נבחרת אייס

המתחזים? הפוליטיקאים ש״נלחמים״ ביוקר המחייה

ישראל כבר לא מעט זמן מככבת בחמישייה הראשונה של המקומות שהכי יקר לחיות בהם ובראייה קדימה לא נראה שזה הולך להשתנות. ככה זה כשאנחנו חיים בעידן בו אבדה הבושה. מוכרים לוקשים וממשיכים ליהנות משכר של לפחות 40 אלף ש"ח בחודש, נהג ולשכה
סיון כהן
סיון כהן |  5
סיון כהן, בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום ענבל מרמרי, פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני , shutterstock)
הבחירות האלה יהיו בסימן יוקר המחייה זה כבר ברור לכולם. אי אפשר לקנות דירה, אי אפשר אפילו לשכור אותה, הדלק מזנק, החשמל ועוד רגע גם האוויר לנשימה יעלה כסף. אזרחי ישראל מגדילים את האוברדרפט כל חודש, נוסעים לחו״ל ומתמרמרים על המחירים הזולים שם, האוהלים ברוטשילד נבנים ומפורקים ואת האקלים המבעבע הזה גם יועץ אסטרטגי בינוני לא יכול לפספס. 
הראשון להסתער, כמובן, נתניהו. ראיתם אותו עם החלב במכולת, מספר על המשכנתאות שעולות, החיים שמתייקרים ויש גם פתרון שהוא מציע: ״רוצים להוריד את המחירים? אז תבואו להצביע כדי שנוכל להוריד את המחירים. וזו התחייבות שלי״.
 
ועכשיו בואו נדבר על התחייבויות ופוליטיקאים. כולם כולל כולם הם אלופי העולם בהבטחות. לא רק נתניהו, גם לפיד. עוד ב 2012 הבטיח לטפל בתאגידי המים שמהווים משקולת על האדם העובד. נחשו מה? את החוק שנלחמנו עליו ב"הכל כלול" במשך 8 שנים, היינו בטוחים שלפחות יקיימו בזמן כהונתו של רה״מ בקואליציה אבל זה לא קרה ונאלצנו לפנות לבג״צ.
אז כמו שאתם מבינים פוליטיקאים מכל גווני הקשת הפוליטית יודעים היטב להבטיח לכם הבטחות. לפני בחירות זו תקופת השיא, ובמערכה כזאת שנשענת על יוקר המחייה יספרו לכם סיפורים שיהפכו את עלות החיים בישראל למינימום פורטוגל.
 
אז שניה לפני שעובדים עליכם שוב יש תרגיל פשוט בחשיפת הונאות בחירות שאתם יכולים להשתמש בו. רוב הפוליטיקאים אינם חדשים ומקבלים מכם משכורת כבר אי אילו שנים. 
זה הזמן לבדוק מה הם עשו בשבילכם.
במקום לשבת ולהתלונן, בחיפוש מהיר בגוגל תוכלו למצוא על כל אחד ואחת מהם דו״ח נוכחות, אילו חוקים העבירו, אילו רפורמות ובכלל מה הם עשו עבורכם. אני מזהירה מראש, כדאי לקחת כוס מים שתהיה בהיכון לעצבים שתחטפו כשתבינו שרובם לא עשו הרבה. לא רק שלא עשו-הם מתהדרים חדשות לבקרים בנוצות זרים בלי למצמץ אפילו.
את המושג ״נוכל״ הדביקו לבנט כשהפר אי אלו הבטחות אבל הגיע הזמן שכל הפוליטיקאים יבינו שהציבור יודע לשפוט אותם, גם כשהם במקרה הטוב לא עושים כלום, ובמקרה הרע פשוט דורסים את כל החלומות שמכרו לכם על חיים כלכליים שפויים.
 
ישראל כבר לא מעט זמן מככבת בחמישייה הראשונה של המקומות שהכי יקר לחיות בהם ובראייה קדימה לא נראה שזה הולך להשתנות. ככה זה כשאנחנו חיים בעידן בו אבדה הבושה. מוכרים לוקשים וממשיכים ליהנות משכר של לפחות 40 אלף שח בחודש, נהג ולשכה. אתם יכולים לבחור לא ליפול בפח הזה.
הבדיקה הפשוטה הזאת, למדוד אותם לפי עשייה אמיתית ולא הבטחות ריקות מתוכן-יכולה באמת לשנות כאן מציאות. תקראו, תשתפו ברשתות החברתיות שלכם, תפעילו לחץ ותראו איך פתאום כשחושפים ״מתחזים״, הם נכנסים ללחץ.
 
נתניהו על דירוג האשראי | ארכיון
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הבטחות
    אלמונית! 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם מבטיחים גדולות ונצורות ואחד לא מאמין במה שהוא מדבר רק מסית ומדיח.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לך. ישר כח (ל"ת)
    סימה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אלופה! (ל"ת)
    רחלי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אלופה! תמצית עניינית, קורקטית והעם אשם לא פחות
    אורית 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו מלחמת השרדות על מדינה, תרתי ותלתי משמע. העם היושב בציון עסוק במגננה, כלכלית, בטחונית ואישית. ואלטרנטיבה? רק זו שתבטיח פוליטיקה אידיאולוגית - דוגמת דור הנפילים שעמדו בראש המדינה בעתות הקשות ביותר - נטולת קרבות תרנגולים ואגו מנופח.
    סגור
  • 1.
    אבל לא כתבת כלום, אין תוכן
    סרק 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ורבים אחרים לטובתך, אבל לא פירטת או ציינת מה פלוני זה או אחר עשה. כל מה שכתבת זה פסקאות שמטרתן למלא מקום, ללא תוכן כהוא זה. לא פירטת מה זה עשה, מה ההוא תכנן, מה זה הבטיח, ומה זה לא קיים. כל מה שכתבת זה שלא יעבדו עליכם, אך ללא הבשר הנדרש בכתבה שכזו. אכזבת.
    סגור