חדשות

דיון בוועדת הכנסת על עתידם של עובדי ערוץ הכנסת

ערוץ הכנסת (צילום לוגו)
ועדת הכנסת תדון מחר (יום ב') בעתידם של עובדי ערוץ הכנסת, על רקע חילוף המפעילים בערוץ שעתיד להתבצע ב-28 ביולי, בין חדשות 2 לערוץ 20. הוועדה תדון בעתידם של העובדים, שעל פי פרסום בגלובס, רובם יפוטרו ולא ימשיכו תחת הבעלות החדשה. הדיון יכונס לבקשתה של ח"כ יעל כהן פארן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה