משפט

מי עצבן את חבר הכנסת המיליארדר וספג תביעת ענק?

חבר הכנסת ניר ברקת הגיש תביעה גדולה נגד פעיל ליכוד מוכר מפתח תקווה שלטענת ברקת "נשלח על ידי אלמונים לכתוב נגדו פוסטים באמצעות אמצעים טכנולוגיים להפצה המונית" ברקת שמחזק את מעמדו בליכוד לא הסתפק בתביעה קטנה
עמיאל ירחי |  5
הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
בכיר הליכוד והמיליארדר ניר ברקת החליט לתבוע פעיל פוליטי מוכר דווקא מהמפלגה שלו, ברקת שנמצא ברשימת היורשים הפוטנציאלים להחלפת נתניהו ואף הודיע כי יתמודד לראשות המפלגה ביום שאחרי ראש המפלגה הוותיק מבסס את מעמדו בליכוד, כחלק ממאבקי הכוח ברקת יוצא בתביעה גדולה נגד פעיל ליכוד מוכר מפתח תקווה, מטרת התביעה של ברקת היא לחשוף מי עומד מאחורי המתקפות נגדו.

חבר הכנסת ניר ברקת  תובע במיליון שקלים את ציון טלבי, טלבי הוא פעיל ליכוד מוכר מפתח תקווה, הסיבה לתביעה היא פוסטים שכתב טלבי נגד ניר ברקת, ברקת טוען בתביעה כי טלבי לא פעל על דעת עצמו אלא נשלח על ידי אלמונים לכתוב נגדו פוסטים באמצעות אמצעים טכנולוגיים להפצה המונית. לפי הערכות מדובר במערכת הSMS של פעילי הליכוד שלה תפוצה רחבה בקרב מצביעי הליכוד.
בכתב התביעה הובאו המסרונים שהפיץ לכאורה טלבי נגד ברקת בחודש דצמבר, במסרונים נכתב: "ניר ברקת הצביע יחד עם טיבי ועודה," "הבגידה של ברקת בליכוד וחבירתו לסער תהיה הקשה מכולם," "ברקת הוא איש שלום עכשיו שיחבור לשמאל ברגע המכריע". בכתב התביעה האשים ברקת את הנתבע כי מדובר ב"מאפיה פוליטית, שיטה אפלה ומגונה שכוללת הפצת פייק ניוז על אנשי ציבור ומדובר בפגיעה קשה בטוהר המידות בפוליטיקה."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אפס הברקת הזה, יכול להרשות לעצמו לתבוע בבון מטומטם
    יצחק קרמין, סמולני 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעיקר הוא רוצה להנהיג את הבבונים ביום שאחרי
    סגור
  • 4.
    ברקת, אני בונה עליך אם תזכה תתחלק איתי (ל"ת)
    חלפון הדלפון 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    העיקר לא להפריד בין הניצים
    אבי 7 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכות ,קללות,,שקרים,אלימות שהכל יהיה בלי סוף אצלם. אבקש בכל לשון של בקשה לא להתערב.אפשר לעודד או לקלל. אבל לא לנסות להפסיק. ציון טובי לא ישלם בחיים מיליון שקל. אם ישלם יגורש נהיגה. מצד שני ברקת צריך ליצור איום על כץ. הוא חייב הרתעה. מאידך ניר הוא אשכנזי מרופד. לעולם לא היה בסכנת חטיפה . מי צודק ? אין לדעת . תנו להם את הזירה. תימני VS אשכנזי.
    סגור
  • 2.
    תביעה
    מנחם 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקטע ההזוי והמופרך בתביעה, "פגיעה קשה בטוהר המידות בפוליטיקה". חחח....
    סגור
  • 1.
    מעולה להעיף את הרפש מהליכוד, נמאס מאנשים שיורדים נמוך ל (ל"ת)
    גרני 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור