משפט

תביעת ענק נגד אביר קארה: "מסע כזבים והכפשות זדוני"

פעיל הליכוד, רמי בן יהודה הגיש תביעת לשון הרע נגד סגן השר אביר קארה לאחר שהאחרון קרא לו "עבריין" בכמה ראיונות כשהגיב לאירוע בו אביו איים על פעילי ליכוד

אביחי דלאל |  5
רמי בן יהודה, אביר קארה (צילום אונליין TV, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, freepik)
פעיל הליכוד המוכר, רמי בן יהודה, הגיש אתמול (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב תביעה נגד סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה בסכום של 288 אלף שקל לאחר שקרא לו "עבריין" בסדרת ראיונות לאחר שאביו של קארה איים על פעילי ליכוד ואמר להם כי הוא יירה בהם. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד דניאל כהן ממשרד עורכי הדין דניאל כהן ושות'.
בן יהודה טוען בכתב התביעה כי אין לו עבר פלילי, וכי אמירותיו של סגן השר קארה צוטטו בכלי התקשורת השונים שנעשו בכדי לחלץ את אביו מלב הסערה הציבורית והתקשורתית שנעשתה לאחר שתועד כי הוא מאיים לפגוע בבן יהודה. המקרה המדובר אירע ב-14 בנובמבר 2021, רמי בן יהודה השתתף בהפגנה נגד סגן השר בגבעון החדשה בסמוך לביתו, אביו של קארה יצא ותועד כשהוא אומר "תיזהר. אני חמוש. אני אירה בך".
 
בן יהודה טען בכתב התביעה כי בשל היותו של אביר קארה בעל תפקידים ציבוריים, הוא בעל מנגנון דוברות "יעיל ומשומן" ודבריו הודהדו בכלי התקשורת השונים "דברי הבלע הדבתיים והמשפילים של הנתבע". בנוסף נטען כי קארה התעלם ממכתב ההתראה שנשלח אליו ב-28 בנובמבר האחרון, שבועיים לאחר התקרית.
בכתב התביעה מציין עו"ד כהן כי מדובר בדברי שקר ולשון הרע, טען כי אדם המכונה עבריין הוא אדם שבעברו רשומה עדות למעשה פלילי וכי דבריו של סגן השר אינם חוסים תחת החסינות של נבחרי הציבור. לדבריו, האמירה של סגן השר קארה הופצה ביותר מ-10 פעמים בכלי התקשורת השונים ועל כן התביעה היא על סכום של 288 אלף שקל.
בתביעה נכתב: "באופנים שונים כינה את התובע 'עבריין' בסדרת ראיונות לכלי התקשורת שר הופצו ברשתות החברתיות במסגרת קמפיין ומסע כזבים והכפשות זדוני שניהל כנגד הנתבע בנסיבות בהם פורסם תיעוד של אביו של הנתבע מאיים על התובע במהלך שיח שהתנהל ביניהם  ואומר לו 'תיזהר. אני חומש. אני אירה בך' והכל עלמנת להכתים את שמו של התובע ולהיחלץ ביחד עם אביו מהמצוקה התקשורתית והחוקית אליה נכנסו בנסיבות האיומיום שהטיח האב בתובע".
מסגן השר, אביר קארה טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רמי בן כורדי גזען מטונף, הוא כתב בפייס שלו שהשף העקקי
    הוא ממוצא כמו של קאר 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל הוא היה כורד כמוהו, וגם תקף בגזענות את האבא של קארה, במדינה מתוקנת היו עוצרים את הבן תערובת עם הראש אבטיח הזה, שילוב של מונגולי וצלבני...
    סגור
  • אכן ופה הלינק
    האיש בן תערובת חלאה 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/profile/100001210252295/search/?q=%D7%AA%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99 הפוסט השני רמי בן יהודה זה בן תערובת של צלבנים ומונגולים ממזר של צלבנים אירופאים ,שדומה ללטאה מכוערת ,בגלל שנוצר ממזרות
    סגור
  • 3.
    אביר
    שלמה 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שולמנים חחחחחח חתחת זבל קיבלת כסא אתה לא = כלום עבור העצמאים
    סגור
  • 2.
    האיש שקילל את אשתו של אלקין,קרא לבני בגין,בוגד
    הטבח השבדי 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    קרא לכתב עומרי מניב,זבל שמאלני,הוא תובע שקראו לו עברין.עולם הפוך.
    סגור
  • 1.
    רמי בן יהודה תובע על לשון הרע? חה חה חה. עולם הפוך.
    יואל חזן 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מי שראה סרטונים בכיכובו, יודע למה אני צוחק. אלו הפנים של הליכוד בתקופתנו. חגיגה למי שאוהב סגנון נמוך, תוקפני, צעקני, גס או מתלהם - עם כמעט אפס קווים אדומים.
    סגור