משפט

סילמן מסרה עדות במשטרה: לא הוצגו ראיות, התיק ייסגר

יו"ר הקואליציה העידה במשטרה על התקיפה שעברה לכאורה בתחנת דלק במודיעין, לא הוצגו ראיות פורנזיות כלשהן (סרטון או ראיה אחרת) ואין זהות חשוד במעשה, הבדיקה הפכה לחקירה, אך אם לא יגיעו ממצאים חדשים, היא תסגר
מערכת ice |  3
עידית סילמן (צילום שרייה דיאמנט פלאש 90)
תלונתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן עמדה הערב (חמישי) לבדיקה. לאחר שהגישה תלונה במשטרה, לא הוצגו ראיות פורנזיות כלשהן (סרטון או ראיה אחרת) ואין זהות חשוד כלשהו בדחיפתה בתחנת דלק . אם לא יושגו ממצאים חדשים או ראיות ממשיות התיק ייסגר, עד אז הוא יהיה תחת חקירה.
על פי הפרסום ב-N12, חברת הכנסת מימינה העידה היום בפני חוקרי ימ"ר מרכז. סילמן סיפרה על אדם דחף אותה לעבר מכוניתה, הראתה לחוקרים שורה של התבטאויות קשות נגדה ובנוסף טענה לאיומים כלפיה. בתום העדות הוחלט להפוך את הבדיקה לחקירה.
 
כזכור, סילמן כתבה פוסט חריף בפייסבוק בו תקפה: "במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי. כבר הפסקתי לספור את התלונות שהגשתי לקצין הכנסת. הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסק לרגע, עד כדי שיש עיתונאים שעסוקים בשאלה האם היה או לא היה רמקול על הרכב שעקב אחריי בזמנו".
"אני מאמינה שאם הבת שלכם הייתה נוסעת עם הילדים שלה בכביש המהיר ורכב היה נצמד אליה מאחור עם רמקולים, הייתם מאושרים. לא ככה? כן, כי מה שמטריד זו לא העובדה שעוקבים אחריי ומאחלים לילדיי מוות, אלא הרזולוציה המדויקת של ההטרדה והאיומים. כן, גם אני בן-אדם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחח התיק יסגר . הלוא זה מה שהיא רצתה לא? אלק הטיח אותי (ל"ת)
    רם 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שקרנית מושחתת ועלובה !!! (ל"ת)
    אסף 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סילמן כיו"ר הקואליציה היא הקצה החד בשפיץ של חוד העפרון (ל"ת)
    איתן 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור