משפט

פלאפון מחלקת פיצויים למאות אלפי לקוחות: איזו הטבה מגיעה לכם?

במסרון שנשלח נכתב: "זוהי תזכורת אחרונה לרישום להטבה. ניתן לבחור ולהצטרף להטבה באופן עצמאי בקישור המצורף", מדובר בשובר בסך 50 שקל לרכישת אביזרים ומכשירים מכלל המגוון ברשת פלאפון, תוספת של נפח גלישה של 10GB לגלישה בארץ למשך 3 חודשים או שירות Cloud למשך 10 חודשים ללא תשלום.
כפיר אדר |  1
חברת פלאפון חוטפת תביעה (צילום Magma Images, vecteezy)
גם אתם לקוחות של פלאפון? על פי הודעה שנשלחה אמש [שני] ללקוחותיה, היא מאפשרת להם לקבל הטבה מתוך מספר הטבות אפשריות ללא תשלום וללא התחייבות, זאת כחלק מריצוי של החלטת בית משפט בעניינה.
גם בהודעה הוסבר כי ההטבה שניתנת ללקוחות היא במסגרת הסדר פשרה בת"צ (מחוזי ת"א) 32321-09-17, בתביעה נגדה של בי אפקטיב, ייעוץ לניהול אפקטיבי בע"מ אשר אושר בפסק דין מיום 30.5.2023.

בהודעה נכתב: "זוהי תזכורת אחרונה לרישום להטבה. ניתן לבחור ולהצטרף להטבה באופן עצמאי בקישור המצורף", ההטבות שמהן ניתן לבחור הן: שובר בסך 50 שקל לרכישת אביזרים ומכשירים מכלל מגוון האביזרים והמכשירים הקיים ברשת פלאפון, תוספת של נפח גלישה של 10GB לגלישה בארץ למשך 3 חודשים או שירות Cloud למשך 10 חודשים ללא תשלום.
לסיון נמסר: "מידע אודות משך/סכום ההטבה אפשר לראות אחרי ביצוע זיהוי ומעבר לעמוד ההטבות. ניתן להצטרף להטבות עד לתאריך 16.7.2024 בכפוף לתנאי ההטבות המפורטות באתר. תוקף מימוש ההטבה יהיה בהתאם להטבה שנבחרה. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ במספר 0509999166".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פירסומת בחינם לפלאפון.
    גיל 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חנות יקרה מאוד, שגם עם ההנחה עדיין מעל המחיר הרגיל. ואין מה לעשות עם תוספת ג'יגה לגלישה שגם ככה לא מסיימים את מה שיש אף פעם.
    סגור