משפט
חברת התעופה נעלמה לנוסעים מישראל: תשלם 670,000 שקל?
קבוצה של 67 ישראלים עומדת במאבק משפטי נגד חברת התעופה ריינאייר לאחר חוויה שאותה הגדירו מייסרת בשדה התעופה באתונה
תקלה טכנית במטוס הובילה לסאגה מתסכלת של המתנה בת תשע שעות עבור עשרות נוסעים ישראלים בשדה התעופה באתונה. כעת, אותם נוסעים נוקטים בצעדים משפטיים משמעותיים נגד חברת התעופה ריינאייר, בדרישה לפיצויים בסך כולל של 670 אלף שקלים.
על פי הפרסום של מאקו בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום ברחובות, טוענים הנוסעים כי החברה התעלמה באופן מוחלט מחובותיה כלפיהם, והותירה אותם ללא מענה או סיוע לאורך כל תקופת העיכוב הממושך.
האירוע המדובר התרחש לפני כשישה חודשים, כאשר הנוסעים הגיעו לשדה התעופה באתונה שלוש שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. רק בהגיעם למקום התבשרו באופן פתאומי כי הטיסה בוטלה ונדחתה בתשע שעות עקב תקלה טכנית. באמצעות עורך דין אשר רוטבאום, מומחה לדיני תעופה, טוענים הנוסעים כי במהלך כל תקופת ההמתנה הארוכה, ריינאייר לא סיפקה להם שירותים בסיסיים כמו לינה, מזון או שתייה, בניגוד גמור לחובותיה על פי חוק.
כך או כך חברת הלואו-קוסט ריינאייר תשוב להפעיל טיסות לישראל החל מה-30 במרץ, ותפעל מטרמינל 1, שייפתח מחדש לצד טרמינל 3. עם זאת, במקביל לחזרתה ארצה, החברה נערכת לקראת שינוי משמעותי במדיניותה: החל מנובמבר הקרוב, לא ניתן יהיה להשתמש עוד בכרטיסי עלייה למטוס מודפסים – והעליה למטוס תתאפשר באמצעות בורדינג פס דיגיטלי בלבד.
עוד ב-
ריינאייר הודיעה כי כרטיסי העלייה למטוס יופקו מעתה באופן בלעדי באמצעות אפליקציית "myRyanair" בעת ביצוע הצ'ק-אין. כיום, רוב נוסעיה כבר משתמשים בכרטיסים דיגיטליים, אך לפי הערכות, כ-20% עדיין מסתמכים על כרטיסים מודפסים. בחברה מצפים שהמהלך יפחית משמעותית את השימוש בנייר, יקטין את כמות הפסולת, ואף יבטל כמעט לחלוטין את הצורך בתשלום עמלות הצ'ק-אין בשדות התעופה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



