משפט

חיים אתגר גוזר קופון: זו הפרשה שחשף שהובילה למאסר

אילן אברמוב שנחשף בתכנית 'המתחזים', לא השקיע את הכספים כפי שתיאר, אלא השתמש בהם לצרכיו האישיים, ביניהם הימורים בחנות פיס לצד הלבנת הון בהיקף של כ-7.5 מיליון שקלים לפחות. המעשים בוצעו בעודו בהליך פשיטת רגל ובעל חובות של כ-12 מיליון שקלים
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום צילום מתוך יצאת צדיק קשת 12)
אילן אברמוב, המוכר מתכנית "המתחזים", שכנע את הנפגעים וביניהם מי שהייתה בת זוגו, שהוא יזם ומנהל של פרויקטים ועסקאות שונות. אברמוב גרם להם להשקיע כספים רבים בעסקיו, ונהג להחזיר חלק מהכספים שהושקעו אצלו, כמצג שווא לפיו מדובר ב"רווחים מההשקעה".
בפועל, היה מדובר בכספים שהשקיעו נפגעים אחרים. אברמוב לא השקיע את הכספים כפי שתיאר, אלא השתמש בהם לצרכיו האישיים, ביניהם הימורים בחנות פיס. אברמוב ביצע עבירות של הלבנת הון בהיקף של כ-7.5 מיליון שקלים לפחות. המעשים בוצעו בעודו בהליך פשיטת רגל ובעל חובות של כ-12 מיליון שקלים. לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מרמה ועבירות נוספות, נגזר עליו עונש מאסר של כ-5.5 שנים ופיצוי בסך כולל של כ-1.5 מיליון שקלים לנפגעים.
בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות שמדובר בעבירות, אשר מצדיקות עונש מאסר חמור וממושך וענישה כלכלית משמעותית, שתקל ולו במעט על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנפגעי העבירה בהיבט הנפשי והכלכלי. החקירה בוצעה על ידי היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי, בשיתוף עם מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה. התיק נוהל על ידי עורכות הדין הדס עמיר ואפרת פילזר-ביזמן מפרקליטות מחוז ירושלים פלילי.
בגזר הדין צוין: "אשר לסיבות שהביאו את הנאשם לביצוע העבירה, נראה שעניינן של אלה בתאוות בצע וברצון להגדיל את רווחיו הכלכליים, גם על רקע אורח החיים שניהל ובכלל זה תאוות ההימורים הבלתי נשלטת. הנאשם פעל בקור רוח ובמניפולטיביות כלפי נפגעי העבירה כולם, כשהוא מציג מצגי שווא שונים ומגוונים ומפיל אנשים תמימים ברשתו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לכל המיתחזים מגיע להם להיות מאחורי סורג ועונש חמור כולל
    מרסל אמויל 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לחיים אתגר, וכמו שנעצרת בת שבע נוכלת סדרתית מקווה שאבי בוחניק הנוכל הסדרתי שפשוט עקץ אותי לאחרונה באלפי שקלים ועדיין חופשי וממשיך לעקוץ פשוט לא נח הלוואי וייתפס גם ויקבל את העונש ושיתרקב בכלא.
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה למדינת ישראל
    חייל גולני במדים 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילן אברמוב הנוכל והגנב צריך להרקב בתאי הכלא עד יומו האחרון לשלם לקורבנות את כספם עד הפרוטה האחרונה וגם פיצוי הולם על הנזק הכלכלי והנפשי שהן עברו. ביזיון למדינת ישראל שאלה העונשים והפיצויים לקורבנות
    סגור
  • 2.
    חונההה מיבי בוכרי זרירי.
    מיבי 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפלצת שאכל את הקרובות.
    סגור
  • 1.
    זה בכלל לא מתחזה
    יעקב 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה נוכל.ובכלל הגיע הזמן להפסיק את משפטי הרחוב הללו של חיים אתגר המתחזה לחוקר. הרבה ממה שמוצג שם לא אמת.בתי המשפט קובעים ולא אתגר
    סגור