נבחרת אייס

מדוע העם היהודי הוא הבעלים הבלעדי בארץ ישראל השלמה?

זהו המאמר החשוב ביותר שכתבתי עד כה. במאמר זה אביא נקודות מפתח מההיסטוריה המוכיחות את זכותו של העם היהודי לארץ ישראל כולה. יש לעם היהודי זכות בלעדית לארץ ישראל לא רק על בסיס התנ״ך וההיסטוריה העתיקה, אלא גם על בסיס החוק הבינלאומי וההיסטוריה המודרנית
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  373
יאיר נתניהו ושער טיטוס (צילום באדיבות המצלם)
בעשורים האחרונים השמאל הישראלי הולך ומאבד את הביטחון בצדקת זכותנו על הארץ. עמותות השמאל עתירות התקציבים מאירופה, תעשיית הקולנוע והתקשורת הישראלית מפמפמים ללא הרף את ה-"נרטיב הפלסטיני" מצד אחד, ומערכת החינוך הישראלית עצמה עברה השתלטות עוינת על ידי השמאל הפרוגרסיבי מצד שני.
לימודי התנ״ך וההיסטוריה מלומדים באופן הכי מינימאלי, על נושאים שוליים, ומשאירים את הנוער הישראלי בור לחלוטין לגבי ההיסטוריה של העם היהודי וארץ ישראל, וגם לגבי ההיסטוריה העולמית הכללית. כעת משרד החינוך רוצה לבטל כליל את הבגרויות בהיסטוריה ותנ״ך.
 
במאמר זה, ארצה לסקור נקודות מפתח בהיסטוריה של ארץ ישראל והעם היהודי, המוכיחות את זכותנו על הארץ. נתחיל בתקופת התנ״ך. ישנם אינספור פריטים ארכיאולוגיים שהתגלו במאות שנים האחרונות, אשר מאששים את אמיתות התנ״ך, לפחות החל מהתקופה של ממלכות ישראל ויהודה. אחת התגליות הארכאולוגיות החשובות מתקופת התנ״ך היא "כתובת השילוח".
מדובר בכתבות אשר נחקקה בעברית עתיקה על הקיר במקום המפגש בנקבת השילוח, במקום בו הכורים של המנהרה משני הצדדים נפגשו והשלימו אותה. היא מתוארכת לתקופה של לפני 2600 עד 2800 שנה.  הכתובת מוכיחה את סיפור כריית תעלת השילוח בירושלים המתוארת במקרא. הכתובת נמצאת במוזאון באיסטנבול מכיוון שהיא נמצאה בירושלים בתקופה העות'מאנית. ממצאים ארכיאולוגים רבים של האשורים, בבלים, פרסים, אדומים, מצרים, מואבים, פיניקים ועוד המזכירים את ירושלים, בית המקדש, בית דוד, ממלכות ישראל ויהודה וכו׳ נמצאו בתוך ומחוץ לארץ ישראל.
מיד לאחר התקופה בה מסתיים התנ״ך מגיעה לארץ ישראל התקופה ההלניסטית. סיפורי המרד היהודי בממלכה הסלאוקית-יוונית והקמת ממלכת החשמונאים העצמאית מתועדים בספרי המכבים (אשר מהווים חלק מהתנ״ך הנוצרי) ובאינספור ממצאים ארכיאולוגים. לאחר פחות ממאה שנות עצמאות של הממלכה החשמונאית, ממלכת יהודה נכבשה על ידי האימפריה הרומית. אין ספק כי גם בתקופה הרומאית המוקדמת וגם בתקופה היוונית, רובו של העם היהודי חי בארץ ישראל, למרות שהיו קהילות יהודיות גדולות בגולה.
לאחר יותר ממאה שנות שלטון רומאי, מרדו היהודים ברומאים במרד הגדול בשנת 66 לספירה. למרות שחרב בית המקדש, המרד היהודי נחל כישלון חרוץ, ומאות אלפי יהודים נהרגו ונמכרו לעבדות ברחבי האימפריה, רוב העם היהודי נשאר בארץ ישראל. המרד הגדול הותיר כמה חותמים ארכיאולוגים מרשימים המוכיחים את הקדמוניות שלנו בארץ ישראל. כדי לחגוג את הניצחון על היהודים, הקימו הרומאים את שער טיטוס במרכז רומא.
מדובר בשער ענק עשוי משיש, ובתוכו חקוקה סצנת תהלוכת הניצחון ברומא לאחר דיכוי המרד. רואים בה חיילים רומאים נושאים את כלי הקודש מבית המקדש בירושלים, כולל המנורה. השער ניצב עד היום במרכז רומא בשלמותו, ועדיין ניתן לראות בבירור את המנורה של בית המקדש בתוך השער.
בסמוך לשער נמצא הקולוסאום, אשר נבנה בזכות הכסף והאוצרות שנבזזו מבית המקדש היהודי בירושלים. ממצא ארכיאולוגי חשוב נוסף מתקופה זו הם מטבעות רומאים עליהם כתוב "יהודה השבויה" - judea capta. לכבוד הניצחון על היהודים, הרומאים הכניסו לשימוש בכל רחבי האימפריה מטבע זה, ולכן הם נמצאו במקומות רבים.

מטבע judea capta
בשנת 132 לספירה פרץ המרד היהודי האחרון כנגד הרומאים - מרד בר כוכבא. אמנם תחילה המרד נחל הצלחה, והיהודים הצליחו לשחרר את ירושלים ולכונן סביבה ממלכה עצמאית למשך כשנה, אך לבסוף הרומאים גייסו את הלגיונות שלהם מכל רחבי האימפריה (אפילו מהקצה השני שלה בבריטניה), ריסקו את המרד והרגו מאות אלפי יהודים.
בעקבות המרד החליט הקיסר אדריאנוס להעניש את היהודים, ושינה את שם הפרובינציה מ-"יהודה" ל-"סוריה-פלסטינה". מהיכן הגיע פתאום השם פלסטין לחבל ארץ זה? הרומאים הכירו מכתבים יוונים עתיקים את אזור החוף של ארץ ישראל בתור "פלסטין", זאת על שם העם הפלישתי העתיק שישב בה. מי הוא אותו עם פלשתי? האם הפלסטינים הערבים של היום הם צאצאים שלו? ממש לא. הפלישתים היו חלק מ-"גויי הים" שהגיעו מהאי כרתים ופלשו למזרח הים התיכון לפני 3200 שנה. הם נעלמו מספרי ההיסטוריה, יחד עם עשרת שבטי ישראל, כאשר האשורים כבשו והגלו אותם, 700 שנה לפני התקופה הרומאית. בדיקות DNA בקברים פלישתים באשדוד ואשקלון הוכיחו כי הפלישתים הם עם ממוצא יווני, ואין להם שום קשר לערבים או ל-DNA של פלסטינים בני זממנו.
 
בגלל ההחלטה של הקיסר אדריאנוס לשנות את שם הארץ לפלסטין, השם התקבע באימפריה הרומאית ומשם התגלגל לכל לשונות עמי אירופה. למרות שתוצאות מרד בר כוכבא הביאו לכך שיהודים רבים נהרגו, נמכרו לעבדות או עזבו את הארץ, עדיין נותר בה ישוב יהודי גדול ב-600 השנים הבאות, לאורך התקופה הביזנטית הנוצרית. הארץ התרוקנה מיהודים רק לאחר הכיבוש הערבי במאה ה-7. הערבים נישלו את היהודים מהאדמות החקלאיות שלהם, ובכך לא הותירו לרובם ברירה אלא לעזוב. למרות זאת, שמרו היהודים על הגחלת עם נוכחות שמעולם לא הופסקה בארבע ערי הקודש: ירושלים, חברון, טבריה וצפת.
מאז הכיבוש הערבי, החליפה הארץ ידיים פעמים רבות בין המוסלמים לצלבנים הנוצרים, עד לכיבושה על ידי צלאח א-דין. לפני יותר מ-400 שנה נכבשה הארץ על ידי האימפריה העות'מאנית.
לאורך כל התקופה העות'מאנית הייתה הארץ חלק נשכח, עזוב וחסר כל חשיבות באימפריה. היא אפילו לא הייתה מחוז בפני עצמה, אלא רק חלק ממחוז סוריה. כל התיעודים ההיסטוריים של אירופאים ואמריקאים שביקרו בארץ הקודש בתקופת האימפריה העות׳מנית, מתארים ארץ ריקה ועזובה. באמצע המאה ה-19 הסופר האמריקני הנודע מארק טווין ביקר בארץ ישראל, וכתב על חוויותיו בספר "מסע התענוגות בארץ הקודש". בספר הוא מתאר ארץ שוממה, עלובה וחרבה.
הארץ החלה להתפתח רק עם תחילת ההתיישבות היהודית של קבוצת "חובבי ציון" וביתר שאת לאחר שהרצל הקים את התנועה הציונית והחלו גלי העלייה היהודית. עם כיבוש הארץ ע״י הבריטים, ניתנה תנופת פיתוח וקידמה משמעותית לארץ, וערבים רבים מהארצות השכנות הגיעו אליה כמהגרי עבודה. שמות המשפחה הפופולאריים ביותר ברשות הפלסטינית הם: חיג׳אזי - אזור בערב הסעודית, חאלבי - סורי, אל מאצרי- מצרי, וכו. אם כן - רוב מוחלט של ערביי ארץ ישראל המכנים עצמם כיום "פלסטינים" הגיעו לארץ כמהגרי עבודה בשלהי האימפריה העות'מאנית ובזמן המנדט הבריטי.
המנדט לשלוט בארץ ישראל, ניתן  לבריטים מ-"ליגת האומות", הארגון שקדם לאו״ם. בניגוד לקולוניה, בה המעצמה האירופית מתכננת להישאר לתמיד, מנדט ניתן לזמן קצוב, במטרה להכשיר את העם המקומי לעצמאות. העם המקומי אותו מייעד כתב ה-"מנדט הבריטי על פלסטין" לעצמאות בבוא היום הוא העם היהודי בלבד!

שטחי המנדט הבריטי הכוללים את עבר הירדן. רישיון חופשי ויקיפדיה
 לאחר תום מלחמת העולם הראשונה, התכנסו המעצמות המנצחות (ארה״ב, צרפת, בריטניה, איטליה, יפן וכו׳) בעיר סן רמו שבאיטליה. שם הם חילקו מחדש את מפת העולם. הוחלט כי השטחים החדשים שצרפת ובריטניה כבשו מהאימפריה העות'מאנית במזרח התיכון ינוהלו כמנדט זמני ולא כקולוניות. טורקיה ויתרה רשמית לבריטניה על כל שטחיה במזרח התיכון, כולל על ארץ ישראל. לבריטניה ניתן, בין היתר, הזכות ל-"מנדט פלסטין" (על שם השם הרומי העתיק לארץ זו). בכתב המנדט חזרה בריטניה על כל התחייבויותיה מהצהרת בלפור לבית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. בכתב המנדט נכתב בפירוש כי בשטח המנדט של פלסטין יוקם בית לאומי לעם היהודי.
לא הוזכר בו בית לאומי לשום עם אחר. בכתב המנדט נכתב על הקשר ההיסטורי העמוק בין העם היהודי לארץ ישראל מתקופת התנ״ך ועד ימינו. שטח המנדט הבריטי של פלסטין כלל את השטח שהיום הוא ממלכת ירדן, ישראל, עזה ויו״ש. אמנת כתב המנדט הבריטי על פלסטין אושררה בפרלמנט הבריטי, הקונגרס האמריקני וגם ב-"ליגת האומות". כאשר הוקם האו״ם הוא אשרר את כל כתבי המנדט של ליגת האומות, ובכללם את כתב המנדט הבריטי על ארץ ישראל. כתב המנדט, אם כן, הוא אמנה בינלאומית מחייבת, אשר הפכה לחלק מן החוק הבינלאומי, החוק הבריטי, והחוק האמריקני.
לפני קום המדינה, היחידים שקראו לעצמם "פלסטינים" היו היהודים. ארגונים ציונים ויהודים רבים בארץ שילבו את השם Palestine בשמם, כמו לדוגמא העיתון הציוני Palestine post  הידוע היום כ-Jerusalem post. ערביי ארץ ישראל קראו לעצמם דרום סורים, או פשוט ערבים.  
המעמד החוקי הבינלאומי של ארץ ישראל לא עבר שום שינוי מאז כתב המנדט הבריטי,  מלבד ויתור רשמי של ישראל על עבר הירדן המזרחי, כחלק מחתימת הסכם השלום בין ישראל לירדן. הצעת החלוקה של האו״ם בכ״ט בנובמבר היא הצעה לא מחייבת, אשר דחו אותה הערבים (חשוב להבהיר כי קווי החלוקה של הצעה זו אינם קווי 67. יפו, עכו, אשדוד ואשקלון יועדו למדינה הערבית לדוגמא).

מפת החלוקה
לאחר ההכרזה על הקמת מדינת ישראל, פלשו צבאות ערב לארץ ישראל במטרה לחסל את היהודים בה. הם נכשלו במשימתם, אבל הצבא הירדני הצליח לכבוש את יהודה ושומרון, והצבא המצרי את עזה. הקו בין ישראל לשטחים אלו נקרא הקו הירוק (עם שם צבע העט בו הוא שורטט). קו זה היווה קו הפסקת אש בלבד, ללא שום תוקף חוקי או מדיני.
ישראל פנתה לירדן ומצרים במטרה לקבוע את הקו הירוק כקו גבול בינלאומי, אך אלא לא הסכימו בגלל שלא הכירו בישראל כמדינה לגיטימית. מעבר לקו הירוק נותרו לאחר המלחמה הישובים היהודים בעיר העתיקה בירושלים, בעטרות ובגוש עציון, מהם נאלצו היהודים לברוח. הצבא הירדני פוצץ מיד לאחר המלחמה את כל בתי הכנסת בעיר העתיקה בירושלים. למרות המיתוס הפלסטיני על ה-"נכבה״, רוב הערבים שעזבו את הארץ בזמן מלחמת השחרור עשו זאת מרצונם, לאחר שארצות ערב הזמינו אותם אליהם והבטיחו להם שיוכלו לחזור לבתיהם לאחר השמדת היהודים. בעוד בשטח הכיבוש הירדני בירושלים ויו״ש לא נותר יהודי אחד שלא גורש או נהרג, בתוך מדינת ישראל נשארו ערבים רבים לאחר מלחמת העצמאות וההוכחה לכך היא - 2 מיליון ערביי ישראל.
במלחמת ששת הימים מצרים, סוריה וירדן ניסו שוב להשמידנו, ולכן ישראל השתלטה על הגולן, יהודה ושומרון, סיני ועזה. כל השטח שנכבש במלחמה (מלבד סיני) שייך לעם היהודי על פי החוק הבינלאומי בהתאם להסכמי סן רמו. לאחר סיום מלחמת ששת הימים קיבלה מועצת הביטחון של האו״ם החלטה מחייבת שעל ישראל לסגת משטחים שכבשה במהלך המלחמה, לגבולות ברי הגנה. לא צוין מה הם אותם גבולות ובאילו שטחים מדובר. לא נכתב כי על ישראל לסגת מכל השטחים שכבשה. ברגע שישראל חתמה על הסכם השלום עם מצרים ונסוגה מכל סיני, היא מילאה את חלקה וקיימה את החלטת מועצת הביטחון, זאת מכיוון שסיני לבדה מהווה מעל 90% מהשטח אותו כבשה ישראל במלחמת ששת הימים.
לצערי בתי הספר שלנו לא מלמדים את העובדות ההיסטוריות הללו לתלמידי ישראל. אני מקווה שכאשר הימין יחזור לשלטון, הוא יחוקק חוק שקובע שחובה על כל בתי הספר בארץ (גם במגזר הערבי בבתי הספר שהמדינה מממנת) ללמד את העובדות הללו במסגרת מקצוע נפרד או כחלק ממקצוע ההיסטוריה והתנ״ך.
תגובות לכתבה(373):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 286.
    היה עיתון ערבי בארץ בשם פלסטין שהוקם ב1911 (ל"ת)
    רבקה 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 285.
    מאמר כתוב היטב
    א 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להגיד עליו מה שרוצים,הכתוב במאמר הוא אמת נכונה
    סגור
  • 284.
    ישר כח (ל"ת)
    תמר 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 283.
    יאיר
    מבינה הכל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי ששוכח מנין בא סופו מר, ככה העם היהודי, חייב לקבל סטירות לחי מצלצלות שואות כדי להתאחד נגד אויביו. חייב ללמוד תנ"ך והיסטוריה מה שנכון נכון.
    סגור
  • 282.
    נתניהו
    פיפי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפס מאופס. ילדז פחדן
    סגור
  • טען עוד
  • 281.
    יאיר לך לעזה יאפס
    ציוני 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לך לעזה ותיקח גם את אבא שלך איתך. יאפס אתה חוגג במיאמי כשפה נרצחו מעל 1400 אזרחים
    סגור
  • 280.
    איפה נעלם יאיר נתניהו???
    צוות חיפוש/משטרה צבא 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר איפה אתה?? תחזור תתגייס תפסיק להיות שפן
    סגור
  • 279.
    בגלל זה ברחת למיאמי יא בדיחה (ל"ת)
    יניב שבתאי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 278.
    לך לעזה
    שמואל 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנחנו לא צריכים להקריב את בנינו בזמן שאתה במלון קטארי
    סגור
  • 277.
    הייתי מוותר על ימין ושמאל
    אסף 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודה שהיה מעניין לקריאה, לדעתי כל הקטע של ימין ושמאל מיותר ורק מיצר שנאה!
    סגור
  • 276.
    אז למה אתם לא מספחים?
    גרגנטוא 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם זה שלנו . 40 שנה אתם בשלטון. כמה שנים מתוכן ביבי? אז למה הוא לא סיפח? כי אתה כמו אביך, רק לדנבר אתם יודעים. אה, גם להסית, זאת התכונה הכי גדולה שלכם, מתנת האל.
    סגור
  • 275.
    אז למה בא שלך נתן את חברון לערפת? (ל"ת)
    יוני 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 274.
    אלוף שאתה.. יאיר (ל"ת)
    דנה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 273.
    אני רוצה את בעלי לשעבר בחזרה הביתה השנה
    David Ziv 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לאחר הקריאה תסכימו איתי שכדאי מאוד לחלוק את המידע הזה כאן איתכם, ואני מאמינה שהוא יעורר השראה באחרים כמו גם שמצאתי אושר ושמחה בנישואים שלי היום, זה עובד בשבילי ובעלי חוזר הביתה אחרי 6 שנים של גירושין, הנס הכמעט לא ייאמן. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר הוא כמעט ולא חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים, כי הרופא אמר לי שאין סיכוי שאהיה בהריון, זה באמת ממרר את החיים שלי עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על Dr.WAVA מהאינטרנט, איך הוא עזר נשים רבות עם בעיות דומות שאני עוברת, אז יצרתי קשר עם ד"ר WAVA והסברתי לו שהוא אמר לי כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס שלושה ימים לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שהוא עשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה. התקשרתי מהר ל-Dr.WAVA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שלדבריו תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונע
    סגור
  • 272.
    תודה יאיר
    אלי כהן 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 3
    המדינה צריכה עוד כמה יאירים כאלה, להזכיר לכולם ארץ ישראל = מדינת לעם היהודי
    סגור
  • 271.
    כרגיל, ערימות של שקרים על גבי חצאי אמיתות מטעמי נוחות
    אבישי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 14
    לא ייאמן שנשאר עוד מישהו שמאמין לך. הזיות.
    סגור
  • כרגיל ניצול ציני של חצאי אמיתות
    Mosh 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    של דבילים חסרי אחריות שכמותך. סחתן על יאיר נתניה שניתח היטב את את הסטורית המקום, בעוד שבני בליעל הנתמכים ע"י תמימים ואנשים חסרי יושרה בסיסית מבני עמינו שעושים נפשות למען עם שמעולם לא היה קיים קרי "פלסטינים" ובמו ידיהם סוללים את הדרך לנכבה שמן הסתם הפעם תסתום את הגולל גם על על רבים מהעם המומצא שבסה"כ רוצה לחיות בכבוד גם אם מדובר במדינה יהודית.
    סגור
  • 270.
    how i restore my marriage back
    maya elijah 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אל
    סגור
  • 269.
    יאיר נתניהו
    ארז 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כתבה מצויינת וזו האמת ההיסטורית
    סגור
  • 268.
    עיתון שנותן ליאיר נתניהו במה
    אורי הכהן 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הוא עיתון עם אגנדה אחת. להתראות ולא שלום.
    סגור
  • 267.
    לא נשבר לך לפלג
    שרון 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תגיד עולב שכמותך, אתה עדיין נכנס לישיבות על ארבע עם הלשון בחוץ..... אההה כבר לו אתם לא בשילטון. דביל ומשועמם. אתה נביא שקר וזעם, תפקידך בעולם לייצר כאוס והפחדה כדי להחזיר לכס השלטון את הוריך העלובים, נצלנים ומושחתים. דיייי שחררו את המגינה מהטירוף שלכם
    סגור
  • 266.
    הדנ"א של האשכנזים מוכיח שאינם מזרח תיכוניים
    אור 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל המלל הרב לא מתייחס לעובדה הפשוטה שהיהודים ממזרח אירופה אינם צאצאי היהודים הקדמונים והם כאן בגלל שגורשו מאדמת אבותיהם שבארופה.
    סגור
  • 265.
    יאיר ביבינתיהו
    בובליל 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האיש הזה מעורר בי תחושת קבס. בעיני אין שלילי ממנו
    סגור
  • 264.
    יאיר רוצה להיות מלך ישראל? מדוע אתה משקר
    לולי 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 6
    שמשרד החינוך רוצה לבטל את הבגרויות בתנך והיסטוריה. כדאי שנבטל אותך , סרח
    סגור
  • 263.
    ארץ ישראח
    עדנה לןי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ואוו כל כך מעניין ללמוד מחתן התנך העולמי גאון יאיר תמשיך להוציא תעודות ותארים זו התשובה לקנאים חיים שלנו רק כבוד אתה מביא לנו לוחם כולנו מצדיעים לך כפרה
    סגור
  • 262.
    ארץ ישראל היא שלנו
    ארץ ישראל היא שלנו 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צריך ללמוד רק פסוק אחד בתורתנו הקדושה בראשית ברא השם את השמים ואת הארץ רש"י מורנו ואוננות אומר היה צריך להתחיל בשנה הראשונה .אבל התחיל בבראשית ללמדנו שהעולם וארץ שייכים לקדוש ברוך הוא הוא יצרה והוא בראה והוא מחיה אותה .ברצונו לוקח וברצונו נותן לקח את ארץ ישראל מהגווים ונתנם לבניו לעולם לא צריך לא האו"ם ולא שום ישיבה שתחליט למי שייכת הארץ הבעיה אנחנו שוכחים להתנהג כיהודים,ולכן כל הצרות אבל לא לעורך זמן .הגואל בשער וזה לא אביך נתניהו ולא כל פוליטיקאי אלא גואל מבית דויד .שעומד בשער ומחכה לתגובת הקדוש ברוך הוא לך והתגלה....
    סגור
  • 261.
    מומלץ לקרוא את ספרי הרב זמיר כהן מהידברות ארכיאולוגיה
    שמואל 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ארכיאולוגיה ותנ"ך. 5 כרכים. חובה בכל בית.
    סגור
  • 260.
    כשזורעים גם קוצרים
    משיח שמעון 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשמאל זרעו ומה גדל ? כרוב שממש חבל על הזמן
    סגור
  • 259.
    כבוד
    אורח 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כתבה מעולה מאלפת תודה!
    סגור
  • 258.
    כל המלל לא משנה את העובדה שיש עוד עם בין הירדן לבין הים
    ישראלי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 7
    תקרא להם ערבים, ערבים-ישראלים, פלסטינאים, פלשתינים, מה זה משנה? חיים כשני מיליון ערבים ישראלים בתוך גבולות ישראל, ועוד כארבעה וחצי מיליון ערבים "פלסטינים" ביהודה ושומרון, ועמם עלינו להסתדר ולחיות. כל הנאומים ו"העובדות ההיסטוריות" לא ישנו את העובדה הפשוטה הזו שאנו לא חיים פה לבד.
    סגור
  • אז מה אדוני מציע?
    Mosh 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא רוצים אותך כאן כיהודי, מה לדעתך האלטרנטיבה, לקפל וללכת? אם אתה ושכמותך טרם הבחנתם ועד כמה שזה נשמע מזעזע, זה או הם או אנחנו. בשנים האחרונות רפיסות מופגנת של בני אדם שכמותך, התנהלות רופסת של כל ממשלות ישראל לדורותיהן (כולל אביו של יאיר) הביאנו עד עלום, אולם זה עומד להשתנות, כי פשוט אין ליהודים ברירה, זה או הם או אנחנו!
    סגור
  • 257.
    סוף סוף משהו שאתה ואני מסכימים עליו (ל"ת)
    עמית 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 256.
    מתגלה כבחור אינטיליגנט, רהוט ומלומד.
    עדי 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גם אני עברתי שטיפת מוח כמו רבים אחרי במדינת ישראל.. הצליחו לגרום לי לחשוב שיש בעיה כלשהי עם יאיר. מסתבר שהכל בולשיט. מי שניסה ומנסה להפיל אותו אלה לא אנשים שאוהבים את ארץ ישראל והיהודים. ציוני 100%, פטריוט אמיתי שאוהב את מדינתו. כל השאר זה בולשיט. אנחנו עם נתניהו.
    סגור
  • 255.
    תיקון טעות היסטורית הקו הירוק...
    צבי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה שמכונה היום "הקו הירוק" נקרא במקור "קו הירוק", כי מי שראה את הארץ ממעוף הציפור, טס באוירון, ראה את החלקים היהודים ירוקים והאזור הערבי היה אפור וחום. רז קו הגבול כונה "קו הירוק", כלומר גבול האזור הירוק-קו/גבול של הירוק.
    סגור
  • 254.
    יישר כח גדול על המאמר החשוב
    פרי שמש 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מאמר חשוב ביותר ובמיוחד בזמן הזה תחת ממשלת שמאל ערבים
    סגור
  • 253.
    כל הכבוד יאיר
    אורה 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הייתי לוקחת את הכתבה שלך כך כמו שהיא והייתי מלמדת את ילדי ישראל את הכתבה הזאת בדיוק כמו שהיא כתבה יפה מעניינת מתומצתת נהדר ומה שנקרא היסטוריה על רגל אחת בצורה יפה מכבדת ואמיתי כל הכבוד אבל מה הפלא נכד לשני היסטוריונים ענקיים ובן למשפחה מיוחד ואהובה
    סגור
  • 252.
    איפה האסמכתאות?
    מיתר 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אהבתי מאוד לקרוא את מה שכתבת ואני מסכיה עם האמירה שכל יהודי ישראלי צריך לדעת את ההיסטוריה הזו. אבל אתה חייב להביא אסמכתאות. אתה מסתמך על זה שיאמינו למה שאתה אומר סתם כך? לא יקרה. אתה מסתמך על זה שאנשים יחפשו בעצמם? כנראה גם לא יקרה. אם אתה רוצה מקסימום אפקטיביות להעברת המידע - תן לאנשים הפניות למקורות העובדתיים. ומעט תמונות זה לא מספק
    סגור
  • 251.
    תיקון קטן
    יוסי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את כלי המקדש בתבליט שעל שער טיטוס, לא נושאים חיילים רומאים אלא עבדים יהודים.
    סגור
  • 250.
    ישר כח יאיר. איש יקר. (ל"ת)
    איציק 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 249.
    מאמר חשוב ביותר החייבת להילמד בבתי הספר בישראל. (ל"ת)
    זלצר יעקב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אולי
    המורה 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי לפני שמלמדים את המאמר החשובה הזאת, כדאי ללמדים לשון עברית מהו
    סגור
  • 248.
    מאמר מעולה
    יניב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תנ"ך והיסטוריה מקצועות חובה אסור לוותר
    סגור
  • 247.
    אמת הסטורית ומשפטית.
    שלמה אבנון 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 2
    המאמר של בן יאיר כתוב בצורה הכי ברורה ומדוייקת הסטורית ומשפטית בין לאומית,על הבעלות שיש לעם היהודי על ארץ ישראל השלמה.ולכן חובה להכניס את המאמר הזה בנוסף להסטוריה הבין לאומית כמבוא לסדרת שעורים בבתי הספר שיכלול בין היתר מבחני בניים ומבחן בבגרות...
    סגור
  • 246.
    מאמר מתמצת, מדוייק בעובדות וקל להבנה אפילו לישראלים
    שלמה גרינברג 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    11 4
    שתומכים בפלשתינים. נבעיה היא אכן במשפט הסיכום, "לצערי בתי הספר שלנו לא מלמדים את העובדות ההיסטוריות הללו לתלמידי ישראל" תופעה שאינה קיימת במדינות מערביות. יש לא מעט ישראלים שיסתפקו במדינת ת"א שאינם מבינים שללא יהודה ושומרון ובעיקר ירושלים אין הצדקה למדינה יהודית באזור, ידידנו האוונגליסטים מודעים לכך טוב יותר מאתנו. אני מבין שאצל רבים אתה מעוררחלחלה ולא בצדק, המשך "להפציץ" בכתבות מסוג זה ודחוק באביך, כשיחזור להוביל, לקיים את שכתבת בקשר ללימודים.
    סגור
  • 245.
    למערך יאיר, עדיין לומדים היסטוריה
    יהיר 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ועדיין לומדים שנוסח הצהרת בלפור לא כולל שום התחייבות, זאת הבעיה העיקרית איתו, וכמו המנדט הוא שם דגש על זכויות כל התושבים שכבר גרים בארץ ישראל. לא טרחתי לקרוא מעבר, לא מדויק וחוטא לאמת
    סגור
  • 244.
    מדינת ישראל שייכת לעם הישראלי (ל"ת)
    תפסיק לקשקש 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 243.
    ממליץ לכולם לקרוא את הספר "מתי ואיך הומצאה ארץ ישראל" (ל"ת)
    gfbd 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • המלצה
    יניב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממליץ לך להתאדות מפה תנסה את גרמניה מאמין ששם יהיה לך טוב
    סגור
  • מציע לקרוא את הספר ההיסטוריה של העם הפלסטיזי
    חצרצרת 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא נמכר במחיר שווה לכל נפש והוא כולל 340 דפים ריקים . למה ריקים ? כי פלסטיזים זה לא עם וככאלה אין להם היסטוריה או ארכיאולוגיה ....הם משקיעים הון בהשמדת ממצאים ארכיאולוגים התומכים בקיום יהודי רציף בארץ ישראל כדי לעבות את הנרטיב העלוב שלהם ....
    סגור
  • 242.
    ישראל איננה מדינת הלאום של כל היהודים בעולם
    American jew 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יהודים הם אזרחים נאמנים של המדינות שהם אזרחים בהן, אין לנו נאמנות כפולה למדינה מזרח תיכונית בשם "ישראל". "חוק הלאום" מעודד אנטישמיות ברחבי העולם.
    סגור
  • 241.
    "ישראל" היא המדינה היחידה בהיסטוריה שטוענת שהיא מייצגת
    NK 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אנשים שאינם אזרחיה וכף רגלם מעולם לא דרכה בה
    סגור
  • 240.
    אין דבר כזה "ארץ ישראל" ואין דבר כזה "עם יהודי" (ל"ת)
    לידיעת כולם 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    15 13
    סגור
  • לידיעתך אתה חייב לקרוא את המאמר של יאיר כדי להבין עברית (ל"ת)
    שג 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 239.
    ניר
    מירי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מעניין כי אבו יאיר דווא עשה הפוך - החזיר את חברון בעיסקה מסריחה שהתיק נסגר בראון חברון הצביע בעד ההתנתקות נתן שטח בירושלים בניגוד לחוק לרוסים , בעיסקת נעמה הסטלנית . מעניין בזמן שסממולנים הרוו בדמם את האדמה הזאת הילד הגיע לדרגת סמל סושי והפר ריתוק. מעניין בזמן ששמאלנים עבדו פה שרתו שילמו מיסים והתנדבו הילד שלך כחכב בקמפיינים של הADF - המפלגה הניאונאצית החדשה בגרמניה. הוא האליל שלהם .
    סגור
  • 238.
    לא
    אא 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תיאור חד צדדי ודל , לא מגדיר את המושג ארץ ישראל ולא את המושג עם ישראל, כמו שאי אפשר לראות בפלסטינים צאצאי העם הפלישטי כך יש קושי להגדיר אותנו כל אחד מאיתנו כצאצא של יהודי הבית השני ,הרי תופעות של גיור והמרת דת של יהודים התרחשו כל הזמן לאורך ההיסטוריה . אם אפשר להצדיק את תביעתנו על הארץ המאמר הזה לא עושה את זה
    סגור
  • 237.
    כתבה יפה יאיר כיאה לנכד של היסטוריון
    ק 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    13 16
    כתבה איכותית וחשובה. חסר בכתבה שבמאה ה-19 יהודי ספרד, כמשפחת שלוש ואחרים הם שאיכלסו את ארץ ישראל וקלטו את העליות הראשונות הראשונות מאירופה שעלו בעקבות מפוגרומים. יש להכניס ולהדגיש זאת בספרי הלימוד
    סגור
  • 236.
    הימין כבר שולט בישראל 40 שנה.
    Reuven Holzer 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הימין כבר שולט בישראל 40 שנה.יש סיבה שהימין לא מימש את הריבונות ההיסטורית (לפי דברי הגאון) על ארץ ישראל כפי הכותה כותה באופן מפורש במאמר. הייתי רוצה טיפה להרחיב את גבולות המאמר. האם הכותב רוצה לממש את הריבונות של מדינת ישראל על ארץ ישראל בהיותה היורשת החוקית של העם היהודי ההיסטורי כפי שהוא כתב במאמר ? ואם כן האם הוא ידאג לכיבוד זכויות האזרח של תושבי הארץ ? האם הוא יכבד את זכויות הקניין (האישיות - לא הלאומיות) של תושבי הארץ ? האם הוא יסכים לספח לא רק את הארץ אלא גם את תושביה ? ואם התשובה היא לא - מהי הדרך שבה הוא רוצה לממש את חזונו ? האם הוא מתכוון לגירוש המוני של תושבי הארץ כפי שעשה הנשיא עסאד בסוריה ? והשאלה הנוספת שלי היא - שהרי המאמר נושא לכאורה חזות אקדמית והוא מלא בקביעות שאיןמוצגת להן רשימת מקורות. ראוי שהכותב יסביר על מה מבוססות הקביעות שלו (לדוגמא - שהמוסלמים בתקופת השלטון הראשונה שללו זכויות קניין מתושבי הארץ היהודים). ובכלל באמירה כללית קראתי כבר מספר מאמרים (ופוסטים ברשתות החברתיות) שאומרים אותו דבר באותן מילים. הרושם (הסובייקטיבי) שלי שהמאמר מבוסס על "העתק הדבק" .
    סגור
  • 235.
    וואלה??!
    ריאליסט 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יותר פשוט לומר...."כי ככה קבע אלוקים"?
    סגור
  • באמת יותר פשוט
    קליאו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל אפילו הגזען הקטן מבין שהאלוהים של המוסלמים קבע משהו אחר.
    סגור
  • 234.
    44 שנות הליכוד לא לימדו למה למה רק פליגו את ישראל (ל"ת)
    ישר דוקטורט \פרופ' 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 233.
    עד ש ביבי בא לשלטון גידלו רק תפוזים ויורדים כמו אביו
    ישר דוקטורט \פרופ' 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמיד יש אוייב כמו כל כת עיוורת
    סגור
  • 232.
    מי כתב את המסמך
    צחי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    קשה להאמין שזה מסמך שחובר על ידי בנו של ראש האופוזיציה. בליל דברים מגמתיים שלא בהכרח מתחברים. השאלה האם נכון להתעלם מהשכנים מה צופן לנו העתיד פה. האם נחיה על חרבנו לנצח.מי שמכיר את ההיסטוריה זה נראה רע.
    סגור
  • 231.
    ישר כוח על הכתבה.
    ענת 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אם היתה חותם בשם אחרהתגובות היו מפרגנות וענייניות . לצערי רוב המגיבים לא קראו את המאמר המעמיק והגיבו לשם יאיר. חלולים תתבישו לכם. כל הכבוד.
    סגור
  • 230.
    יהיה קורס מבוא בפוסיקט?
    יב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ?
    סגור
  • 229.
    מצויין!
    טל 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    טוב להזכיר! תודה על המאמר!
    סגור
  • 228.
    כל הכבוד ליאיר נתניהו. כל מה שכתבת אמת לאמיתה !! (ל"ת)
    סופרציוני 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 227.
    שמע זה ברמה של תיכון… אתה כבר ילד גדול!
    לא יאומן 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מה שכתבת ידוע לכולם. כולל לערבים. למרות שלא כל מה שכתבת כולם יסכימו עליו. אבל זה לא משנה את העובדה שאין לאן לזרוק את הערבים… אם הם ישארו בשטחים בלי זכויות זה נקרא אפרטהייד. תמצא פיתרון לזה…
    סגור
  • ממש לא ידוע לכולם. וזה מאמר מתומצת ומשובח
    שג 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על חשיבות ארץ ישראל לעם ישראל. ועל כך שמדינות העולם הסכימו על כך. מדינת ישראל יושבת על שטח קטן ומזערי , השטחים ביהודה ושומרון מלאים באוכלוסיה יהודית ויהודה ושומרון הם עתודות הקרקע של מדינת ישראל .
    סגור
  • 226.
    ילד חרטטן
    משה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 8
    עוד חירטוט מבית משפחת נתניהו…קשה לי להאמין למי שיוצאת לו מהפה בנוסף דעתו של אביו בטוח לא כזאת כהוכחה הסכם חברון וy ההצבעה בעד הגירוש, נאום שתי המדינות ועוד רק עיוור לא יראה כמה אביו הוא פרוגרסיב בנשמה ככה שמבית הוא לא ינק את זה.
    סגור
  • 225.
    מאמר מסכם וחשוב (ל"ת)
    דוד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 224.
    טיפה דלוחה של קוזאק
    מה קשור 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נסיך. גזע האדונים. בכלל לא שד טסמני חולה בארון
    סגור
  • 223.
    מאמר מעניין
    נוי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 5
    תודה
    סגור
  • 222.
    ניתוח היסטורי נחמד
    אהוד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    איך מתמודדים עם 6.5 מיליון ערבים בין הים לירדן? הארץ שלנו, הפלסתינאים עם מומצא, הערבים לא הסכימו לחלוקה, לא הסכימו לקו הירוק, עבר הירדן זו ארץ ישראל. אם אנחנו לא נציע פיתרון, בסוף יכפו עלינו פיתרון שלא טוב לנו. ההצעה של ישראל בקמפ דיויד או קרוב לה, זה מה שאפשר.
    סגור
  • ברור שלא יסכימו לחלוקה אבל מי שואל אותם?!?
    427 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קודם לפנותם לירדן הממלכה האחרונה שהיתה בעלתם ומשם פיזור כיד האיסלם למקורותיהם לא בעיה שלנו.
    סגור
  • 221.
    הבת שלי בחטיבה כותבת טוב יותר ...חוסר מודעות ממש מביך (ל"ת)
    סיגלית 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 220.
    ליאיר נתניהו: הדברים שאתה כותב נכונים בעיקרם
    אחמד הציוני 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אם כי יש כמה אי-דיוקים לא-מהותיים. ד"א, האירגון שקדם לאו"ם נקרא בעברית 'חבר הלאומים' ולא "ליגת האומות" שזהו תרגום מילולי של שמו באנגלית LEAGUE OF NATIONS.
    סגור
  • 219.
    כתוב לעילא (ל"ת)
    דניאלה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 218.
    לא יאמן
    אני 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 6
    "המאמר החשוב ביום שכתבתי" חחחחחחחחחח מה עוד כתבת?! יא חי בסרט!
    סגור
  • 217.
    אויש עזוב שטויות
    שכל קר ילדים 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם אם לא היתה שום היסטוריה, אנחנו פה כי ניצחנו, שיגידו תודה שהם עדיין חיים. וכי האדם הקדמון חילק את כל מדינות העולם לילדיו? כל אומה כבשה את איזור המגורים שלה, תפסיקו לבלבל בשכל עם "היינו פה קודם"
    סגור
  • 216.
    ומי בדיוק החזיר את חברון עיר האבות? (ל"ת)
    חיים 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 215.
    כתבה מעולה ובעיקר, מאלפת.
    גבי דולב 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל הכבוד יאיר אני ממש נהניתי לקרוא את הכתבה של. אין ספק שאתה מעלה כאן דברים שהרבה מבני עמנו, לא יודעים. ואני מאוד מקווה שהרבה יקראו אותה, כפי שאני עשית.י ויבינו שאנחנו לא עם זר כאן! זו מדינה שלנו. זו האדמה שלנו. וזה אלוהים שלנו. ישר כוח יאיר!!!
    סגור
  • 214.
    בקשר לירושלים
    אש 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בקשר לירושלים: בספרי קוראן עתיקים מלפני מאות שנים כתוב בפירוש שבירושלים יש את בית המקדש של שלמה המלך. הם מסתירים את האמת הזו שידועה להם. שבקוראן העתיק לפחות פעם אחת ואומרים 3 פעמים כתוב בפירוש קשר בין היהודים לישראל וירושלים.
    סגור
  • 213.
    מה
    ז'ורז' 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בתור בוגר מערכת החינוך יחסית טרי, אני יכול להעיד שחוץ מכתיבה מגמתית הכל נמצא בספרים ובתוכן השיעורים. ברגע שתבין שהפער הוא ערכי ואידיאולוגי ברובו, אולי יהיה אפשר לתפוס אותך ברצינות
    סגור
  • 212.
    יאיר מאמר ברמה גבוהה
    אברהם פרידמן 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    איזה יופי רואים שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, המשך יאיר במאמרים מופלאים ותחכים אותנו בידע שלך.
    סגור
  • 211.
    לקרוא לגיבוב השטויות הזה מאמר, לא הגזמתם? (ל"ת)
    Df 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 210.
    מאמר מטופש
    אורח 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 50
    לא חידש דבר. הערבים יכולים לטעון שהם תושבים מקומיים
    סגור
  • תיאוריה היפותטית
    אהוד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תיאוריה היפותטית
    סגור
  • מה פירוש ''מה הבסיס העובדתי לטענה?"
    קליאו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוכחות של אנשים בשטח הוא לא בסיס עובדתי מספיק לטעמך? הנה אבא, הנה אמא, הנה הילדים שלהם, הנה הסבא והסבתא, הנה העיזים שהם מגדלים, הנה הזיתים שסבא -רבא של סבא-רבא שלהם שתל לפני מאות שנים... כל אלה הם לא ''בסיס עובדתי לטענה'' מבחינתך?
    סגור
  • תגובה מטופשת, מה זה לטעון? מה הבסיס העובדתי לטענה?
    מאיר 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תמיד השמאל לא התייחס לעובדות, שלא יבלבלו אותו.
    סגור
  • תגובה מטופשת
    לפיד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תושבים מקומיים של איזו מדינה? אזרחות של מי הייתה להם? נכון אתה יהודי עוכר ישראל?
    סגור
  • תגובה של אדם טיפש (ל"ת)
    אורח שמבין 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טיפש
    לא לפייסבוק 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    טיפש חושב שכולם טיפשים. לומר על מאמר מושקע, גם אם אינך מסכים עימו, כי הוא מטופש ללא הנמקות. מורה על בורות וחוסריכולת מחשבתית.
    סגור
  • 209.
    יחי ה- העתק + הדבק
    נץ 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 29
    ההעתקות טובות אבל המסקנות שגויות והן כנראה נובעות מאי-הבנה בסיסי שגם לעמים אחרים בארץ יש זכות קיום. יש מסיבה בפוסי, אתה בא ?
    סגור
  • שמאלן ארור הייתי בא לפוסי לעשות את אחותך (ל"ת)
    אזרח 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 208.
    מסכים לכל מילה
    פטריוט 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    30 10
    את כל מה שנכתב צריך ללמד את ביבי כי לפי התנהגות שלו כראש ממשלה הוא לא בדיוק יודע את זה
    סגור
  • אז למה?
    משה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא שלו בעד פתרון שתי מדינות? או הצביע בעד הגירוש? עוד חרטטן שבא לרכוב על דעה של אנשים אחרים…
    סגור
  • כי אתה מגזע האדונים הנעלה?
    למה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך תשתטח על איזה קבר, חתן נובל
    סגור
  • 207.
    זו הסיבה שדגל ישראל מונף מעל ביתי
    יואב ס 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    34 5
    זו הסיבה שדגל ישראל מונף יומם וליל מעל ביתי ; על מנת ש ידעו מי בעל הבית
    סגור
  • סמרטוט
    אכן רק 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יגדיר אותך
    סגור
  • 206.
    שאלה
    ישראליק 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלחתי תגובה איכותית לדעתי מדוע לא פורסמה
    סגור
  • 205.
    חולה נפש
    אבנר גלעד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 22
    יש לו בעיה , אין פוסיקט , אין מאבטח , אין שומר ראש. ממליץ ללכת לפסיכולוג עם אמא שלו דחוף ביותר.
    סגור
  • יש לך תואר בתחום נפש האדם? תגובה רדודה ולא עניינית. (ל"ת)
    מאיר 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 204.
    תודה על ההארה (ל"ת)
    אלפל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 203.
    היה לכם מספיק זמן בשילטון לבנות תוכנית לימודים
    דוד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 10
    איך אתה מסביר שלכל אורך שילטון הימין לא חשבתם להנחיל את הידע שיש רק לך, לכאורע,בתוכניות הלימודים ולהשאיר את כל הדור שלך בורים?
    סגור
  • 202.
    יאיר התולעת. אתה גמור לא תהיה ראש ממשלה לעולם. (ל"ת)
    שונא מתנות יחיה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 21
    סגור
  • 201.
    אז ללא יהודי שנולד וגדל בישראל ומדבר רק עברית
    רון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 11
    משלם מיסים ונאמן למדינה, יש פחות זכויות על המקום הזה מאיזה יהודי בעולם שמעולם כף רגלו לא דרכה פה?
    סגור
  • תשאל את האנגלים,צרפתים,ספרדים,
    הנורמלי האחרון 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושלא לומר הגרמנים... שגרשו וטבחו ביהודים רק בגלל שהיהודים היו מיעוט אצלם. הארץ שלנו כי אנחנו הרוב אם למיעוט זה לא נוח הם יכולים לעזוב בצורה יפה. אם הם בוחרים להילחם הם צריכים לדעת שכמו הסיכוי לנצח ולהיות רוב הם עלולים להפסיד ולסבול יותר
    סגור
  • אליבא ד'נתניהו ג'וניור זה אכן המצב
    קליאו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלו גם ראה את עצמו כראש ממשלתו של כל העם היהודי ברחבי העולם, וכנציגו עלי אדמות.
    סגור
  • כן. זוהי מדינתו של העם היהודי. שטח עצמאי שהוא פיקדון
    נדב 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לדורות ואין לשום דור זכות לוותר על שעל אחד מאדמה זו.
    סגור
  • נכון (ל"ת)
    יצחק 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 200.
    לא חידש כלום הכל ידוע אלה מה..
    דוד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 7
    עכשיו שאתה מגלה בקיאות בכתיבת חיבור ברמת תיכון. כתוב עו מאמראיך אתה מציע לעצב כאן את מדינת היהודים כשיש כאן מספר עצום של לא יהודים. מדינת אפרטהייד? קנטונים? הפרדת דת ממדינה. כתוב משהו ברמה אקדמית.
    סגור
  • תכלס. יאיר ילד חמוד אבל זה בסך הכל
    תמוס עמם 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סיכום מויקיפדיה. מה הוא ניסה לומר כאן?
    סגור
  • 199.
    תלמד עברית
    המורה ללשון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 12
    לפני שלוחצים שתף, ממליץ לשלוח לאנשים שיודעים עברית. כל כך הרבה שגיאות ניסוח שזה פשוט עלוב.
    סגור
  • 198.
    ההיסטוריה של א"י
    הלודאית 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נהדר. בקרוב מאד, כשיוחלף השילטון אני מקווה באמת שיחוקק חוק שבבתי הספר ילמדו את ההיסטוריה של א"י כפי שאנחנו למדנו אותה בשנות ה-70. אכן! ארץ ישראל שייכת לעם ישראל!
    סגור
  • 197.
    דבר אחד נשכח
    גיורא 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 11
    מעניין מי כתב לך את זה. לא מאמין ביכולת שלך לכתוב יותר מ-5 שורות. אבל הכי חשוב, איך זה התחיל. הארץ הייתה מיושבת על ידי כנענים, החיתי, היבוסי. בא עם חדש שהחליט שהארץ מוצאת חן בעיניו וקבע כי איזה ישות לא נראית הבטיחה לו אותה ופשוט גירש את התושבים הקיימים. מה שנכון הצליח להחזיק בארץ שנים רבות וגם כאשר גורש ממנה חזר. דרך אגב להכנס לארץ מסוימת לגרש את התושבים ולהתיישב במקומם הייתה פרקטיקה מקובלת בעולם העתיק.
    סגור
  • יכול להיות שסבא בן-ציון הוא המקור? (ל"ת)
    קליאו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 196.
    למה אבא שלך מכר את המדינה לטייקונים?
    ביביסט לשעבר 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 9
    הצבעתי לאבא שלך בלי סוף, עד הבחירות האחרונות. כשפרצה הקורונה העלתם מס רכישה כדי לעזור לבנקים ולטייקוני הנדלן. חילקתם הטבות מס ופיתחתם את ההיטקיסטים של מדינת ת"א במקום לדאוג למצביעים שלכם מהשכבות החלשות והפריפריה. בחיים לא אצביע יותר ליכוד!
    סגור
  • 195.
    אולי תתחתן עם יאיר
    אלכס 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הם ממש מתאימים לשניהם פה גדול ומנותקים מהמציאות ויהיו לה חם וחמה שהיא אוהבת
    סגור
  • 194.
    נדידת עמים
    אמת 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה שקובע גבולות זו לא ההיסטוריה אלא ההווה.אמריקה התגלתה במאה 15 לספירה וראו אותה היום. הגבול הישראלי הסופי והמוכר יהיה על סמך הדמוגרפיה הקיימת היום ולכן חלק מיהודה ושומרון יהיו בו וחלק אחר לא. לגבי המאמר הרי המסקנה ממנו, היא מסקנת "נדידת העמים" ראה מדינת ירדן!
    סגור
  • 193.
    ילד ז' (ל"ת)
    יאיר נתניהו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 192.
    למה אביך ששלט 10 שנים, לא חוקק את החוק שאתה מציע
    יחזקאל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    9 3
    לא למדו בבתי הספר את מה שאתה מציע. חתיכת צבוע, כתבתה את זה כדי לנגיח את הממשלה הנוכחית.
    סגור
  • 191.
    לא חידשת כלום
    יגאל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא חידשת כלום!
    סגור
  • 190.
    אור לגויים
    אושרי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בינימין נתניהו לימד אותנו שלא משנה האמת, משנה הנרטיב שאתה קובע. אולי הכל נכון , אולי זה רק נרטיב , זה גם לא באמת משנה. משנה ההווה ולא העבר. משנה שאנחנו נהרגים והורגים. משנה שהתרבות הקהילתית שלנו היא של מלחמה , כעס, קונפליקט, ופחד. משנה שאנחנו מגדלים את הילדים שלנו למציאות קשה. משנה שאנחנו נוטשים ערכי יהדות וקדושת החיים בשם נרטיב. במקום להתווכח מי צודק (כמו בכביש) עדיף להיות חכם. להגיע לפשרה ! ולפתור אותנו מהמלחמות,הכאב והרס המרקם החברתי. מתי יבוא מנהיג שיבחר להיות חכם בשם העם שלו ולא צודק על חשבון אחינו המתים. האחרונים לא היו כאלה. ומחשבה אחרונה. ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל. אולי עם ישראל רחב הלב והחוכמה יבחר לחלוק אותה, באהבה,בחמלה ולהיות באמת אור לגויים. ??
    סגור
  • 189.
    גם אני כתבתי עבודת גמר דומה... (ל"ת)
    יסמין 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 188.
    להוריד את המדינה לרחוב הערבי!
    רמי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולהגביל ילודה מוסלמית
    סגור
  • 187.
    מלך ישראל
    ביבי בן טיבי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חי בסרט, י שר אל נמצאת ברו מא יללה טוס טוס
    סגור
  • 186.
    ראית עולם צרה וילדותית
    לו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    עכשיו שב לכתוב את אותה כתבה מתוך העובדה שתמיד היו פה בני עמים אחרים. בהצלחה!
    סגור
  • 185.
    ואמריקה שייכת לעם האינדיאני... (ל"ת)
    Rנב חיפאי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 184.
    התואר שלו הוא לא ב"דיפלומטיה ויישוב סכסוכים"?
    קליאו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עכשיו הוא גם היסטוריון והוגה דעות? מאמר שטחי, כתוב בשפה עילגת, פשוט מביך. מומלץ ליאיר בחום לעסוק בתחומים בהם הוא "מצטיין", דיפלומטיה ויישוב סכסוכים, ולחסוך מאיתנו את ההבלים המטופשים שיוצאים לו מהמקלדת.
    סגור
  • 183.
    מעולה
    שירז 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תודה לך
    סגור
  • 182.
    החלטת 242 ממליץ שילמד אותה
    מנחם 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    החלטת מועצת הביטחון 242 מדברת של שטחים תמורת שלום ולבטח לא מגדירה כמות. לכן הקמת מדינה פלסטינית תוך שמירת גושי ההתנחלויות וסיפוחם לישראל הם עונים על הגדרת 242 ולבטח לא תיאורו של יאיר על החזרת סיני ודיינו. זאת הבעיה הבסיסית של הימין שאינו מבין אפילו לאחר 50 שנה שסיפוח הגדה לא יתאפשר ללא הסכם כולל עם הפלשתינים וככל שיתאחר כן יהיה כואב יותר. תלמדו מסיני, גם שם הקימו ערים, התנחלויות.
    סגור
  • שמאלן יקר צא מהסרט
    אחד מהצד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפתרון שאתה מציע אינו מרצה את הערבים שחולמים על עכו חיפה ורמלה. תתפלא..גם המשכילים והתרבותיים שביניהם אינם מוכנים לוותר על חלום חיסול המדינה היהודית. לפתרון שמציע השמאל אין פרטנר. אהוד ברק הבין זאת בשנת 2000 שחזר מקיימפ דיויד בידים ריקות וחיסל את החלום של השמאל
    סגור
  • 181.
    כתבה יפה אבל...
    מנחם 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מקטע הצהרת בלפור הכותב משמיט ולא מדייק בעובדות. הצהרת בלפור לא הגדירה גבולות. אלו נקבעו לאחר נפילת האימפריה האוטומטית. בהצהרת בלפור נקבע שוויון זכויות מלא למיעוטים תוך הסכמת התושבים המקומיים. שלישית - הצהרת בלפור אומרת שבריטניה רואה בעין יפה הקמת בית לאומי אך לא קבעה נחרצות דיוקם ולכן גם לא קם לאורך עשרות בשנים. אם כל ההיסטוריה השזורה הרי נשאלת השאלה העיקרית - האם נאחד את כל השטח כולל 6 מליון ערבים או לא, ואם לא - אזי עדיף שנחייה בשכנות טובה מאשר בקונפליקט מתמשך שאינו מסיים את מעגל הדמים. כל השאר נחמד, מעניין ונתון לוויכוח אקדמי היסטורי.
    סגור
  • 180.
    המדינה שייכת לעם היהודי
    ישראלי גאה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 5
    ואו רוב המגיבים הלכך שטופי מוח שאפילו מוכנים לירות לעצמם ברגל , הכתבה באה לעלות עובדות היסטוריות בנוגע לבעלות היהודים על אדמת ישראל וכל מה שמעניין אתכם זה ללעוג על כל מיני שטויות לא רלוונטיות . באמת שזה לא משנה מי הכותב , מה שמשנה זה לתמוך בזכות שלנו בחיים כאן נקודה השאר לא רלוונטי.
    סגור
  • לא משנה אז מה משנה
    מנחם 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זכותנו לחיים לא נקבעת בשליטה על עם אחר. לפני 67 המדינה גדלה ובנתה עצמה. הנימוק שלך - לא נימוק סתם פליטת קולמוס חסרת משמעות. רוצה לחיות אז סיים את מעגל הדמים שבו הורים קוברים את ילדיהם. כל השאר תירוצים עלובים
    סגור
  • 179.
    אתה אידיוט אה
    אליהו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מה זה משנה כל הפרטים היבשים האלה. לא חידשת ולא פתרת שום בעיה.
    סגור
  • 178.
    מדינת העם היהודי
    מזל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כתבה זו מהי תכליתה? הרי אנו בטוחים בזכותינו ובקיומינו בארץ ישראל.אין אנו מפקפקים לא בימין ולא בשמאל בזכותינו זו .דווקא כתבה מסוג זה מאותת "חלה עלינו חובת ההוכחה" אזי לא
    סגור
  • 177.
    פר.יאיר
    אזרחית 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פרופסור יאיר אתה מוזמן ללמד היסתוריה את ילדי ישראל אם הינך טוען שהם לא לומדים. למה ניכתבה המגילה? כדי להראות שאתה יודע לדקלם מאחרים? הבנו שאתה יודע לדקלם מה שסופר פר. מאכיל אותך. אף אחד לא אמר שישראל לא שייכת לעם היהודי. אומרים שיושב כאן עוד עם שמגיעות לו זכויות לצערך כמו שלך.הגיע הזמן שתפסיק לנסות להראות שאתה חכם. לך לעבוד במקום ליכתוב מגילות ארוכות שמנסות לבלבל. זה ממש לא מצליח
    סגור
  • 176.
    ואווו פעם ראשונה משהו חכם
    Ket 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת היה מעניין מאוד פעם ראשונה שיוצא לך משהו חכם ומשכיל ישר כוח בדברי חוכמה
    סגור
  • 175.
    כל הכבוד יאיר
    גבר 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבל שאנחנו בעמדות של להוכיח ולהצטדק על מה ששייך לעם היהודי אלפי שנה. מקווים שהימין יחזור במהרה עם אגרוף ברזל וישליט את הסדר ואת הבהירות מי כאן בעל הבית. לא להתבייש , פשוט לגרש.
    סגור
  • 50 שנה ואין גרוש
    מנחם 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה אתה כזה אידיוט. מי יתן לגרש 6 מליון ערבים, לאן. כמו הימין ההזוי שאין לו פתרון ורק מתפלל שמעגל הדמים לא יגמר בכדי לטעון שכל יום באים עלינו לכלותנו. צריך להיפרד - פשרות קשות שאנשים קטנים בימין לא מסוגלים לקבל.
    סגור
  • 174.
    מדינת היהודים
    ציוני7 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאיר תודה. מאמר נפלא שיש לפרסם בכל השפות.
    סגור
  • 173.
    עובדות חשובו
    דודו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כתיבה מדוייקת ומגובה בעובדות היסטוריות . יישר כח
    סגור
  • 172.
    העם היהודי בקרוב יעלם בזכות אחד קרוב אליך (ל"ת)
    ייייייישששששש 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 171.
    מאמר חכם וחשוב מאד
    סולי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נהנתי לקרוא וללמוד נקודות שלא בדיוק ידעתי. הכתיבה שלך יצירתית ומעניינת מאד
    סגור
  • 170.
    "שהימין יחזור לשלטון"
    דהיינו יחזור 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי בדיוק היה בשלטון 12 שנה ברצף??? ואין פה משהו שמישהו שסיים בית ספר לא יודע.. אולי כל מי שמצביע לאבא שלך פשוט לא סיים?
    סגור
  • 169.
    האם לשקר יש רגליים?
    יואל הנביא 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הארגון שקדם לאו"ם הוא חבר הלאומים, ולא ליגת האומות, וארגון זה אשרר בועידת סן רמו, בשנת 1920, את הצהרת בלפור, המדברת על בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל שממערב וממזרח לירדן, ובכך ניתן להצהרה זו, תוקף משפטי בינלאומי... ירדן היא מדינה מלאכותית, שהוקמה ע",י האנגלים, על שטח המיועד לבית לאומי לעם היהודי... האנגלים הביאו את המשפחה האשמית מסעודיה, והכתירו אותה כמשפחת השלטת בירדן... מדובר בבגידה של האנגלים וגם מדינות חבר הלאומים.. ראוי לציין, כי הלגיון הירדני, כבש את יהודה ושומרון, בשנת 1948, אך מדינות העולם לא הכירו בריבונות ירדן על שטח זה
    סגור
  • 168.
    מאמר נהדר שמביא בתמצית את הידוע לרובינו ועדיין חשוב
    Sarah 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אבל עדיין נשאלת השאלה מה עושים מכאן, הערבים לא נעלמים אלא מתרבים ואנחנו לא יכולים להכיל לתוכינו מיליוני רוצחים. טרנספר אינו אפשרי בעת המודרנית. השאלה עומדת בעינה.
    סגור
  • 167.
    חצי ממדינות המזרח התיכון שייכות לארץ ישראל
    חקי חיון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חקי חיון , ארץ ישראל השלמה מקיפה את לבנון.סוריה.ירדן.עירק.
    סגור
  • 166.
    מעולם לא אהבתי את המונח ״2000 שנות גלות״
    דין 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעולם לא אהבתי את המונח ״2000 שנות גלות״ ויש להסירה מהטרמינולוגיה הציונית היהודית. מעבר לזה שזה לא נכון היסטורית כי רצף הישוב יהודי נמשכה מאות שנים יותר, המונח משדר איזה ניתוק רגשי, פיזיולוגי מהמדינה ללא שום כוונה או ערגה.
    סגור
  • 165.
    נחמד פשוט קריא בלי יותר מידי מלל לא חשוב. תודה (ל"ת)
    Tom 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 164.
    קוקו
    קוקו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    קוקו מחרטט ומדקלם
    סגור
  • 163.
    כתבה משכילה ביותר
    איציק חן 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תודה
    סגור
  • משכילה רק עבור בורים
    רחל גש 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שקצת מתמצא זו "כתבה" רדודה ורצופת אי דיוקים, שלא לדבר על סגנון עילג ורצוף שגיאות סגנון.
    סגור
  • 162.
    גם לפי הקוראן ישראל שייכת לעם היהודי
    אחד העמך 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הקוראן וישראלי אחד, חוקר האיסלאם טוען גם החוקר הוותיק פרופ' נסים דנה בסיפרו המטלטל, שתורגם לאנגלית, "למי שייכת הארץ הזאת?"
    סגור
  • 161.
    כתבה מעולה
    דור 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תודה רבה על כתבה מעולה
    סגור
  • 160.
    הבן של נתניהו חחחחחחחח
    אריק 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הפלוץ הזה של נתניהו המושחת מספר לנו ..חחחחח
    סגור
  • 159.
    מעניין ומרתק. תודה (ל"ת)
    אורי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 158.
    בנוסף הכתבה הזאת צריכה להכתב באנגלית וצרפתית (ל"ת)
    אלי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 157.
    הם גונבים מכוניות וגונבים אדמות...מדינת ישראל
    כהן חייק 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ידוע שהם בדווים שבאו מסעודיה..הם לא עם הם יצור שעטנז שעםה טראמפ על החהודים שיעבשו הביצות
    סגור
  • 156.
    אתם פשוט נבערים מדעת
    יוסי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זו רמה של עבודה בכיתה י'. וכל הביביסטים מתרגשים . או ואבוי. הלך עלינו.
    סגור
  • 155.
    למי שייך הפוסיקט.
    מבג 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    למי שייך הפוסיקט?בכתבה הבאה בכתבה הבאה
    סגור
  • זה לא אמור לעניין אותך
    הנורמלי האחרון 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתנו לך גם ככה להיכנס...
    סגור
  • 154.
    מה זה החיבור המביש הזה?
    שי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ילד בכיתה ז' מסכם מויקיפדיה.
    סגור
  • 153.
    סוף סוף. ענייני וממוקד. בלי התלהמות.
    עזי שפורר 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    המשך לפרסם את זהו ושכמותו. תודה יאיר.
    סגור
  • 152.
    מאמר ברמת תיכון של פריוילג מפונק
    אבישי ב.ח. 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אכן ארץ ישראל שייכת לעם ישראל רק שיש בעיה קטנה של כ-6 מליון איש שלא הולכים לשום מקום.
    סגור
  • 151.
    הטימטום הלאומני הפשיסטי ממשיך בהסתה
    דניאל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מתי יבינו כול הלאומניים והגזענים הפשיסטים, שעל האדמה אין בעלות, זו סך הכול השתלטות עלובה של קומץ פנאטים, שבהסטוריה רצחו והשמידו את המקום והשתלטו על השטח, כך כול אחד מנסה לתרץ את הכאוס והרצאות למיניהם, בני האדם הם רק זמניים ביקום, בעוד 200 שנה לא ישאר זכר מאלו שאמרו שהאדמה שייכת להם. במקום לחיות בהרמוניה אנושית, החמדנות האנושית במיוחד הקנאית ולאומנית, רק מדללת את בני האדם לצערי גם את החי העולמי ושלמותו של כדור הארץ. חמדנות חזירית ויסלחו לי החזירים שאינם חמדנית כלל.
    סגור
  • בשביל הרמוניה צריך פרטנרים, תוכיח לי שהם פרטנרים (ל"ת)
    427 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 150.
    כתבה חשובה מאוד
    אזרח 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    צריך ללמד בבתי הספר את ההסטוריה של היהודים בכל דרך אפשרית
    סגור
  • 149.
    יחסית לאידיוט הזה, אפילו ביבי נראה גאון.
    מוישה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    טיעונים אינפנטילים הכנענים, המיצרים, הבבלים, הצלבנים ועוד הרבה עמים שלטו בארץ הזו ואינם טוענים לזכות עליה. אידיוט.. זכותנו כי אנו כאן נקודה.
    סגור
  • 148.
    שאלוהים יעזור לך ,אתה דביל על מלא (ל"ת)
    איתי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 147.
    לא
    חיה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחיו כתב לו את זה?
    סגור
  • 146.
    תלמד עברית
    עברית שפה קשה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    "כל כך הרבה שגיאות ניסוח, לדוגמא והתקשורת הישראלית מפמפמים ללא הרף את ה-"נרטיב הפלסטיני" מצד אחד, ומערכת החינוך הישראלית עצמה עברה השתלטות עוינת על ידי השמאל הפרוגרסיבי מצד שני" שכותבים מצד אחד ומצד שני מתכוונים שישנם שני דברים מנוגדים ... ולא שתי דעות שתומכות אחת בשנייה.
    סגור
  • 145.
    קשקוש נבוב ואווילי, בדיוק כמו האיש עצמו
    שלמה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    להעתיק טקסט מוויקיפדיה יכול כל אחד. אין כאן שום התייחסות רצינית לרקע הגיאופוליטי בתקופות המדוברות, שום עומק באשר לממצא הארכיאולוגי, אין התייחסות למחקרים בגנטיקה של אוכלוסיות, המראה קנרבה לפלסטינים. גיבוב של עובדות, חלקן נכונות, רובן חלקיות, שאינן מובילות למסקנה שאותה מציג המחבר
    סגור
  • 144.
    תקציר ויקפדיה
    בן ציון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נתניהו, מגלה את אמריקה בציון היותנו תושבי ארץ ישראל. האדון הם התפיסה הילדותית, שרק "הכל מגיע לי כי הייתי ראשון" מאפינת את המאמר הדלוח של האיש הזה. כ מובן שבפיל שבחדר הוא לא עוסק: מה עושים עם 3 מיליון פלסטינאים בשטחים הכבושים? ממשיכים להחזיק אותם תחת מישטר אפרטהייד דורסני? אולי גורמים להם להתאדות? לנתניהו השיטחי כמובן שאין התייחסות רצינית ואין תשובה.
    סגור
  • 143.
    יאיר הגזען מוקצה מחמת מיאוס... (ל"ת)
    פוקס 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 142.
    פתאום משחק אותה תרבותי חחח (ל"ת)
    חפי חפירות בעמ 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 141.
    אמלה איזה חפרן מחפש להרשים בכוח אתה מאוס יאללה שחרר או (ל"ת)
    חפי חפירות בעמ 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 140.
    מדוע העם היהודי בלעדי בארץ ישראל
    אלי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק ביבי רק ביבי עוד מעט חוזר ובגדוללללל
    סגור
  • 139.
    הכל נכון, רק מה כל זה מוכיח לא הבנתי...
    אביהו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם האמריקאים הם עם של מהגרים. לא רואה את המקסיקנים דורשים בחזרה את קליפורניה. חבל גם לעצור שם, אפשר לחזור לסיפור אדם וחווה ולדרוש את כל העולם. בסוף יש סטטוס קוו, ויש 2 מ׳ ערבים בארץ ישראל ועוד כ-5 מ׳ בשטחי ״הפסקת אש״. ערבים שהשורשים שלהם בארץ הם לפחות כמה עשרות דורות אחורה. מה אתה מציע לעשות איתם עוד לא הבנתי? אתה חושב שהם יקראו את הכתבה שלך ויגידו ״אה, צודק אני בעצם סורי. טעות שלי, סליחה. אני אקח את אשתי וה-7 ילדים, 80 דודים /בני דודים ונפנה לכם...״ אתה חי באשליה אם אתה חושב שהם יעזבו מרצונם. אתה חי באשליה אם אתה חושב שהם יסכימו לחיות בשלום במדינה שאין להם חלק בזהות שלה או זכויות מלאות בה. ואתה חי באשליה אם אתה חושב שתוכל לשמור על הסטטוס קוו ללא השמאל. השמאל לא צריך שתסביר לו למה יש לו זכות הסיטורית על המדינה, הוא שצריך שתסביר לו איך בדיוק אתה רואה את זה קורה. כנראה ״בעזרת השם״. למרות שב-1939 הוא לא בדיוק סייע... טוב אז היה הרבה משכב זכר וכו׳. היום ברוך השם אנחנו עם של צדיקים
    סגור
  • 138.
    בראבו! צריך לשלוח את המאמר לאו״ם
    רונן 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לצערי, לא מלמדים בבית ספר שגם לראש ממשלה יכול לצאת בן אידיוט. מה בדיוק ההשכלה שלך? עשית דוקטורט בהיסטוריה? בכלל למדת באוניברסיטה? על לצייץ בטוויטר ולכתוב בפייסבוק לא מקבלים תואר.
    סגור
  • 137.
    טמבל שחי על חשבוני ומנסה להיות הוגה ! חחחח (ל"ת)
    בדיחה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 136.
    מאמר של יאיר
    ציון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אבל לא רואה את המציאות ולא מבין מה קורה בשטחים שפעם ובצדק שהיו שטחי ארץ ישראל !!
    סגור
  • 135.
    לא יאומן שנותנים לזבליהו ג´וניור במה
    ר.ה.ה. 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל היום היתה ונותרה בשירות משפחת הפשע וקידום הפאשיזם. גועל!!
    סגור
  • 134.
    אם זה המאמר הכי חשוב שכתבת? חפש תחביב אחר
    דן 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חד צדדי משמיט ובדות חשובות שטחי ומביך
    סגור
  • 133.
    כנססווו
    אחמדוב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההפך הוא הנכון הפלסטינים היו כאן לפני היהודים במאות שנים היהודים היו עבדים במצריים
    סגור
  • הפוך עוד לפני שירדנו היינו בארץ,דווקא ישמעאל וויתר
    כנסו 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הארץ וחזר עם אימו הגר למצריים בעוד שאברהם יצחק ואחר כך יעקב נשארו בארץ ולא עזבו,קצת היסטוריה לא תזיק!!!
    סגור
  • 132.
    מה שמות חברי הכנסת שהצביעו בעד ההתנתקות?
    אור 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיא נסיגה חד צדדית מעזה שבטווח הדי מיידית פגעה בביטחון מדינת ישראל.
    סגור
  • 131.
    סבא שלך היה מתבייש בך (ל"ת)
    חיים 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 130.
    אין חדש
    מרניצן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שתיאר נתניהו הצעיר ידוע לכולנו (ואגב מהלימוד בבתי הספר) שכן את זה לימדו אותנו המורים השמאלנים הפרוגרסיביים …. אין לעובדות אלו ולא כלום לסיכסוך שיש לנו עם הערבים תושבי ארץ ישראל. הויכוח אינו אם ישנה זיכה של העם היהודי לארץ ישראל אלא מה עושים עם הזיכה שיש לערבים תושבי ארץ-ישראל. אין מדד הקובע כמה שנות זכות יש לעם על אדמה ורוב מדינות הלאום כפי שמכירים אותן היום נקבעו במאתיים השנים האחרונות. העובדה היא שהרוב המכריע של היהודים החיים היום בין הים לירדן הם בממוצע דור שלישי כאן בעוד שהערבים בהיבט הזה
    סגור
  • 129.
    כל זה לא משנה את זה שיש עוד עם בין הירדן לבין הים
    ישראלי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקרא להם ערבים, ערבים-ישראלים, פלסטינאים, פלשתינים, מה זה משנה? חיים כשני מיליון ערבים ישראלים בתוך גבולות ישראל, ועוד כארבעה וחצי מיליון ערבים "פלסטינים" ביהודה ושומרון, ועמם עלינו להסתדר ולחיות. כל הנאומים ו"העובדות ההיסטוריות" לא ישנו את העובדה הפשוטה הזו שאנו לא חיים פה לבד.
    סגור
  • 128.
    הכל נכון עובדתית, אבל הייתי מצפה ליותר עומק. (ל"ת)
    עופר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 127.
    ישראל זה לא אדמה (ל"ת)
    מנשה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 126.
    אבל לא הבנתי למה פירקו את הפלמח
    Tal 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבוב של שטויות
    סגור
  • 125.
    זכותנו על ארץ ישראל.
    ORoYo 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה טובה. לטעמי חסר סרגל תאריכים שיתמצת את דבריך ויאפשר הורדה הדפסה ותליה של תקציר דבריך לעדות כדי שתהיה תלויה בכל בית על הקיר. נתונים אלו חייבים להלמד כחלק משיעור אזרחות. החומר חייב להכלל בבחינות הבגרות ואף בבחינות באוניברסיטה. לא יתכן שישכח איש את מולדתו ולא ידע את מוצאו כשם שהינו זוכר את בית הוריו ילדותו ושמות הוריו. זכותנו על ארץ ישראל היא המכנה המשותף המאחד את העם, השמאל והימין. חומר זה צריך להלמד גם בצבא כחלק מתהליך החילות וההשבעה.
    סגור
  • 124.
    הנה כמה תשובות לדברים שכתבת - תגובה 2
    דידי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כשבנה דוד את ירושליים, הוא בנה אותה על חורבות עיר שהיתה שם. נורא נוח להגיד שאף אחד מדרי הארץ, חוץ צהיהודים, הוא לא צאצא של אותם עמים אחרים. 3) נעבור קדימה... אתה מסתמך על החלטות בינלאומיות שקדמו להסכם סייקס פיקו (אני בעד) אבל אז מבטל את ההחלטה הבינלאומית שנקראת תכנית החלוקה. בוא, אני אקצר... יש לנו את מלא הזכויות בארץ אבל כנראה שגם לאחרים יש אי אילו זכויות ומשכך, יש כמה אפשרויות... 1.. מדינה דו לאומית שבה נהיה מיעוט שולט ואפרטהיידי או סתם מיעוט נשךט... סליחה אבל לא נראה לי.. 2.. שתי מדינות לשני עמים. ישראל לא השכילה ללכת לכיוון הזה בגלל משיחיים וקיצוניים בשני הצדדים. עצוב אבל זו המציאות. הרסנו במו ידנו. חבל. 2)
    סגור
  • 123.
    הסטוריה שמסטוריה,מה הקשר לבעלות על ארץ?
    שרוליק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומי זה בכלל העם היהודי? כמו שאין עם פלסטינאי גם אין עם יהודי. יש דת יהודית. והיו ויש פה ערבים, ועם כל הרצון, הם לא הולכים לשום מקום. הערבים הם חלק בלתי נפרד מפלסטינה/ציון/ ישראל או איך שתקרא לזה. ומה בכלל ׳כפת לך מ״העם היהודי״? לך תחייה באמריקה. תמשיך את המסורת המשפחתית. (אגב, מי שתקף ראשון בששת הימים היה צה״ל).
    סגור
  • 122.
    הנה כמה תשובות לדברים שכתבת.. תגובה1
    דידי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתחיל בהבהרה. אני לא מכיר אותך מעבר למה שידוע עליך מהתקשורת, ולפי זו האחרונה, אתה פרזיט שחי שנים 3בות על חשבון משלם המיסים כולל ביקור או סיקורים במכוני ליווי ידועים לשימצה. אתה מקבל כאן במה בחסד ולא בזכות כי השיגך בחיים לא נראים מרשימים במיוחד. אבא שלך לעניות דעתי (וזו רק דעתי כמובן) יתברר בשנים לבוא, כאדם שגרם הכי הרבה נזק למדינת ישראל מכל אוייב שאי פעם היה לנו, מהסיבה הפשוטה שהוא פורר וריסק והשניא ופילג את ישראל לתועלת אחיזה בשלטון, והחלשה זו היא אסון שאני מקווה שלא נזכה לראות את תוצאותיו. ועכשיו לעיקרי הדברים שכתבת שעם רובם אני דווקא מסכים רק שמסקנותיי מעט שונות משלך. נתחיל בהתחלה.... אם אתה הולך לתנך כבסיס הכי משמעותי לטיעונים שלך אז רק אזכיר שאלוהים הבטיח את הארץ לזרעו של אברהם וכמה נוח ששכחת שהיה שם גם איזה בחור צעיר בשם ישמעל שנולד לאיזו פילגש נוכריה. לא זכור לי שנכתב שם לזרעך אתננה אך לא כולל ישמעל. 2) באופן דומה, פסלת כל קשר בין הפלישתים לפלשתינאים אבל השורה התחתונה היא שכשדויד ניצח את גליית, היו פה פלישתים (תשאל את אביך דובר האנגלית הרהוטה מה היה שמם באנגלית)...
    סגור
  • 121.
    מדוע העם היהודי
    צבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אלף כתבות ומאמרים לא ישנו את העובדה שמספר ערביי ישראל כבר עולה לכיוון שלושה מיליון, שטוב להם פה ואין להם שום סיבה לעזוב מרצונם. אז יופי; עוד כתבה.
    סגור
  • 120.
    המדינה שלנו היא תאגיד הממשלות הן בובות של האליטות . (ל"ת)
    תמרה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 119.
    בעברית זה לא מספיק
    ד"ר אמיר פרקש 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד למאיר נתניהו. כתבה מרעננת אבל לצערי דוברי העברית שיקראו אותה וייהנו ממנה, קטן מאוד. מאמר זה ומאמרים אחרים מהסוג הזה חייבים להיכתב באנגלית ושפות אחרות כדי שמאות מיליונים של אנשים יוכלו ללמוד מהם.
    סגור
  • 118.
    אבא עשה
    דני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא עשה תיקונים ל"מאמר"?
    סגור
  • 117.
    הקמע מהר עיבל
    ישראליק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממצא המדהים שנמצא בהר עיבל ליד מזבח יהושע ופוענח לאחרונה נותן הוכחה כתובה המוקדמת ביותר מלפני כ 3200 שנה לנוכחות הישראלים בארץ כלומר זמן קצר אחרי תחילת ההתנחלות. ממצא זה מגמד את מצבת ארמנפתח ואת כתובת השילוח.
    סגור
  • 116.
    אין ספק שארץ ישראל שיכת לעם ישראל
    איל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארץ ישראל שיכת לעם ישראל אך הפוליטקים גורמים לספק מחלחל בלב הציבור
    סגור
  • 115.
    תרומה לויקיפדיה
    ארז אילן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שאתה תורם כמו שאתה משתמש
    סגור
  • 114.
    אחלה כתבה כל הכבוד יאיר (ל"ת)
    צחי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    הפייקר ממשיך לפייק
    אבי קו-ישר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתעלם לאנרק מהחוק הבינלאומי, החלטות האום וכד' אלא אפילו לא
    סגור
  • 112.
    עלוב נפש
    שרה נהנתינהו 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זו הכתבה הטובה ביותר שלך, אתה צריך לפרוש. מה יקרה איתך אחרי שאבא יעוף מהחיים הפוליטיים? אולי די להיות לוזר ותתחיל לעשות משהו אמיתי עם עצמך?
    סגור
  • 111.
    תספר גם שהשמאלי שוחרר את השטחים שהימין מסר. (ל"ת)
    ארנון כץ 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 110.
    עוד קצת שכל יהיה חמור (ל"ת)
    רואן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 109.
    מדהים ומרתק (ל"ת)
    יאיר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 108.
    הזכות הלגיטימית שכספי ציבור
    בני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שייכים לבני משפחת נתניהו בעיקר לי , יאיר נתניהו. היסטוריה עכשווית מוכיחה את זה .
    סגור
  • 107.
    מדינת היהודים, מדינת ישראל!
    אילנה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדוייק יפה כתבת, וזה עוד בקצרה כמו שנאמר קצר וקולע! יישר כוח יאיר נתניהו היקר!
    סגור
  • 106.
    ילד קשקשן שלא מחדש כלום רק חושב
    פוסיקט 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא ואבא שלו הם אדוני הארץ והם יכתיבו את עתידה
    סגור
  • 105.
    הקמע מהר עיבל
    ישראליק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממצא המדהים שנמצא בהר עיבל ליד מזבח יהושע ופוענח לאחרונה נותן הוכחה כתובה המוקדמת ביותר מלפני כ 3200 שנה לנוכחות הישראלים בארץ כלומר זמן קצר אחרי תחילת ההתנחלות. ממצא זה מגמד את מצבת ארמנפתח ואת כתובת השילוח.
    סגור
  • 104.
    עוד הזוי שמתעלם מקטעי הסטוריה. (ל"ת)
    היה בפוסיקט והפסיד ח 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 103.
    חבל שלא לקחת חלק פעיל בהגנה על ארצנו
    עמי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהיתה לך הזדמנות בחרת לשרת בתאטרון צהל במקום בקרבי יא אפס
    סגור
  • 102.
    מה זה משנה
    יהודה לוי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה משנה מי יותר צודק, כאשר על אותה פיסת קרקע רבים מחנה של 6 מיליון יהודים. ו4 מיליון מוסלמים. מה זו מריבה של למי יש יותר גדול? . מחפש רעיון איך לצאת מהסוגיה ולא איך להמשיך לדשדש בה.
    סגור
  • 101.
    מסכים איתך ארץ ישראל כולה שייכת למדינת ישראל (ל"ת)
    חח 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 100.
    אמת
    מירו 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון ויפה. חבל שלא ידעתי קודם. אגב צריך לעשות בסוף כל קטע, סיכום קצר. אחרת מאבדים תראש באמצע
    סגור
  • 99.
    הייתם בשלטון עשורים, מה מנע מכם ללמד ההיסטוריה ?
    למעננו 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משונה שלאחר עשרות שנים בשלטון שלא עשו דבר ללמד את ההיסטוריה הנטענת, פתאום מהאופוזיציה רוצים לחזור לשלטון כדי ללמד ההיסטוריה... משונה... מי הפריע לכם לעשות זאת קודם?
    סגור
  • 98.
    יפה כתבת. זאת ההיסטוריה שלנו.
    טיטי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבניה שצריך להתמודד עם עם נוסף. שחי כאן. מה תעשה?
    סגור
  • 97.
    ארץ ישראל
    שלמה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לפי הקוראן ארץ ישראל שייכת ליהודים סורה 5 פסוקים 21 22 ארץ ישראל הובטחה ליהודים על ידי אלוהים ואין לאיסלם שום תביעות על הארץ הזאת
    סגור
  • 96.
    יאיר נתנייהו אוהבים אותך. (ל"ת)
    העם היהודי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    תחזור לחור שיצאת ממנו. (ל"ת)
    רועי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 94.
    מעולה
    ששי מחולון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה אמיתית כל הכבוד יאיר,אנחנו צריכים אידאליסטים חילוניים כמוך וכמו תנועה דרור העברי
    סגור
  • 93.
    גאון של אבא
    עוזיהו המלך 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת החינוך הייתה תחת שלטון האבא שלך הליכוד משנת 1977.חוצפן ומסית.לך להתלונן בפני אביך ואל תאשים את האחרים.כל יהודי שחי בארץ ישראל רוצה לשמור על ארצו מולדתו ולחיות בבטחון.
    סגור
  • 92.
    היסטוריה והווה
    אבידן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על עובדות היסטוריות אפשר לחלוק ולהתווכח, אבל ישנה מציאות דמוגרפית, אםאנו דמוקרטיה מהים עד הירדן יש להעניק זכויות ולכולם ואתה ונער משכם שווים, אםאתה רוצה מדינת אפרטהייד לך ולמד את דרום אפריקה , אם חפץ אתה במדינה יהודית דמוקרטית יוצרת יש לחלק את המדינה בין שתי רשויות פלסטינית ויהודית , קשה לך להתמודד עם עובדות אז תעזר בנתונים וסקירות נוספות של 100 שנות התיישבות , סבי היה מחורשי תלם ראשונים בנהלל וידע רק יצירה וקשר לקרקע, ואתה?
    סגור
  • 91.
    בחור חכם ונבון!!התפוח לא נפל רחוק מהעץ (ל"ת)
    לוי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 90.
    צריך לפרסם את זה בשלטי חוצות!!! (ל"ת)
    הדעה הרווחת 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 89.
    ישר כח יאיר, מאמר משכיל ראוי בהחלט (ל"ת)
    יצחק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 88.
    בלבולי מוח
    אסף יוסף כהן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כרגיל הימין הימין בנתיים אבא שלך חתם בעד ההתנתקות ובנוסף בהסכמי אברהם עם טרמפ אביך ויתר על הריבונות ביו"ש.שנה שעברה במצעד הדגלים בגלל אבא שלך הפגיזו את ירושלים והוא ביקש מבן גביר שיסגור את הלשכה בשייח גראח .על מה אתה מדבר ואיזה טריפים אתה לוקח .ותצא כבר מהבידוד יימני נקניק בר.ההיסטוריון של הפוסיקאט
    סגור
  • 87.
    מחכים רהוט ומפורט. מורה טוב לדורות
    נמרוד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה לך יאיר על הדברים מאירי העיניים. דבריך מפורטים רהוטים ואם ללמוד היסטוריה לאורך הדורות אז כיף לשמוע זאת ממך. חזק וברוך עם זאת. כנען או הארץ המובטחת לא הובטחה ליהודים אלא לאברהם. אנא מצא דרך להראות קשר היסטורי עד לשם. אם תוכל.
    סגור
  • 86.
    הכל נכון אבל....
    אלכס 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלי להכנס לעובדות ההסטוריות נתניהו הצעיר מתעלם מעובדה אחת פשוטה. כיום חיים בין הים לירדן, יותר מ 6 מיליון ערבים המגדירים עצמם פלסטינאים. יש הטוענים שיש יותר ערבים מיהודים בשטח זה. לא נתווכח. בכל המאמר שלמעשה לא מחדש דבר, אין שום התייחסות מה הכותב מציע לעשות. לגרש אותם? (לאן?). להחזיק בהם לנצח כאזרחים סוג ב'? לתת להם אזרחות ישראלית? או ליצור שתי מדינות לשני עמים כפי שאבא שלו הציע בנאום "בר אילן". אז נתניהו, תתבגר, תהייה ראלי ותגיד מה אתה מציע. ואם אין לך דום דבר להציע, פשוט תשתוק!
    סגור
  • 85.
    יפה מאוד
    ג׳וג׳ו 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד יאיר משמח שאתה יודע הסתוריה יהודית ותנך,אבל צריך גם להיות מחובר למסורת שבת,תפילין,כשרות וכו,
    סגור
  • 84.
    מאמר מצוין, קריא, ומקיף בתמציתיות
    רעות 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי. ושיתפתי
    סגור
  • 83.
    ארץ ישראל השלמה
    שוקי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך לא עשה את זה במשך 13שנים למה שהוא יעסוק בזה עכסו שכל המשפט על הראש שלו ושלך שיעסוק בעסקת תיאום וילך לכתוב ספרים תודה
    סגור
  • 82.
    הסטוריון ?
    אורני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהיכן הבאת את כל הציטוטים מויקיפדיה מתי קיבלת תואר בהסטוריה קשקשן כמו אביו
    סגור
  • 81.
    כל הכבוד ליאיר (ל"ת)
    ב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    ציוני
    צברי גולן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מעולה ואמיתית
    סגור
  • 79.
    פנייה ליאיר
    יובל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הלוואי ותמשיך להתרכז במאמרים כדוגמאת זה. מאמר מאתגר המחזק את הלגיטימיות של כל אידיאולוגיית הימין. חבל שאדם אינטליגנטי כמוך מתעסק בפרובוקציות אשר מסיטות את תשומת הלב מהנושאים הרציניים ומטענותיך המגובות בעובדות היסטוריות מעניינות. מאמר מעניין מאד
    סגור
  • 78.
    חרטטן צמרת. (ל"ת)
    מריום 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    הבטחות יאיר נתניהו
    מירה בן הגיא 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר למדת יפה כל הדברים הללו ידועים אל לך לדבר בשם אביך ,הבטחות שלו נכתבות על הקרח 12 שנה שלט במדינה החינוך לא היה במחשבותיו רק הדברים שקשורים לכסף הפרטי שלו כך שאל לך לפרסם דברים כאילו אתה כתבת
    סגור
  • 76.
    כתבה מאלפת יישר כוח
    אברהם 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר לאחר קריאת הכתבה אתה לא רק בנו של ביבי אלא גם בחור חכם שיודע להכנס לעומקם של דברים , הכתבה הזו למעשה מאששת את זכות קיומנו על כל אדמת ישראל והלוואי ויגיע היום בו נתחיל ללמד את הילדים והנוער שלנו את ההיסטוריה האמיתית ונפסיק להתנצל על עצם קיומינו .....עם ישראל כאן כדי להשאר לעד ולעולמי עולמים. תודה יאיר היקר על הדברים שכתבת .
    סגור
  • 75.
    אתה הזוי
    גלילית 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל שאף אחד לא מקשיב לך.
    סגור
  • 74.
    אמן שנקבל את כל מה שנלקח מאיתנו חזרה, מאמר מדויק (ל"ת)
    ב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    אור גדול על ההסטוריה
    תודה יאיר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מעניין, חזק וישר .
    סגור
  • 72.
    מאמר ברמה של שעור היסטוריה בכיתה יב (ל"ת)
    דן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    זכותינו בארץ ישראל.
    שרה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רואה ושומעת חדשות ומזדעזעת כל יום מחדש. לאן המדינה היהודית שלנו הולכת? לאבדון.זה מפחיד מאוד,אם אני פוחדת לטייל בארצי בחופשיות מה נשאר,לאן התדרדרנו???
    סגור
  • 70.
    גאון בן גאון
    ??ד.ארוין 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם האבא של הגאון כתב ספר איך נלחמים בטרור. זה לא הפריע לו לשחרר את אחמד יאסין. זה לא הפריע לו לשחרר מעל אלף מחבלים בעיסקת שליט. ( אולמרט הסמולן לא הסכים לכך). זה לא הפריע לו להעביר כספים לחמאס.
    סגור
  • 69.
    הבן דל
    עפ 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמה של תיכון בינוני.
    סגור
  • 68.
    עכשיו נשאר רק לשכנע את הפלסטינים
    ??ד.ארוין 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל שהגאון לא קרא את מה שכתב הפרופ' ישעיהו לייבוביץ. שליטה על עם אחר תביא לקץ הדמוקרטיה ולמשטר פשיסטי. הגאונות שלו תביא למדינה דו לאומית שתצטרך להחליט על דמוקרטיה או יהודית. לכל החולמים על נכבה שניה או על טרנספר שיראו מה קורה לפוטין הגדול. ניסיון לנכבה שניה יביא לתוצאות הרבה יותר גרועות מהמצב היום.
    סגור
  • 67.
    הכל נכון. אבל מה מנע מאבא שלך ומשלטונו
    אחות 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממושך להכניס את החומר החשוב הנ"ל לספרי הלימוד?
    סגור
  • 66.
    ואיך תוכיח ששורשיך הם מארץ ישראל, למרות שאתה יהודי ?
    העם היהודי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדות שאתה כותב לא מגובות בהוכחות ! עם השנים, הרבה נוצרים ויהודים התאסלמו, וזה ידוע. או שמשלמים מס או מתאסלמים. ממלכת יהודה לא חרגה מגבולות ירושלים מזרחה ודרומה לכיוון מדבר יהודה. כלמר, לא היה כלום ליהודים בגליל והחוף. מאז שנולד יהושע הנצרי, המשיח, רוב היהודים נתנצרו בארץ הקודש. הרי הוא המשיח שחיכו לו היהודים, לפי נבואתם של הנביאים ישיעיהו ואליהו. צר לי שכתבת מאמר מגמתי וללא דיוק היסטורי... אין ספק בדבר הימצאות עם ישראל בממלכת יהודה ! אך האם למרות היותך והיות המהגרים מאירופה יהודים, אומרשאתה נצר של עם ישראל ששכן בממלכת יהודה ? פר' עציוני הוגלה מהארץ לא מזמן כי ערער על כך וקבע שאין שום קשר גנטי בין יהודי אירופה לעם ישראל.
    סגור
  • 65.
    יאירנתניהו
    בדבד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש היסטוריון והוגה דעות. ba ma, כמו אמא שלו. חידש דברים לא ידועים.
    סגור
  • 64.
    יאיר נתניהו
    הבודד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן היית היום במצעד הגאווה? חסרת לנו...
    סגור
  • 63.
    כל הכבוד יאיר, חזק ואמץ!
    מרדכי לוזון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לצערי צעירים רבים לא יודעים ולא מכירים היום את היהדות, לכן אני כתבתי ספר לפי כ18 שנה, הספר נקרא "הבאר שלי" ובו מסופר בקצרה על העם שלנו מאברהם ועד לימינו אלה. על כל האישים המפורסמים ביהדות לפי שנים, כמו כן ארון הספרים היהודי, והמאורעות והרדיפות השונים לאורך השנים עד לימנו אלה.
    סגור
  • 62.
    יאיר
    טומי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מעתיק מספרי ההיסטוריה .לא חידשת דברבכביכול הטור שלך.אני לא זוכר שבשרות הצבאי שלך .הגנת אפילו על ארץ ישראל הלא שלמה .והשאיפה דלך דהימין יחזור לשלטון ויערוך שינויים במערכת החינוך .אפה הייתה אתה ואבא שלך 12 שנים .מי הפריע לכם .שכחתי הייתם עסוקים בדברים "חשובים"יותר
    סגור
  • 61.
    ומי אשם יא פוץ
    גבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיימתי תיכון בתחילת שנות ה 80. מה שכתוב ב"מאמר" הוא כמעט אחד לאחד מה שלמדנו אז. א. מאז הליכוד שולט במדינה להוצי פה שנה פה שלש. ב. "השמואל הפרטגרסיבי" מונה בערך 52וחצי אנשים , רוב השמאל הוא ליברלי ופלורליסטי אבל ממש לא רוצה שלנות סדרי עולם ,אלא מסתכל באופן מעשי על פתרונות בלי עקבות משיחיסטיות או הסתכלות סנטימנטלית על הארץ זה הכל. איבן ביבי , המכונה המשומנת שאחרי אביו ורעיונאים שמרנים במדינה פשוט מאדירים את השמאל הפרוגרסיבי שקיים בשולי השוליים על חשבון השמאל הציוני ליברלי שהוא מה שמכונה למעשה "מרכז שמאל"
    סגור
  • 60.
    כל הכבוד. גאווה למדינה
    צודק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד . תצליח בחייך מעלה מעלה. מגיע לך להצליח. עושים לך עוול ממש
    סגור
  • 59.
    רדידות כזו מביכה לא קוראים בספרי היסטוריה כל יום...
    567 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי חשוב שלך...פחחחחחחחחח..... אתה באמת מביך... אבל כשיש אמא כמו שרה ורונית הביביסטית... אפשר להניח שאתה באמת מאמין שזה המאמר הכי חשוב שלך...
    סגור
  • 58.
    העם אוהב אותך
    שמרית 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבה מעניינת ומדויקת כמו תמיד תודה שאתה נלחם עבורנו חיבור המדינה היחידה שלנו בסוף עד ננצח
    סגור
  • 57.
    מאמר חכם וחשוב ביותר
    אהובה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יישר כוח לנצר יקר של משפחת נתניהו. מה שלי חסר בשיח הציבורי בעניין הוא הבטחתו הנצחית של הקב"ה לאבותינו כפי שהיא באה לידי ביטוי בדפי ההסטוריה. תעודת עניות לסרת החינוך ( זו אינה שגיאת כתיב) שמנציחה בהחלטה אומללה את הבורות היהודית וההסטורית מילדינו.
    סגור
  • 56.
    מחונן ומשכנע (ל"ת)
    רויטל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 55.
    יאיר
    חסן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך חמור אמא פסיכית חושב שיהיה ראש ממשלה ראש הנחש זה
    סגור
  • 54.
    הבורות חוגגת
    גדעון רפאפורט 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל שפלת החוף מראש הניקרה ועד אשקלון, וכל הנגב מדרום לבאר שבע מעולם לא היו שטחים של יהודים, כיום 70% מהתושבים היהודים חיים באיזורים שמעולם לא היו מיושבים על ידי יהודים
    סגור
  • 53.
    יאיר תקשיב הכתיבה לא מחודדת מספיק. פירוט בתוך התגובה.
    מייקי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה רוצה לכתוב את דעתך שזה באמת בסדר אז תכתוב את דעתך. הנימוקים ההיסטוריים יצאו קצת יבשים והכל קצת חופר. אני משתדל לצאת איתך דוגרי אז תקשיב. הבעיה המרכזית היא שאין לך פה נקודות מרכזיות וסיכום. לא מסגרת את הדעה שלך בעזרת הניתוח ההיסטורי שלך. הכל יצא קצת עבודת בית ספר. מצטער אבל זאת דעתי. אני ממליץ לך במאמרים הבאים להיות יותר מתומצת וענייני. הנקודות ההיסטוריות יכולות להישאר צריכות להיות קצרות והתזה הכללית שלך צריכה להיות נוכחת לאורך כל המאמר.
    סגור
  • 52.
    כתבה עתירת טעויות.
    קורמורן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחלטת החלוקה של האו"מ המבוססת על הצהרת בלפור, מחלקת את ארץ ישראל -פלסטיין בין העם היהודי לפלסטינים. גבול ארץ ישראל פלסטיין לעניין החלוקה הוא קו הרכבת החיג'אזית ולא כל שטח ירדן. אם קבלת תואר שני על סמך עבודה שוחית כזו, צריך לשלול ממך את התואר.
    סגור
  • 51.
    ממש משכנע
    ברכה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו, אותי ממש קל לשכנע שמגיע לי. אבל כתוב בפירוש "לזרעך נתתי את הארץ הזו" ועל ישמאל כתוב "גם הוא מזרעך". אני מאמינה שא' מאוד רוצה שנסתדר ונגיע להסכם ומעניש עכשיו את בני ישמאל שלא מוכנים לפשרה כמו שהעניש אותנו כאשר גולדה סירבה להצעת השלום של מצריים.
    סגור
  • 50.
    חלול - הצלחת להראות קשר של היהודים לאר ישראל
    אילן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד. אבל זכויות זה עניין אחר. עלפי הלוגיקה של המאמר, כלמישהשאיר חותם בארץ הזוישלו זכות בה. אם כך אז גם לכל אלו שקדמו ליהודים, וגם כל אלו שהיו פהמאזועד היום הזכות שלנו בארץ הזו נובעת מתוכנו אנו ואינה תלויה באסמכתהחיצונית כך גם זכותם של אחרים. זכותנו אינה מאיינת (שוללת) אתזכותו שלאיקכלשהו. תקרא את אול קנט
    סגור
  • 49.
    הכל נכון הסטורית או הרב אבל..
    מיכל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נצרת הייתה עיר ערבית נוצרית ברובה והפכה למוסלמית. נצרת עלית הוקמה ליהוד הגליל ו30 אחוזים ממנההעכשיו ערבים ועוד רבים מאוד "ספקיהודים" ... מה שקובע את הצביון ואת הזכות על המקום, בסופו של דבר היא האוכלוסיה. עיר חילונית, דתית, ערבית.... ומה שיקבע את זהות הארץ היא האוכלוסיה. יופי שזה הבית שלי אבל אם יש לי שכנים ערסים עבריינים, אני אעבור דירה.
    סגור
  • 48.
    בגלל זה הרבה פעמים נשארתי עם פה פעור
    גלראד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שביבי יודע היסטוריה. אז למה הוא פועל קבוע כשמאלן? מערכת החינוך הורידה את האמיתות האלה בזמן שלטון נתניהו. מערכת המשפט שוחררה להתפרע בזמן ביבי. גישת הרחקת הסבבים עם האוייבים שלנו. להמשיך? חאן אל אחמר. להמשיך? פגיעה בבטחון המדינה במהלך מאבקים פוליטיים אישיים. להמשיך? אי העברת תקציב שנתיים כמנוף פוליטי. להמשיך? שחרור אלפי מחבלים בעסקת שליט. רק לא להתמודד. ואם כן. אז מינימום. שום פתרון לכלום. רק לדחות ושהכל תיכשל במיץ של עצמו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה. תצא נשמתו ישוב לאדמתו. עם ישראל לא נוהה אחרי אדם כעיוור.
    סגור
  • 47.
    בגלל זה אתה חושב שלאבא שלך מגיע
    שששש 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות ראש הממשלה הבלעדי של ישראל??ממתי לאבא שלך יש את הבלעדיות ? ממעמד הר סיני? המדינה רשומה בטאבו על שמו?
    סגור
  • 46.
    נדבקת בפשיזם מאמי.
    חיים 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דחוף חיסון, לפני שנגמור כמו רוסים.
    סגור
  • 45.
    כתוב בתורתנו הקדושה לא תלך רכיל בעמך .וכנראה עדיף שתורד
    מיכאל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר אתה אמרת שהנשיא שלך הוא טראמפ אז מה אתה כותב על ישראל שאינה שלך אף על שמשפחת ניצלה את המדינה יותר מכל ראש ממשלה אחר
    סגור
  • 44.
    נו באמת אין לכם מאמרים יותר רציניים? (ל"ת)
    צדיק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 43.
    רדוד העתקה מויקיםדיה.זה ההוגה של הימין ההזוי
    טוני המרוקאי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יביא לחורבן בית שלישי הוא והימין ההזוי של בן גביר וסמוטריץ
    סגור
  • 42.
    הזמר במסכה
    שמעון ריקלין המוקיון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ספק שיאיר נתניהו יודע להעתיק מויקיפדיה, אבל למרות שזה בא ממנו החלק מהדברים הוא צודק, אבל במקום לגור בבית הוריו בקיסריה או בבלפור , למה שלא ילך לגור בשכם או בחברון, ויתן דוגמא אישית
    סגור
  • 41.
    למה אבא שלך
    ימני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אביך בכל שנות שלטונו הרבות, לא הכניס חובת לימוד החומר בבתי הספר שבמימון המדינה? למה רק 'כאשר הימין ישוב לשלטון...'?!
    סגור
  • 40.
    הזכויות על הארץ תלויה בנו.
    דן שלמה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה היא אם אנחנו רוצים מדינה יהודית רק ליהודים או מדינה שנקראת ישראל, אבל היא מדינה דו לאומית. הליכוד והשמאל רוצים מדינה דו לאומית.
    סגור
  • 39.
    מרתק
    משה רדקליף 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ארץ ישראל שלי
    סגור
  • 38.
    ארץ ישראל
    רוני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אוהד של יאיר אבל הכתבה בול בול נכונה היסטורית
    סגור
  • 37.
    כמו לראות תאונת דרכים (ל"ת)
    ניה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    נמאס מהמשפחה החזירית!
    לחכודניק לשעבר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דב תחת סינור אימך וארנק אביך לשתוק.נמאס מדברי הבלע שאתה מפיץ ודוחף אחרים להפיץ.ילז
    סגור
  • 35.
    הוכחה
    יריב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העאלק מאמר הזה הוא הוכחה לכך שהזבל לא נופל רחוק מהפח.
    סגור
  • 34.
    בעלות על ארץ ישראל
    הכל עובר,גם ביבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיספר את זה לאבו יאיר, וישאל אותו על חברון ונשיקה צרפתית לעראפת
    סגור
  • 33.
    סוף סוף אמת לפנים,השמאל בוכה מכאב כשמציגים לו עובדות!!! (ל"ת)
    יישר כח יאיר!!! 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 32.
    חכם
    אדי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח,המשך כך,אתה המנהיג הבא של עם ישראל בארץ ישראל
    סגור
  • 31.
    יאיר נתניהו תודה על האמת אבל לעם השקר ומשתפ"יו מהשמאל
    טוב שיש אמת!!! 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא אכפת,הערבים והשמאל אלרגים כרונים לאמת והאמת היא כעצם בגרונם וכחרב השמדה לאג'נדה שלהם שמנפחת להם טוב את חשבון הבנק בחסות הקרן החדשה,קרן וקסנר ושאר קרנות אנטישמיות זרות שעושות הכל להשמיד את ישראל מבפנים,הרבה שליחים רעים יש לראש התמנון מחו"ל והם נותנים פה עבודה לילות כימים!!!
    סגור
  • 30.
    תבוא בטענות לאבא שלך
    מאיר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין כיצד אבא שלך השפיע על מערכת החינוך בתיקצוב שעות לימוד להיסטוריה ותנך במהלך 13 שנות שלטון .
    סגור
  • 29.
    ההבטחה של בורא עולם
    יעקב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל כי בורא עולם הבטיח את הארץ לאבותינו,ורק מכח התורה יש לנו את הזכות עליה,מי שלא שומר תורה, אין לו שום שייכות לארץ הקודש,ארץ ישראל מקיאה את מי שהולך נגדה, אלפים שנה הינו בגלות מה שמר עלינו?דבר אחד שמירת חוקי התורה,
    סגור
  • 28.
    אוקי ו?
    פנחס 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך זה מעלים את בעיית ה 7 מליון ערבים שטוענים כי הם פלשטינים בין הים לנהר?, התשובה היא זה לא מעלים, אבל זה נעים לשכנע את עצמנו כי אנו צודקים, אנחנו כרגע אנחנו במדינה דו לאומית בדרך, זה קרה בדרום אפריקה וזה יקרה גם לישראל, מדינה רב תרבותית הטרוגנית לא יהודית בשם העוגה השלמה... סליחה ארץ ישראל השלמה
    סגור
  • 27.
    עם ימין כזה לא פלא שהלב בצד שמאל
    התלמיד להסטוריה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק רוצה לקוות שלא על העבודה הזאת קיבלת תואר שני מריכמן.
    סגור
  • 26.
    אוי והווי
    ורדה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרת לשגע אותנו ? תנך מלמדים הלוך וחזור מספר פעמים והיסטוריה רק של העם היהוגי בעיקר
    סגור
  • 25.
    נכון
    בר כוכבא 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה נפלאה אבל כדי לקרב את עם ישראל לעצמו ומולדתו צריך לשים דגש על לימודי התורה באופן מדעי ובאופן פילוסופי. זה שיש הוכחות לכך שארץ ישראל היא של היהודים לא מספיק כדי לשכנע מדוע תפיסה מודרנית לפיה רצוי לקיים כאן מדינת כל אזרחיה מסוכנת מאד ועלולה לחסל לחלוטין את קיום העם היהודי. התורה ללא כל קשר לעניין האלוהות משקפת על אנושיות ברמה שאין אדם אחד בעולם יכול להפריך או לפרש. מי שבודק את התורה ומתעמק בה לא כדי להפוך לדתי אלא רק כדי להבין את סוד עצמתה מיד נסוג צעד לאחור ומבין שיש בתורה סוד שהוא גדול מהבנת אדם ולא קיים בכל העולם שום אדם שיכול לפצח אותו. גם גדולי התורה הקדמונים והפרשנים שבינהם אינם יכולים. כל הפירושים לתורה יכולים להיות נכונים ולא נכונים. עם ישראל מפספס את עצמו. תרבות המערב והפריצות הרסו כל חלקה טובה.
    סגור
  • 24.
    חחח אבא שלו נתן לערפאת את רוב חברון
    הפקיד של זבוטינסקי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא שלו נתן לערפאת 13%מיהודה ושומרון אבא שלו הכיר בנאום בר אילן במדינה פלסטינית..אבא שלו ב2014 הכין תוכנית עם ג'ון קרי שבה תיכננו למסור עוד אדמה לפלסטינים..הפלסטינים לא קיבלו אותו...זה לכל הטמבלים כאן שחושבים שהוא גאון כמו הבעל של שרה
    סגור
  • 23.
    סובלנות
    מנשה בן יוסף 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר. מה זה משנה ימין שמאל. לפי דבריך אתה משתמש בחלקים המתאימים לחיזוק טענתך . ובכך הינך מגלה התנהגות שאינה אקדמית. וחבל שכך אתה חושב ומנסה למכור סיפורים חלקיים לרוב שאינו יודע ומשום מה אין לו עניין לדעת. ובכך נתון לעריצותם של אלה שרוצים להנהיג ולנהל.
    סגור
  • 22.
    בלה בלה בלה
    אזרח 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך חפש לך אישה
    סגור
  • 21.
    יאיר נתניהו
    אבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי הכל נכון אבל אבא שלך כמעט בגללו האירנים יש להם נשק גרעיני וחמאס ירה אלפי טילים
    סגור
  • 20.
    כדאי להתבונן
    ללא כוונת זדון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית אתה טועה, אבל אין לי כל כוונה להיכנס לוויכוח חסר תוכלת. שנית, למה יש הכרח, כל בוקר וערב, להוכיח נאמנות וטעון לבעלות על הארץ. שלישית, לאף אחד בשום מקום אין ממש בעלות על איזושהי פיסת ארץ. רביעית. ה"בעלות" על פיסת ארץ נקנת בשניים. בכוח הזרוע ובנכונות של הסובבים להכיר ב"בעלותך" על פיסת הארץ. ולראיה, אנו מכירים במדינות אירופה, כפי שהם מוכרות לנו כיום, אך אנן שוכחים שאירופה כל הזמן עברה תהפוכות והגבולות השתנו תדיר. כיום "בעלותם" לכאורה של אותם עמים על אותם פיסות ארץ מתקיימת לנוכח השניים שכבר הוזכרו. לנוכח כוח הזרוע ולנוכח נכונותם של הסובבים להכיר בקיומם. ואם אין די בראיה זו, אז כדאי שנתבונן במתרחש באוקראינה. ..
    סגור
  • 19.
    הקראה מויקיפדיה
    אלישוע פסיק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    81 44
    לא הרבה מעבר
    סגור
  • הוא לא מסוגל הרבה מעבר. (ל"ת)
    מתנחל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חח גנבת לי את התגובה
    גל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש סדרת ערכים על ההיסטוריה של העם היהודי. כנראה הכל נלקח משם. לא הבנתי מי טען שאין לנו זכות על הארץ, חוץ מאנטישמים, bds, אנטיציונים ופלסטינים. כי אפילו איראן האויב יודעים שיש היסטוריה ליהודים כאן.
    סגור
  • תגובה...לא משהו. אולי תכתוב ותוכיח מה לא נכון
    אריק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במה שהוא כתב.
    סגור
  • 18.
    בן חכם
    ישראלי גהה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    76 97
    בן חכם ישמח אב. קיבל בתורשה את הגנים המשובחים של מנהיע העל בנימין נתניהו
    סגור
  • למה אביו שהיה בשלטון לא ישם את זה (ל"ת)
    יחזקאל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בן עלוב שגם האבא עלוב ועומד למשפט (ל"ת)
    ייייייישששששש 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • פתי מאמין
    ציון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובן כסיף תוגת אמו אמרו חכמים!
    סגור
  • ובן כסיל תוגת אימו... (ל"ת)
    ... 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מתקשט בנוצות לא לו
    ציון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מחקתם את התגובה שלי? ל 28 הישראלי הגהה (הטעות במקור): מוטב היה שתמשיך את המשםט/פתגם: "ובן כסיל תוגת אמו"... עם כל הכבוד יאיר הוכיח שהוא מוצלח בהשתלחות, התרסה והתססה. הוא מעולה בזלזול בשמאל והסתה נגדו ומצטיין בהגשת תביעות. כל ה"תחקיר ההיסטורי" המעניין אינו פרי כתיבתו ומוטב לו שלא יתהדר בנוצות לא לו. הוציא מהגינזך את כתבי סבו? למה לייחס ולנכס לעצמך דברים שאינם שלך? הבנו, מנסים לצייר אותו כבוגר ואחראי, סיים זה עתה תואר שני. אוקיי! נו? וזה מה שעושה אדם לבנאדם? ממש לא! לדעתי, לכל היותר הפתיח הוא שלו, הרי הוא פותח בהשמצה חגיגית של השמאל שנהנה מכספי האירופאים... כך לדבריו. זה בהחלט הסגנון שלו אבל באמת את מי אתם מנסים למרוח? רק ביביסטים נרצעים מאמינים לכל קשקוש שאתם מעלים. הבנו, לא קונים!.
    סגור
  • מתקשט בנוצות לא לו
    ציון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך את הפתגם:" ובן כסיל תוגת אמו" ואנחני לא טפשים הבנת? את ה"תחקיר" ההיסטורי הזה לא יאיר כתב. הוא טוב בלקלל, לאיים ולתבוע אנשים. רק את הפתיח כנראה כתב, שוב כדי להשמיץ את השמאל "עתיר הנכסים" שמקבל מאירופה תקציבים, על פי דעתו של יאיר. נחמד, שהוא מנסה להראות בוגר ורציני אבל זה לא עובד! יופי, ספרו לנו בחגיגיות שסיים תואר... נו, זה מה שעושה אדם לבנאדם? מה אתה בדיוק מתרברב הכותב בשם "בן חכם". לא חכם ולא נעליים. סכסכן ומפיץ שנאה ורע! התחקיר מעניין, אך לא שלו. תמכור לוקשים למי שעדיין מאמין בך, ביביסטים בלבד!(ולא כולם)
    סגור
  • 17.
    חכם כמו אביו ביבי נתניהו
    מדוייק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    84 84
    תראו את ההבדל, יאיר נתניהו עלם חמודות, חכם, ציוני, שורשי, יהודי גהה, עמוד בראש זקוף ומורם. שירבו כמותו
    סגור
  • כמו העז של אימהו
    חכם 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבה אידיוטית שכוללת ציטוטים מוויקיפדיה ומכילה המון אי דיוקים הסטוריים הסבא בן ציון מתהפך בקברו
    סגור
  • חולירע כמו אמא שלו (ל"ת)
    מושיקו 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רעיל
    דן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיל כמו אבא
    סגור
  • חלילה וחס.
    .. 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואגב, אתה מדבר על עלם חמודות, גאווה, התרוממות. מה בדיוק אתה מנסה לומר?
    סגור
  • שמע קטע.ברור שיאיר כתב אמת היסטורית
    גלראד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........
    סגור
  • 16.
    וזה אחרי תואר שני?
    איציק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    120 60
    מאמר ילדותי ושטחי שנכתב ע''י פריוילג שבגיל 30 עוד דבוק לשמלה של אימוש. זה היה יכול להיות סתם מביך, אבל כשכותב את זה בן של ח''כ בישראל זה פשוט בזיון.
    סגור
  • תגובה מופרכת...
    תגובה מופרכת... 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השמאל שהתנתק מההגיון אינו יודע מהי תגובה עניינית... זה שהמגיב כאן כתב שהמאמר הוא 'בזיון' לא הופך אותו כהוא זה לפחות נכון. נהפוך הוא- המאמר של יאיר הוא מדויק וחבל שלשמאל אין את הכלים האינטלקטואלים לאמת את נכונותו... אבל זה בסדר, השמאל לא ימשיך להיות חלק מהעם היהודי - נפלאות הברירה הטבעית :)
    סגור
  • תואר
    אחד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תואר שיני במה? שילם וקנה
    סגור
  • אתה מתכוון לזה שהסקירה ההיסטורית כאן לא נכונה עובדתית? (ל"ת)
    אם לא - סתום ת'פה. 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דבוק לשמלה מילולית. הילד בן 30... (ל"ת)
    .. 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איש טיפש לנצח!
    אילנה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה אדם שיטחי, לך תישן על האף שלך!
    סגור
  • לא רציני
    יובל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נא להגיב לגוף המאמר ולא לגופו של הכותב. תגובתך ילדותית ושטחית
    סגור
  • אתה חוזר לשטויות
    רבקה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא שיטחי.חכם מלומד אומנם לא התואר הראשון או שני הם עושים את האדם ראה התנהלות של מרצים באוניברסיטאות בארץ דבר אחד אני מבינה ממך שאתה עצמך בור ועם הארץ
    סגור
  • איזה תואר שני
    ניה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקושי תואר ראשון
    סגור
  • חולירע
    רוזנשטיין 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוה שתיתפגר הרבה לפני הזמן
    סגור
  • 15.
    תתרכז במה שאתה טוב בו: ההיסטוריה של הפוסיקט
    יונה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    119 84
    בסדר?
    סגור
  • מאמר של יאיר
    דניאל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, חבל שישראלים רבים שוכחים את ההיסטוריה היהודית ובכלל שאל שאלה פשוטה על משהו מהמקורות לא ידעו לענות כי הם חושבים שזה לא '' חשוב'',
    סגור
  • מה לא בסדר הבחור שולט מצויין + מי שישמה אבא שלך צריק עו
    עם ישראל חי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עולם שיצר יצור בלי רגש גברי מי לא היה בכל סיטואציה במועדון חשפנות הרבה דברים חיובים כמובן לא פלילים רק אחד אימפוטנט ככה טוב עם רגש יותר טוב משלו כל גבר יש לו את השליטה שאני אקרא לזה חרמנות מנותקים עולם כמנהגו נוהג זה הטבע אולי אצלך הקודמת אז חלק מהמכשיר זה לא רק פיפי!!!!
    סגור
  • זכויות על ארץ ישראל.
    ORoYo 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתיחס למה שנכתב לא למי שכתב
    סגור
  • הפוסיקט נסגר ויש לו זמן פנוי (ל"ת)
    עוזיהו המלך 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה...לא חכמה.אולי תכתוב מה לא נכון
    אריק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה שהוא כתב.
    סגור
  • כמה אתם קנאים
    תמי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מקבלים שיש אנשים חכמים יותר ממכם יאיר אתה חכם כמעט כמו אבא שלך או אותו דבר כל מי שכותב שלילי זאת רק מקנאה
    סגור
  • 14.
    אחלה
    זאב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    36 42
    מחשבה בהירה ונכונה!אך בבקשה לא לשכוח;אין לבלבל את השמאל הישראלי עם עובדות!הם לא יעמדו בזה
    סגור
  • פתי מאמין
    שמאל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אהבלון!
    סגור
  • 13.
    אין עליך יאיר! עילוי נוסף מבית אבא! יישר כוח צדיק! (ל"ת)
    סימה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    51 60
    סגור
  • עילוי נוסף, כמו הבת הבכורה ז"א? (ל"ת)
    רק ? 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדייה גרועה
    אני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עילו? צדיק? וואלה, לא הגזמת!
    סגור
  • בהחלט רמת משכל מעל הממוצע
    גלראד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........
    סגור
  • עילוי כמו הגולם מפרג (ל"ת)
    ניה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מעניין מאד (ל"ת)
    הנורמאלית 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    39 41
    סגור
  • 11.
    איפה החהוסי החיתי הפריזי
    לאה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    17 9
    איפה הם החיתי הפריזי היבוסי הגרגשי וכו. איפה
    סגור
  • לא קיימים יותר. כמו עמים אחרים שנכחדו
    אריק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמלקים, אשורים, בבלים...
    סגור
  • 10.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    67 45
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • מה זה עניינך מאיפה
    ישראלי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בטח שלא אתה הבאת לי יא קנאי אכול שינאה
    סגור
  • זכויות על ארץ ישראל.
    ORoYo 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש. מה הקשר של מה שכתבת לתוכן המאמר או נכונותו. אני בטוח שגם אתה אינך בקיא בהסטוריה כפי שפורסמה במאמר. אתה רוצה לקנטר ולבוז? אין בעיה אבל מה הקשר?
    סגור
  • עבד קשה
    דניאל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עבד כל החיים קשה מבוקר עד בוקר אוסף כסף מפרוטה לפרוטה ,למה ללכלך עליו רחמנות
    סגור
  • ממתי האמת הוא הצד החזק של המשפחה
    דג 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזו??
    סגור
  • אשפה
    פסיכולוג קליני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תישאל את אימא שלך מהיכן יש לה בכספת שני מיליון ₪
    סגור
  • דום
    בדוק אצל אהוד ברק 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה דביל קשקשן וצבוע.
    סגור
  • מה זה עניינך? תתמקד בכיס שלך
    יוחאי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ח
    סגור
  • 9.
    כתבת יפה (ל"ת)
    פיני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    40 46
    סגור
  • מדוייק- האיש טיפש מדופלם (ל"ת)
    עודד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • פתי מאמין
    העתקה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא כתב!
    סגור
  • 8.
    נבון ומשכיל ומשלנו!
    אג 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    47 54
    יאיר נתניהו. חשוב לדעתי להזכיר את הסכם סייקס פיקו ותוצאותיו.
    סגור
  • דפר (ל"ת)
    עודד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אלה שמשלכם לרוב עם אינטליגנציה גבולית. וידוע במדבר כל ק (ל"ת)
    איזה עולב 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מאמר מאוד חשוב
    פיני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    57 43
    תודה רבה לך יאיר על המידע החשוב
    סגור
  • אוייש נו חוכך אבא בגרונו
    עודד 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרל׳ה מה יהיה עם הילד…
    סגור
  • מאמר? (ל"ת)
    חיים 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כתוב בסלע
    ירון בן נון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    38 49
    כל מילה בסלע הכל אמת אבסולוטית אני מודה לך על העבודה בשמי ובשם כל מי שעדין שפוי במדינה המסריחה הזאת משמאל וגאווה ולהטביות.עם הזבל
    סגור
  • 5.
    מאמר בהחלט חשוב (ל"ת)
    Daniel Neeman 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    44 41
    סגור
  • 4.
    "פלסטין" ולא "פלשתין" המצאה חדשה של יהודים שונאי ישראל
    גדעון ארליך 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    31 35
    כך יוצרים זהות מלאכותית של "עם" עתיק יומין חדש, בעל זכויות על ארץ היהודים.
    סגור
  • פלשתינה-א''י
    אורח 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלשון פלשת, ארץ הפלשתים הפולשים
    סגור
  • 3.
    אתה חייב להחליף דילר (ל"ת)
    ערן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    47 21
    סגור
  • 2.
    כתבה מדהימה! כל הכבוד! תודה (ל"ת)
    אריאל 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    53 53
    סגור
  • בהחלט חומר היסטורי חשוב ונכון
    גלראד 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שזו משפחה מאד מחוברת לשורשים. אז למה ביבי כבר לפחות 6 שנים לא פועל מהמקום הזה? באמת תמיד הופתעתי בהתחלה ממנו. מדבר ימין ופועל שמאל. אתן דוגמאות. ל13 שנה אחרונות. לא נתן לגעת בפרקליטות ובמערכת המשפט. הקפיא בניה קיצוני ביהודה ושומרון עד ימינו אנו.חהן אל אחמר." הרחקת הסבבים" =זמן התעצמות לאוייב. תכניסו לראש. כל ההצלחות של ביבי רשומות על עם ישראל ולא על אף אדם . עם כל הכבוד. ויש כבוד. הסיפור שלנו בן 3000 שנה . לא ביבי הוא גואלינו. אל תבתחו בנדיבים בבן אדם.........
    סגור
  • 1.
    יאיר נתניהו
    ג 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    67 46
    דפקט אוכל חינם בלי אבא שלך היו משתינים לך על הראש
    סגור
  • לא מפתיע. זו השפה של השמאל הישראלי וזו תרבות הכתיבה (ל"ת)
    נוגה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חולירע
    גדי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש יצורים שנולדו טבעי וברוך השם נורמלים,ואתה יצאתה מהתחת של האימא שלך מסריח מראש לכן לא מיתקרבים לצואה מחליא כמוך,
    סגור
  • תגובה משכילה ומתורבתת
    חן 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    38 32
    תודה
    סגור
  • בעיקר תגובה מדוייקת
    .. 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה לעשות שלא כולם עומדים בסטנדרט הגבוה של השכלה ותרבות כמו בכירי הליכוד מירי רגב, מאי גולן, דודי אמסלם וכל השאר בכיתה הטיפולית
    סגור