משפט

צברה חוב בסך 1.1 מיליון שקל וקרסה: חברת הצהרונים נמכרת

בית המשפט קבע כי לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים וצברה חובות בסך של כ-1.1 מיליון שקל, חברת הצהרונים "בצהרי היום", שביקשה בחודש שעבר למנות לה נאמן זמני, נמכרת
מערכת ice |  2
גן ילדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים וצברה חובות בסך של כ-1.1 מיליון שקל, חברת הצהרונים "בצהרי היום" ביקשה בחודש שעבר מבית המשפט המחוזי בתל אביב למנות לה נאמן זמני בהקדם האפשרי ולהוציא צו פתיחת הליכים לחברה.
היום (חמישי), קצת יותר מחודש אחרי הבקשה של חברת הצהרונים, ב-YNET פורסם כי בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר למכור את פעילות. למעשה, מדובר בחברה שמפעילה 43 צהרונים בתל אביב, עם 1,267 ילדים ו-141 עובדים. הנאמן שמונה מטעם בית המשפט דאג לכך ששבועיים לאחר הבקשה, הצהרונים ייפתחו, שכן לילדים יהיה גן ללכת אליו. כעת, בית המשפט אישר כאמור את המכירה של "בצהרי היום", שתעבור בקרוב לידיים חדשות.
למעשה, תחילה החברה נקלעה לחוב של 600 אלף שקל, אלא שהחוב הזה המשיך לתפוח ובתוך זמן קצר כבר הגיע ל-900 אלף שקל. נוסף על כך, החברה לא הצליחה לשלם משכורות לעובדים שלה ולספקים, מה שהגדיל את החוב עוד יותר והעמיד אותו על סך של 1.1 מיליון שקל, ממנו בחברה הבינו שכבר אין להם איך לצאת, והם פנו לבית המשפט בבקשה למנות נאמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החוב רק תופח ומה עם ההכנסות
    צביקה 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כסף נכנס ויש כסף יוצא זה לא מפעל שיש לו בלאי של מכוניות ומכונות צהרונים לר ריווחיים זה רק התנהלות כושלת שהבעלים עצמו צריך ללכת לצהרון או שעושק את העסק והעובדים
    סגור
  • קונה
    שלומי 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעוניין לרכוש במיליון שח
    סגור