משפט

הפשיעה בחברה הערבית: אמל"ח נתפס בחשד שישמש ל"פשע חמור"

המשטרה הצליחה לסכל אירוע פלילי לאחר שפשטו על מתחמי מגורים של משפחות אשר מעורבות בסכסוך בכפר ג'דיידה. במהלך הפשיטה נתפסה כמות אמל"ח משמעותית אשר ככל הנראה יועדה לביצוע פשע חמור
מערכת ice | 
נשק (צילום פלאש 90)
דוברות המשטרה מסרה כי שוטרי המפקדה המשימתית במחוז החוף תפסו אמל"ח אשר (ככל הנראה) יועד לביצוע פשע חמור. השוטרים הצליחו לסכל אירוע פלילי לאחר שפשטו על מתחמי מגורים של המשפחות המעורבות בסכסוך בכפר ג'דיידה.
באמצעות מידע מודיעיני שהתקבל, השוטרים גילו כמות אמל"ח משמעותית הכוללת כלי נשק מסוג גלוק 9 מ"מ, מחסניות ותחמושת נוספת אשר יועדה ע"פ החדש למטרת פגיעה פלילית. כמו כן, נעצר חשוד בן 29 בחשד להסלקתם והחזקתם וצפויים מעצרים נוספים. בהתאם לצרכי החקירה וממציאה, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הצעיר בבית המשפט.

אחד הנשקים שנמצא (קרדיט: דוברות המשטרה)
 
נציין כי פשיעה בחברה הערבית היא אינה דבר חדש, כאשר המשטרה מסכלת מדי שבוע עבירות הקשורות בתפיסת סמים או בכלי נשק לא חוקיים. רק בחודש שעבר היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה כ-30 חשודים בסחר בכלי נשק וסמים ברחבי הארץ. מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הנחה את יחידת העלית – ימ"ר מרכז, לקדם באופן מואץ מהלכי חקירה ואיסוף מודיעין איכותי באמצעות סוכן סמוי, לשם סיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, בדגש על מעצר סוחרי אמל"ח וסמים, בערים לוד ורמלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה