משפט

שי אביטל טס לחו"ל, תלונות ראשונות הוגשו נגדו במשטרה

גיא לרר פרסם כי ליווה צעירה שהתלוננה נגד סוכן הדוגמניות במטרה, לירן לוי פרסם כי זו לא התלונה היחידה ובשעה האחרונה הוגשו מספר תלונות נגדו. אביטל טס הבוקר לחו"ל במה שנראה כבריחה עורך דינו ששי גז אמר כי מדובר בעבודה ואין קשר לכתבות
מערכת ice |  2
שי אביטל ותחנת משטרה (צילום צילום מסך חדשות 12 וטוויטר גיא לרר)
בצל הכתבות בצינור ובחשיפה שחושפות טענות להטרדות ותקיפות מיניות לכאורה של סוכן הדוגמניות שי אביטל והובילו לבדיקה של המשטרה בנושא, הוגשו כעת תלונות נגדו במשטרה. הדבר מגיע כשבתווך אביטל טס הבוקר לחו"ל כשלטענת עורך דינו מדובר בטיסת עבודה.
גיא לרר פרסם כי ליווה מתלוננת ראשונה לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות: "זה הרגע הכי חשוב בינתיים. הלוואי והייתם יכולים לראות את האומץ והנחישות בעיניה, בגילה הצעיר, לפני שנכנסה פנימה. תלונה ראשונה נגד שי אביטל של משתתפת בתחקיר בתקווה שזה יפרוץ את הדרך לאחרות, אלו שאני יודע שיושבות בבית אחוזות אימה. הלוואי והסיפור הזה יסתיים סוף סוף אחרי עשרים שנה"
 
במקביל כתב וואלה לירן לוי פרסם כי לא מדובר בתלונה אחת וכי בשעה האחרונה הוגשו מספר תלונות נגד אביטל: "בשעה זו מוגשות לראשונה בתחנת משטרה במרכז הארץ מספר תלונות נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל. זו פעם ראשונה שנשים שפגעו ממנו מגיעות למשטרה ומתלוננות נגדו וזאת בעקבות התחקירים של גיא לרר וחיים אתגר" והוסיף טיוג של השניים.
 
הדבר מגיע כאמור בצל טיסתו של אביטל לחו"ל בטענה כי מדובר בטיסת עבודה. במהלך היום פרסמו מספר דוגמניות וכוכבות מהמובילות בישראל שעבדו איתו פוסטים על העניין הוצטרפו לפוסט שכתבה הילה קרוגמן שנחשפה ביום שישי האחרון כמי שגם הוטרדה על ידו.
כוכבת הרשת טיילור מלכוב כתבה בעמוד האינסטגרם שלה "חשוב לי להבהיר שאני מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית, פיזית או מילולית ואין לזה שום מקום בחברה שלנו. לאחר הפרסומים בימים האחרונים, אחרי שנה משותפת החלטתי להיפרד מסוכנות עלית ומשי אביטל". 
בנוסף אליה גם הדוגמנית בר זומר שיוצגה על ידי אביטל ונפרדה ממנו בתקופה האחרונה בשל סכסוך משפטי שאינו קשור לפרשה, התייחסה לנושא וכתבה כי "הלב שלי מתכווץ מכל עדות שאני שומעת וקוראת". גם הדוגמנית הפופולארית ביותר שמיוצגת על ידי אביטל, נטע אלחמיסטר הגיבה שכתבה בקצרה כי "אין לאף אחת מאיתנו זכות להיות אדישה למה שקורה סביבנו. אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק כשאחרות נפגעות. גם לא לי. ואני לעולם לא אשתוק". הדוגמנית ואשת העסקים המצליחה הוסיפה כי צפתה בתחקיר בצינור אתמול ותצפה בתחקיר של חיים אתגר היום ואז גם תוציא תגובה יותר מפורטת ונחרצת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע יומו
    מוצי 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורח כמו אחרון העכברים
    סגור
  • 1.
    לירן לוי, מי נתן לך עט ביד..?! ניסוח נמוך מנמוך כיתה ג (ל"ת)
    רוני 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור