משפט
ד"ר פישר ישלמו מיליונים? "תכולת המוצרים נמוכה מהרשום"
בקשה לתובענה ייצוגית נגד חברת ד"ר פישר לאחר שתכולת חלק ממוצריה נמצאה נמוכה מהרשום על האריזה עד להיקף של 11% מהרשום. התביעה דורשת פיצוי לקוחות במעל 2.5 מיליון שקלים
בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת ד"ר פישר, הוגשה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פי טענת העותרים, בבדיקת מעבדה נמצא כי תכולת המוצרים נמוכה מהמוצהר על האריזה בהיקף של 5%-11% מהרשום על המוצר.
לבקשת התובע, שמשון דיין, באמצעות באי כוחו עורכי הדין משה בן דרור ואריק רוזנטל, יש להורות על פיצוי הלקוחות במעל 2.5 מיליון שקלים.
לדברי בקשת התביעה הייצוגית, לפני כחודשיים בתאריך ה-30.8 רכש דיין ברשת "חצי חינם" בראשון לציון, מרכך לילדים של ד"ר פישר שתכולתו 2 ליטר, אולם כשהחזיק את המרכך הוא חש כי המשקל קל יותר. לאחר ששפך את תכולת המרכך לבקבוק 2 ליטר מים, ראה כי תכולת המרכך הינה פחותה.
לאחר כמה ימים הלך בשנית לרשת ובדק באמצעות משקל הקופאית בקבוק חדש של אותו מרכך וגם בדיקה זו העלתה כי המשקל הינו פחות מ-2 קילו. לאחר מכן החליט לבצע בדיקה מקיפה באמצעות מעבדה מוסמכת אשר אשר תוצאותיה איששו את טענתו.

צילום מתוך הבקשה לתביעה ייצוגית
צילום מתוך הבקשה לתביעה ייצוגית
כאמור, מבקשי התביעה ייצוגית מבקשים מבית המשפט להורות על פיצויים מחברת ד"ר פישר בסך של מעל 2.5 מיליון שקלים כאשר סכום התביעה האישית יעמוד על 141 שקל, וזאת עבור כל אדם שרכש מוצר ממותג ד"ר פישר שהכיל תכולת מוצר קטנה מאשר הוצג על האריזה במהלך ה-7 שנים האחרונות ועד למועד אישור הבקשה כתובענה ייצוגית.
יש לציין שזו בקשה לאישור תובענה ייצוגית וכי בית המשפט עוד לא הכריע אם הבקשה תאושר להמשך הליך משפטי.
מתשלובת ד"ר פישר נמסר כי "התביעה התקבלה ברשותנו אתמול, אנו לומדים אותה ונגיב בהתאם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.גם אני רוצה לתבועמעניין 11/2020/04הגב לתגובה זו1 0גם אני קניתי לאורך שנים מוצרים שלהם איך משתתפים בתביעהסגור
-
2.פישרדליה 11/2020/01הגב לתגובה זו1 0לא יפה לעשות כך לקונים. שנים אני קונה את המוצרים שלכם.סגור
-
1.לא לקנות דר' פישר. אחוז ממה שאתם משלמים נתרם למחבלים (ל"ת)אנה 10/2020/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
חוסר מקצועיותתותח על 11/2020/04הגב לתגובה זו1 0אני חושב שזה חוסר מקצועיות ברמה גבוהה מאוד אם יעלה שהחוסר הוא 10 אחוז מתכולת המוצר ואם יתברר שזה כך על החברה לסגור את הדלתות ולתת למקצוענים לעבוד ..סגור


