משפט

משה חוגג בקומבינת ענק: כך ירוויח כספים מבית"ר ירושלים

בתחקיר מטלטל של חדשות 13, נחשף חוזה פרטי של משה חוגג על שטח נדל"ני: מתחם האימונים של בית"ר ירושלים. השטח לא שייך לחוגג, אז איך הוא ירוויח ממנו כסף?
מערכת ice |  7
משה חוגג (צילום פלאש 90)
חדשות 13 יצאו בתחקיר מטלטל על "קומבינה" שנעשתה לכאורה על ידי משה חוגג ועל חשבונה של קבוצת הכדורגל שברשותו, בית"ר ירושלים, כשפרוייקט נדל"ני על מתחם האימונים על הפרק. הסכם פרטי ומוזר נחתם בין חוגג ליזמים.
לפי התחקיר של טל שורר וברוך קרא, מתחם האימונים של בית"ר ירושלים "בית וגן" היה שייך לחברת "נאות בית וגן" של מאיר פניג'ל שמעוניין להפוך אותו לפרוייקט נדל"ני. פניג'ל מעוניין להפשיר את המתחם לבנייה. פניג'ל מכר את המתחם לחברת יזמות הנדל"ן הדס קפיטל. אלא שהדס קפיטל לא יכולה לבנות על השטח הנדל"ני הירושלמי המבוקש מבלי שבית"ר ירושלים תפנה אותו. רמ"י הבטיחה כי עליה למצוא שטח אחר לאימוני הקבוצה לפני אישור הבנייה. 
 
במצב הנוכחי, בית"ר ירושלים על המדף. משה חוגג ובית"ר ירושלים יכולים להקשות על היזמים ולכן משה חוגג חתם על הסכם עם היזמים. לפיו, חוגג יקבל 4 מיליון שקלים, 3 דירות ארבעה חדרים ומטבח לכל דירה על חשבון היזם, על פי הערכת חדשות 13 מדובר בסכום של 13 מיליון שקל. בתמורה, חוגג יחתום על כל מסמך שיצטרך בכדי לזרז את קידום הפינוי, יאיץ בעיריית ירושלים למצוא מקום חדש לבית"ר ירושלים ובמידה ולא יעמוד בהסכם, בית"ר ירושלים היא זו שתשלם 33 אלף שקל להדס קפיטל. 
כתבי חדשות 13 שוחחו עם היזמים שטענו שההסכם עדיין לא רלוונטי מכיוון שלא יצא לפועל. בחדשות 13 טענו כי בית"ר ירושלים לא הייתה מודעת לחתימת ההסכם והאשימו כי זו השיטה של משה חוגג להשיג דברים שלא באמת שייכים לו. 
 

בתגובה לפרסום התחקיר, בבית"ר ירושלים הגיבו: "מועדון בית"ר ירושלים מכחיש בתוקף את הפרסום השקרי על קיומה של עסקה סודית כביכול של בעלי הקבוצה. המו״מ, טיוטת החוזים וכל ההתנהלות הייתה ידועה לנאמן יצחק יונגר ולמנכ"ל הקבוצה, מוני ברוש אשר גם חתם על העסקה. כמו כן, התקיימה התייעצות משפטית בנושא הזכויות על הקרקע עם עורך הדין רונן מוזסון, יועצה המשפטי של בית"ר ירושלים".
מטעמו של משה חוגג נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען בפרסום השקרי הערב, משה חוגג ניהל מו"מ כאיש עסקים פרטי לרכישת השטחים האמורים עם חברת בית וגן. לאחר התייעצות ובידיעת מנכ"ל הקבוצה והנאמן עו"ד יונגר. הניסיון להטיל דופי בפעילותו של מר חוגג נעשית ממניעים זרים כחלק ממסע הרדיפה שמנהל ברוך קרא נגדו. נזכיר למי ששכח כי משה חוגג השקיע בקבוצת בית"ר ירושלים למעלה מ-120 מיליון שקל".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קרא סתם קורע!!!
    יעקובובו 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התחקירים של קרא מתבררים כחסרי אמת אם היה מברר היה מיידע את כולם עמה הוא אהבל וחסר יידע מה איכפת לו הוא מכוסה על תביעות הוצאת דיבה !
    סגור
  • 6.
    אם בתחקירים היה אסור להזכיר את המילה "לכאורה",
    אנירקשאלה 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם התחקיר הזה היה יוצא לאור? אם טל שורר וברוך קרא כ"כ מאמינים, לכאורה, בתוצאות התחקיר שהם קיימו, מדוע הם לכאורה מוסיפים שהקומבינה בעסקה היא רק לכאורה? זה לכאורה אומר משהו על התחקיר ועל התחקירנים, לא?
    סגור
  • 5.
    קובינות על חשבון ביתר ירושלים
    עין הנמר 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוגג הוא עושה עיסקאות שבסופו של דבר ביתר ירושלים תשלם אל המחיר על זה. בושה וחרפה
    סגור
  • 4.
    הוא לא יכול לעשות שום קומבינות (ל"ת)
    רוני 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הוא גם הכחיש את נפילת העסקה עם הנסיך האמירתי
    יעקב 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הוא מכחיש, אבל נסיון החיים מוכיח שאין עשן בלי אש
    סגור
  • 2.
    אבק דרכים=חוגג
    אוהד עצוב 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים כדורגל מקצועי,לא חרטה
    סגור
  • 1.
    חוגג ממשיך עם החארטות שלו ,פרצופו האמיתי התגלה (ל"ת)
    אוהד 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור