חדשות

פרופ' נחמן אש מונה לפרויקטור הקורונה, ynet וחדשות 12 נלחמו על הקרדיט

בזמן שרוני גמזו מפנה את מקומו לקצין הרפואה הראשי לשעבר ששימש גם כראש חטיבת הבריאות במכבי, מאחורי הקלעים ב-N12 ובאתר הוותיק נאבקים מי היה זה שפרסם ראשון את הידיעה על המהלך. צפו בווידאו ותשפטו בעצמכם מי צודק
כפיר אדר |  1
פרופ' נחמן אש (צילום מתוך האתר הרשמי של איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו היום (שלישי) באופן רשמי על מינויו של פרופסור נחמן אש לתפקיד הפרויקטור הקורונה החדש, ואת החפיפה עם רוני גמזו הוא יתחיל כבר מחר.
פרופ' אש, שימש בעברו כקצין הרפואה הראשי לשעבר ששימש גם כראש חטיבת הבריאות במכבי. הוא יחליף בתפקיד את גמזו ששימש כפרויקטור הקורונה, שיסיים את התפקיד אותו כבר ביקש לעזוב לא מכבר.
אבל מאחורי הקלעים ב-N12 כעסו על הפרסום שעלה ב-ynet תחת סטריפ של 'פרסום ראשון', כאשר לטענתם עמליה דואק פרסמה זאת באולפן שישי ביום ו' האחרון. דואק אכן דיברה על הנושא כאשר התייחסה לפרופ' אשר כמועמד מרכזי שהביע נכונות להיכנס לתפקיד וקיבל אותו על עצמו במקום גמזו. ב-ynet הפרסום התייחס למינוי הרשמי בלבד.
בתוך כך, ד"ר זאב פלדמן, יו"ר ארגון רופאי המדינה, סגן יו"ר הר"י ומנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא אמר בתגובה למינוי פרופ' נחמן אש לפרויקטור הבא: "אני מברך על מינויו של פרופ׳ נחמן אש לפרויקטור הקורונה. מהיכרותי עם נחמן איני מופתע מנכונותו להתגייס למשימה הלאומית. אני תקווה, שהקול המקצועי השקול יישמע, ולא ייפול קורבן למאבקים פוליטיים ולאינטרסים צרים. הצלחתו של פרופ׳ אש, תהיה הצלחה של כולנו!".
כותב הידיעה ב-ynet אדיר ינקו בחר שלא להגיב לדברים. גם בחדשות 12 בחרו שלא להרחיב מעבר לטענות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט מביך
    איציק 10/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חמור זורק פרסום ראשון לאוויר
    סגור