו והפרופורציות הבסיסיות של גופו. ציפיות דמיוניות מביאות לחוסר שביעות רצון ופגיעה בדימוי הגוף".
 
עיקר הביקוש השנה הוא לניתוחי אף בקרב גברים, לניתוחי הרמת חזה בקרב נשים, לניתוחי פנים בהרדמה מקומית וכן לניתוחי שאיבת שומן באזורים ספציפיים. במקביל יש עליה בביקוש להזרקות מסוגים שונים שנועדו למלא קמטים, להעניק נפח לאזורים שונים כמו שפתיים וכן לעדן קמטי הבעה בעזרת בוטולינום טוקסין, מסוגים שונים.
ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: "לצערנו ישנם ישראלים שמגיעים לחדרי המיון בעקבות סיבוכים של ניתוחים או טיפולים אסתטיים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. הם טסו כי התפתו ממחיר זול במיוחד או מהבטחה לא ריאלית. הסיבוכים עשויים להגיע לסכנת מוות ממשית, לזיהום קשה ולצלקות לכל החיים. ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי עושים רק אצל רופא מומחה במערכת הבריאות בישראל אשר יכול גם ללוות את תקופת ההחלמה הנדרשת".
ובתוך כך נודע כי האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית, נערך בימים אלו לקונגרס תל אביב 2023 אשר נחשב לכנס הגדול ביותר בארץ בתחומי הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית. הקונגרס יערך בימים רביעי וחמישי 19-20.4.2023 במלון הילטון תל אביב בהשתתפות מרצים מובילים מישראל והעולם. הקונגרס יכלול מספר כנסים בהשתתפות למעלה מ 1,000 רופאים, קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע וכן תערוכת ענק מקצועית של פסגת הטכנולוגיה בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה