משפט

סמייל קליניק תתבע את אפליקציית איזי?

סמייל קליניק מאיימת בתביעה נגד אפליקציית איזי על פרסום לשון הרע. לטענת חברת האסתטיקה לשיניים, אפליקציית איזי לא מסננת את התגובות ומאפשרת לקליניקות שיניים מתחרות לכתוב ביקורות שליליות
אביחי דלאל |  4
איזי סמייל קליניק (צילום pexels edit ice)
מרפאת השיניים סמייל קליניק שלחה אתמול (ראשון) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים בגין פרסום לשון הרע נגד אפליקציית איזי המשמשת כסוג של מנוע חיפוש למציאת נקודות עניין ועסקים.
הטענה העיקרית של רשת מרפאות השיניים היא שבאתר נכתבות ביקורות שלקוראים נראות מהימנות אך הביקורות הקשות הן שיקריות ועלולות לפגוע בסמייל קליניק ואין יכולת להתגונן מתגובות אלו בשל העובדה שמדובר בתגובות אנונימיות.
במכתב ההתראה שנשלח על ידי עו"ד אילן בומבך המייצג את  סמייל קליניק נכתב: "ביישומון ובאתר מופיעות ביקורות רבות של גולשים אנונימיים על מרשתי, הנחזים ליתן אינפורמציה מהימנה, שעה שביקורות אלו הן שקריות, מכפישות ופוגעות קשות בשמה הטוב של מרשתי, תוך גרימת נזקים אדירים למרשתי".
עוד נכתב: "מרשתי לא יכולה להתגונן מפני ביקורות אלו, גם משום שהן נעשותבצורה אנונימית, כאמור לעיל. הביקורות אינן חושפות את האישיות שעומדת מאחוריהן, וברור למרשתי שמקורן באינטרסים מסחריים זרים ופסולים. בנסיבות אלה, ברור כי היישומון שאתם מפעילים חוטאים לתכליתם, משום שהם משמשים כר פורה להכפשת עסקים על ידי כל מי שחפץ ברעתם".
במכתב ההתראה, סמייל קליניק ביקשו מ"איזי" את פרטיהם של 19 מבקרים שלטענתם כתבו תגובות מכפישות. ובנוסף להסיר את התגובות המכפישות תוך שבעה ימים טרם ינקטו הליכים נוספים על מנת "לאכוף את זכויותיה והלהיטיב את מלוא נזקיה" כפי שנכתב בהתראה.
עו"ד אילן בומבך אמר כי: ״אפליקציה בולטת ופופולארית המפעילה מסע פרסום רחב לא יכולה להרשות לעצמה שלא לקיים הליכי בקרה קפדניים לגבי מי שמפרסם את הביקורות. הדבר פוגע פגיעה אנושה במרשי ואין בכוונתנו לאפשר את המשך הליך הפייק ניוז שמופץ בידי גורמים עסקיים בעלי אינטרס״ .
מאפליקציית איזי טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוגשה תביעה בסוף?
    נפגע 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה נסגר, או שעוד לא נסגר
    סגור
  • 3.
    מרפאה נוראית!
    גלי 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מרפאה מזעזעת. חבל על הכסף ועל השיניים שלכם!!! לא מומלץ!! יש המון מרפאות שיניים טובות, סמייל קליניק לא אחת מהן. בלשון המעטה. אל תתקרבו לשם!!! חבורה של חובבניים שהורסים את השיניים של הלקוחות וגובים על זה כסף. חוויה מזעזעת שאני אצטער עליה לכל החיים.
    סגור
  • 2.
    מעשה מבורך ותודה מכל הלב בשמנו ובשם המוני עסקים (ל"ת)
    עדן 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    סוף סוףףף מישהו שם לזה סוף!
    בן אריאלי 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל הכבוד לסמייל קליניק שסוף סוף שמו סוף לאפליקציית איזי שלוקחת בעלי עסקים ממש כמו בני ערובה ומאפשרת להשמיץ אותם בעילום שם, זה טירוף שחייב להעצר ואני בהלם שרק עכשיו מישהו הרים את הכפפה!!! כל הכבוד לסמייל קליניק התותחים??
    סגור