חדשות

צפו: הקליפ החדש והמשודרג לשיר הישראלי לאירוויזיון 2021

עדן אלנה, נציגת ישראל לתחרות האירוויזיון לשנת 2021 חשפה הבוקר את הקליפ לשיר החדש והמשודרג שלה שאותו תבצע את הבמה ברוטרדם במאי הקרוב. לשיר המשודרג הופק קליפ ומושקע. צפו

בן רז | 
עדן אלנה (צילום אלעד ויסמן)
כפי שפרסמנו השבוע את ההצצה הראשונה לקליפ לאירוויזיון, הבוקר (שישי) פורסם  הקליפ החדש והמשודרג לשיר "Set me free" שייצג את ישראל באירוויזיון 2021 ברוטרדם בכיכובה של עדן אלנה נציגת ישראל לאירוויזיון 2021. השיר לאירוויזיון נכתב והופק על ידי נועם זלטין, עידו נצר, עמית מדרכי ורון כרמי עבור ישראל לקראת הנסיעה להולנד. 
כזכור, עדן אלנה הייתה אמורה לייצג את ישראל באירוויזיון במאי אשתקד אך עקב מגפת הקורונה המאורע נדחה ויתקיים השנה במאי 2021 בוודאות אך לפי הנחיות הקורונה ובקרוב עדן אלנה תגשים את חלומה ותייצג את ישראל על במת האירוויזיון.
לפי החלטת איגוד השידור האירופאי התכנון הוא להיערך לכך שכל הזמרים מכל המדינות המשתתפות בתחרות יגיעו להופיע על הבמה ברוטרדם ובמידה ונתוני התחלואה יאפשרו נוכחות קהל, ינכח קהל מצומצם באולם בתפוסה של 20% פחות מהרגיל ואלפי מעריצים שיגיעו לרוטרדם יישבו בקהל בשמירת מרחק של מטר וחצי זה מזה.
על פי פרוטוקול הבטיחות שפרסמה הפקת האירוויזיון, מעריצים שגרים מחוץ להולנד וירצו להגיע לתחרות ייאלצו לשהות בבידוד 5 ימים לפני מועד ההמראה ולהציג בדיקת קורונה שלילית בטווח של 72 שעות לפני הטיסה. בנוסף להופעות המתוכננות על הבמה ברוטרדם של כל המדינות המשתתפות בתחרות, בנוסף, כל משלחת תפקיד בימי ההפקה הופעה מוקלטת שתוקרן בערב התחרות במידה והאמן לא יוכל להגיע לרוטרדם עקב שיימצא חיובי לנגיף הקורונה סמוך למועד ההופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה