משפט

רשת מסעדות מוכרת נתבעת לאחר שכמעט הרגה ילדה בשל זיהום באוכל

ילדה בת 11 נלחמת על חייה לאחר ארוחה מהירה בוונדיס, כעת הרשת המוכרת נתבעת ב-20 מיליון דולר: "הייתה לה נפיחות משמעותית במוח, היא סבלה מהתקפים, היה לה שיתוק בצד שמאל, זה נס שהיא שרדה"

מערכת ice | 
חדר ניתוח (צילום freepik)
משפחה של ילדה בת 11 ממשיגן טוענת כי ארוחה במסעדה המוכרת וונדיס, הדביקה קשות את בתם במחלה הקשורה לאי קולי וכעת תובעת את הרשת ב-20 מיליון דולר, זאת על פי הדיווח של הניו יורק פוסט.
משפחת למפרס, עצרו בוונדיס, שבמחוז אוטווה ב-1 באוגוסט 2022, אספן בת ה-11 הזמינה המבורגר, נאגסט עוף וצ'יפס, אבל מיד לאחר הארוחה המנחמת החלה להרגיש רע והמשפחה נאלצה לנסוע ישירות לבית החולים. שלושה ימים שהמשפחה הייתה באשפוז בזמן שהיא נלחמה על חייה.
 
אספן, הובהלה ישירות לחדר המיון עם תלונות על שלשולים, התכווצויות בטן ודם בצואה. הרופאים גילו במהרה שהילדה בת ה-11 סובלת מזיהום אי קולי, שהפך לתסמונת אורמית הומיליטית, מחלה נדירה אך קטלנית שתוקפת בצורה אכזרית את הכליות ויוצרת קרישי דם.
עורך הדין, טום וורספולד, מייצג את המשפחה בתביעה בסך 20 מיליון דולר נגד בעלי רשת המזון המוכרת, אמר על המקרה המצער: "הזיהום תקף את הלבלב שלה ואת מוחה. מחלתה גרמה לה לאבד את הכרתה ולעיתים גרמה להזיות".
עוד המשיך וורספולד: "הייתה לה נפיחות משמעותית במוח, היא סבלה מהתקפים בזמן שהייתה בבית החולים, היה לה שיתוק בצד שמאל". כמו כן, אספן הקטנה נזקקה לדיאליזה בשל בעיות הכליות שנגרמו לה כתוצאה מהזיהום.
לאחר כמעט שלושה שבועות מייסרים בו נלחמו על חייה, במאבק במחלה הקטלנית בבית החולים, נשלחה אספן למרפאה פרטית למשך שבוע ולבסוף נשלחה לביתה. "זה כמעט נס שהיא שרדה", אמר העורך דין.
 
כזכור, משפחת למפרס הגישה תביעה על המקרה הטרגי בסך 20 מיליון דולר נגד הבעלים של הרשת וונדיס, כשהם טוענים שבתם נדבקה במחלה הקטלנית בעקבות האוכל שאכלה במסעדה באותו יום. עוד טוענת המשפחה כי מאז ששוחררה לביתה, אספן עדיין מתמודדות עם לחץ דם גבוה, סוכרת, חולשה ונזק מוחי שהשפיע על יכולתה ללמוד ולתפקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה