חדשות

הקרב על מקום בקאן: תחרות הפרסום של JCDecaux יצאה לדרך

תחרות הפרסום של חברת החוצות JCDecaux יצאה לדרכה. התחרות תציין 7 שנים להיווסדה כשהיא מזמינה צוותי קופירייטר וארט המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בה. בשנה שעברה הוגשו למעלה מ-100 עבודות, בהשתתפות משרדי הפרסום הגדולים. התחרות זוכה להיענות רבה מצד הפרסומאים תודות לפרס הראשון הנחשק - טיסה ושהייה בפסטיבל קאן. בנוסף, 3 המקומות הראשונים זכו בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux. 

משה בנימין |  1
פרסום חוצות (צילום לביא מדיה)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קשורה התמונה לכתבה ?
    מושוניקו 04/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט בדיחה לא יכולים להביא תמונה של JC ?
    סגור