משפט

לאחר ש-CNN העיפה את המגיש, זו תביעת הענק שתחטוף

כריס קואומו מכין תביעה של 18 מיליון דולר נגד CNN על יתרת החוזה שלו, לאחר שנבעט מהערוץ בעקבות ילויים נוספים של ניסיונותיו החשאיים לעזור לאחיו מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו לנווט את שערוריית ההתנהגות המינית שסיימה את תפקידו כמושל
מערכת ice |  1
כריס קואומו (צילום CNN)
כריס קואומו, לשעבר אחד מהכוכבים הגדולים של CNN, ראה ימים טובים יותר. הזמן שלו ברשת הופסק השבוע בפתאומיות בעקבות גילויים נוספים של ניסיונותיו החשאיים לעזור לאחיו אנדרו קואומו לנווט את שערוריית ההתנהגות המינית שסיימה את תפקידו כמושל של ניו יורק לשעבר.
ולא רק הופעת הטלוויזיה שלו הגיעה לסיומה, בימים האחרונים כריס קואומו איבד או ויתר (זה לא לגמרי ברור) את תוכנית הרדיו הלווינית של סיריוס וספר שיצא בקרוב ביטל על ידי המוציא לאור שלו. על פי הדיווחים, המגיש החליט שלא להכנע ללא קרב ומכין תביעה נגד CNN על שארית החוזה שלו.
 
ההמולה של מאבק משפטי מגיע כאשר הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי ראש CNN, ג'ף צוקר, אמר לצוות כי קואומו לא יקבל כל סוג של פיצוי בעקבות פיטוריו מהערוץ. על פי דיווחים שונים, המגיש המפוטר דורש כ-18 מיליון דולר מ-CNN כדי לכסות את מה שנותר בחוזה שלו. בזמן פיטוריו, קואומו השתכר משכורת של 6 מיליון דולר בשנה. אז, ככל הנראה, נותרו לו שלוש שנים לעסקת CNN שלו בזמן הפיטורים.
אבל נראה ש-CNN מוכנה לקרב. בנוסף להערות צוקר, מקור פנימי ברשת אומר כי אין לה "כוונה לשלם לקואומו אגורה", ושאם הוא יקבל הסדר זה יגרום ל"מהומה" ברחבי CNN. מקור אחר טוען שלקואומו אולי אין יותר מדי קרקע לעמוד עליה בחיפוש אחר 18 מיליון הדולר מהבוסים לשעבר שלו: "ל-CNN יש סעיף מוסר סטנדרטי בחוזה שלהם שאומר שאם העובד עושה משהו של חוסר מוניטין, ניתן לפטר אותו מיד".
מקור גם אומר כי הפיטורים של קואומו בא לפני חקירה פנימית מתוכננת הכוללת האשמות לא ידועות על התנהגות מינית נגד כריס קואומו עצמו, על פי הדיווחים מתקופתו ב-ABC News. דובר מטעם קואומו אומר כי "ההאשמות האנונימיות לכאורה אינן נכונות". ברור שזה מתכונן להיות קרב מאוד שנוי במחלוקת בין כריס קואומו ל-CNN.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מזוזע קשות (ל"ת)
    ציחי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור