חדשות

צפו: בליכוד חושפים כי קיימים עריקים מגדעון סער, במפלגה הכחישו

ח"כ ד"ר שלמה קרעי חשף בריאיון בוואינט כי קיימים עריקים ממפלגת "תקווה חדשה" של  אקס המפלגה גדעון סער. חברי הכנסת זאב אלקין, שרן השכל ויועז הנדל מיהרו להכחיש ובליכוד הכריזו על עוצר ריאיונות
אביחי דלאל |  1
שלמה קרעי (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
דרמה נוספת. הבוקר (שלישי) חבר הכנסת מהליכוד, ד"ר שלמה קרעי התראיין אצל מורן אזולאי באולפן וואינט ושם התייחס לאפשרות של מעבר עריקים מתקווה חדשה, במפלגה של גדעון סער מיהרו להכחיש ואילו בליכוד הכריזו על עוצר ריאיונות. 
במהלך הריאיון אמר קרעי: "אני לא סומך על בנט ובמידה והוא יחליט שהוא לא הולך לממשלה תהיה פה ממשלת ימין עם סיום 21 הימים. יש עריקים מתקווה חדשה, עריקים לשני הצדדים, הם התחייבו לממשלת ימין. בין העריקים יועז הנדל, שרן השכל וזאב אלקין. כשנגיע ל-21 הימים האחרונים, ההתחייבות  שלהם לגבי גדעון להקמת ממשלת שינוי תתפוגג".
 
כתוצאה מהריאיון, חברי תקווה חדשה מיהרו  להכחיש. סגן יו"ר המפלגה, זאב אלקין הגיב לדבריו של קרעי: "לא היה ולא נברא. מעניין שח״כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות". גם הנדל כתב בדף הטוויטר שלו: "קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית. אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב21 יום הוא כבר לא ביביסט והופך להיות ימני".
גם שרן השכל כתבה: "כך ממציאים ספין, כולנו מחוייבים ומאוחדים מאחורי גדעון סער. קרעי משקר, זו הדרך היחידה שלו להתקדם בפוליטיקה אחריי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות. איך ידע מה קורה בתקווה חדשה, כשאין לו מושג מה קורה בליכוד? אולי כדאי שיחזור הביתה לש״ס". בעוד שבתקווה חדשה מכחישים, בליכוד קבעו עוצר ריאיונות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תואר בשקרנות
    ח״ן 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם שקרנות היתה תחום אקדמי - הליכוד היה זוכה בתואר הגבוה ביותר ובאליפות! אין עליהם בשקרנות!
    סגור