משפט

מישל טרוני ודניס צ'רקוב נגד כאן 11: "נתבע אותם בענק, כתבה עלובה ושקרית"

מישל טרוני ודניס צ'רקוב מאיימים בתביעה נגד תאגיד השידור והכתב דניאל אלעזר. השניים, מבעלי חברת אמוזה הגיבו בדרך שהם הכי אוהבים, הרשתות החברתית: "הכתב הכי עלובה ושקרית ללא מקצועיות או בדיקות אמיתיות שראיתי אי פעם". כאן חדשות: "מזמינים אתכם לצפות"
אביחי דלאל |  7
מישל טרוני ודניס צרקוב (צילום אינסטגרם)
כמה שעות לפני שידור החלק השני של התחקיר המטלטל של כאן 11 וכתב הפלילים והמשפט בת"א והסביבה נגד חברת אמוזה של מישל טרוני, דניס צ'רקוב ואריאל אהרוני, כוכבי הרשת בפוסטים וסטורי ברשתות החברתיות מאיימים בתביעה נגד הכתב והערוץ. לפני שלושה ימים כבר הוגש מכתב התראה לתביעה, אך היום האיום לתביעה נמשך. 
כזכור, אמש שודר החלק הראשון של התחקיר ועורר תגובות בקרב הציבור ביניהן אושיית הטוויטר הסולידית והראפר והפעיל החברתי הצל. הבוקר, שני כוכבי הרשת ומי שעליהם נעשה התחקיר ממשיכים להגיב ברשתות ולהתגונן שהתחקיר שיקרי. 
מישל טרוני כתב בפוסט בדף האינסטגרם שלו: "הכתבה הכי עלובה ושקרית ללא מקצועיות או בדיקות אמיתיות שראיתי אי פעם. אחרי שאני הולך להפריך טענה אחר טענה אני הולך לתבוע כל אחד שישר קפץ בראש וכתב תגובות עם כזה ביטחון. כתבה שכולה נטולת אמת. כל המתראיינים הם בעלי עניין בהליכים משפטיים מול החברה, אנשים שתבענו ואנשים שניסו לסחוט כספים מהחברה לאחרונה ולא הצליחו כל זה מוכח אצלי, יש לי תשובות להכל, אני מחכה לפרק השני להפריך את כל הטענות במלואן".
לאחר מכן טרוני חשף כי הוא מתכוון להוכיח את חפותו: "ההפרכות יעשו באמצעות מסמכים, הקלטות וסרטונים שלא משתמטים לשתי פנים. גם הוכחות שהכתב חבר לצד של העוקצים האמיתיים - יש לי. לכל משפט שיקרי יש לי ראיות, מסמכים והוכחות ואציג את הכל גם בבית המשפט, גם בפני מי שירצה וגם בערוצי תקשורת אחרים. בקרוב הסיפור האמיתי יחשף, הוא פי כמה וכמה יותר מעניין מכתבה שכתב רשלן אשר הובל בכתבה ע״י אותם אנשים שעקצו את ׳אמוזה׳ ובחר בכוונה לאותם עבריינים מסיבות לא ברורות".
לאחר מכן טרוני שוב סיפר על העוקץ שלטענתו עבר על ידי חברת פאפא דיגיטל ואמר כי: "אחרי שעברתי עוקץ של מיליונים, בוררויות עם דרישות לעוד מיליונים, האזנות סתר, מצלמות סתר וריגול תעשייתי, איתם הכתב משתף פעולה שתבינו- וזה מוכח, הכל עם הוכחות, אותו כתב לא מוכר פורץ לי משרד, וצורח שם בלי לנסות לדבר ורק האשים את החברה בדברים שלא היו ולא נבראו ליד לקוחות ומאיים שלא מפחד ממשטרה ומכולם ואז מצפה שיתייחסו אליו יפה כשהוא מתנהג כמו אותם עבריינים שעשו נזק בחברה שלי בכל החצי שנה האחרונה".
לאחר מכן טרוני סיפר על המשברים שעבר עם אותה החברה ועל ההליכים המשפטיים המתקיימים נגדם: "התמודדנו עם הכל, הכל בכתב תביעה כולל כל התלונות שהצגתי הנל שכבר מזמן במשטרה שטענה בעצמה שמדובר בעברות קשות ביותר. בקיצור, אני מחכה ש׳כאן׳ יוציאו עוד פרק כדי שאתבע אותם בענק ולא רק בגדול, מה שיש לי ביד כרגע זה מספיק אבל אני בטוח שאחרי שכל הכתבה הייתה מלאה בטעויות ושקרים מטורפים גם היום יהיה אותו סיפור. איך עוקץ אם אני לא זה שברח ואני עדין במשרדים עובד כמו נינג׳ה ואלו שעקצו וזה מוכח עם העברות בנקאיות מהצד שלי אליהם. אלו שברחו מהמשרדים ומרואיינים אצלו הם אלו שעקצו. הכתב ידוע בתור אדם שמכניס מילים לאנשים לפה ואדם שמחפש שערוריות ללא צדק. לא ארגע עד שרישיון הכתב שלו יעלם ועכשיו יש לי יותר מידי הוכחות בשביל שזה לא יקרה".

את אותו תוכן של הפוסט העלה דניס צ'רקוב לסטורי שלו. מכאן חדשות נמסר בתגובה ל-ice: "מזמינים את כולם לצפות הערב בחלקו השני של התחקיר בחדשות הערב בכאן 11".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טרוני לאישפוז ואז ישירות לכלא לשנים ארוכות
    דניס, תאילנד 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני כומבן אהיה שם מחכה לו בתא
    סגור
  • 5.
    דניס ומישל נוכלי על, נבלים שלא ברא השטון
    מיקי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המשטרה חייבת לעצור אותם דחוף. כל הכבוד לעיתונאי
    סגור
  • 4.
    שקרנים, הכסף עיוור אתכם אני מכיר מקרוב את הסיפור אתכם
    אביב 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הנוכל הראשי החנן הזה אריאל אהרוני הוא רב נוכל. נראה ילד טוב ירושלים, תמים אבל מדובר בנחש תאב בצע שכבר עקץ לא מעט בעבר. הם כל כך מאמינים בשקר של עצמם שהמציאו סיפור ואם תקחו אותם למכונת אמת הם עוד יצאו דוברי אמת. איזה משפך ואיזה נעליים. הבטחתם לאנשים להיות מליונריםצ בהשקעה קטנה של כמה עשרות אלפי שקלים שתוך פחות משנה תניב להם רווחים של מעל 100% מסך ההשקעה. אין חיה כזו ! אין השקעה שכזו בשום מקום בעולם, ניצלתם ילדים תמימים, ידעתם טוב לאן הולך הכסף ואל תספרו סיפורים. גועל נפש
    סגור
  • 3.
    מתנגד לכתבה
    אנונימי 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צופים יקרים, הגיע הזמן להבין שישנם כתבות שמתפרסמות בערוצי התקשורת וגם בכאן 11 בפרט, הם מפרסמים גם בשביל רייטינג, כמו לדוגמה שם בעזרת העיתונאים, הם מנסים לעשות הכל בכדיי להשיג רייטינג דרך הכתבות וגם הכתבה הזו.
    סגור
  • 2.
    איבדת אותי ב"הכנסה פסיבית של 800 אלף שח בחודש" נוכל. (ל"ת)
    שקרנטרוקים 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    מצטער... אני מאמין לעיתונאי דניאל אלעזר ולכאן
    אהוד גומלסקי 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אם יש משהו שאני לא סובל זה נוכליות, עקיצות והתנהלות לא הגונה מצד כל מיני שרלטנים שמוכרים נוסחאות קסם לעושר או הצלחה.
    סגור
  • כנל (ל"ת)
    טטט 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור