משפט

רשות המיסים הכעיסה את אדיר מילר: "רצחת וגם ירשת"

אחרי פרסום הדרישה של רשות המסים להשבת מענקי הקורונה בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים, אדיר מילר יוצא בצעד חריג, ותוקף את רשות המסים, "שילמתם לאנשים ועכשיו אתם לוקחים למאות בעלי עסקים את הכסף חזרה"
מערכת ice |  9
אדיר מילר (צילום צילום מסך סטנדאפ קורונה עם אדיר מילר)
הסטנדאפיסט אדיר מילר יוצא היום למסע טיהור שם אחרי שפורסמה דרישת רשות המסים להשבת מענק הקורונה שקיבל בשווי של מאות אלפי שקלים. מילר התייחס לדברים בסרטון שהעלה לרשת ואמר, "בעמוד שלי אני מפרסם רק דברים מצחיקים, רק קומדיה אבל עשו לי עוול גדול ואני חייב להגיב. כל האתרים מפרסמים כאילו אני דרשתי מרשות המיסים כסף הרבה יותר ממה שמגיע לי. זה פשוט מקרה של רצחת וגם ירשת.
"לכן לקהל שלי אני חייב מהלב להגיב לכם. הסיפור נורא פשוט. בשנת 2020 אומנים לא הופיעו, בא רואה החשבון ואומר 'מדינת ישראל אומרת שמי שמאבד מעל 40% הכנסה מגיע לו מענק, אתה אדיר איבדת 90% הכנסה כי אתה לא הופעת שנה'. ואני עוד אומר לרואה חשבון, 'עזוב אחי הכל בסדר'. והוא אמר, 'אבל מגיע לך'. אז הגשנו את המענקים וקיבלנו אותם.
"לפתע רשות המיסים רוצה את המענקים חזרה והטענה היא שזה לא מענקים על אובדן הכנסות, אלא מענקים על הוצאות, ולך אדיר מילר - אין הוצאות, כי אתה סטנדאפיסט בודד. אני תמיד צוחק על זה שמה ההוצאות שלי בהופעה? כיסא? לכן לא מגיע לך כלום. רואה החשבון שלי פנה אליהם בועדת ערער ואמר להם 'רגע אז אומן שאיבד 95% מההכנסות לא מגיע לו כלום?', אמרו 'לא, רק מענק הוצאות'. אמרנו בסדר, נחזיר הכל באהבה' הכל אני מקבל באהבה. אבל להוציא ידיעה לכל העיתונות שכאילו אני חזיר שמבקש כסף, להציג אותי ככה, זה כבר לא יפה.
  
"קהל יקר שלי, מעולם לא ביקשתי משהו שלא מגיע לי, בחיים לא. בסך הכל המדינה אמרה - מי שניזוק מגיע לו פיצוי. מילאנו טופס והגשנו, עכשיו רוצים את הכסף בחזרה - באהבה, נשלם. אבל לא להוציא הודעה לעיתונות כאילו אני איזה חזיר, איזה מישהו שדורש משהו שלא מגיע לו אלא יותר אתכם, רשות המיסים, ששילמתם לאנשים ועכשיו אתם לוקחים לא רק לי, אלא למאות בעלי עסקים את הכסף חזרה. ככה לא מתנהגים".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    החזרי מס
    אבנר 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משכנע מי שקיבל לא בדין צריך להחזיר בדין מ
    סגור
  • 5.
    רבוטה פנטסטיקו
    רפדוני באשישפוחים 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הומלסים לא קיבלו מענק גם להם היה אובדן הכנסות
    סגור
  • 4.
    צודק !
    גל 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זו בדיוק השיטה המלוכלכת של רשות המסים. כך היה גם עם צוק איתן. משנים את הכללים לאחר המשחק. ללכת עד הסוף לבית משפט
    סגור
  • 3.
    אוהבים אותך מילר
    מכיר עובדות 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רשות המיסים רוצה לעשות לעצמה יחסי ציבור על הגב שלך. קבל את זה כמחמאה. זה קצת יותר מסובך מלהסביר בתגובה קצרה. אבל בעיקרון, כל שנה מגישים דו"ח הכנסות והוצאות ומשלמים מס על הרווח. ככה גם בשנה שקיבלו מענק, המענק הוא הכנסה, וצריך לקזז כנגד הוצאה ולשלם מס על הרווח. ואם לא היו הוצאות? אז משלמים מס על כל גובה המענק. זה כל הסיפור.
    סגור
  • 2.
    ערב טוב אדיר מילר
    אני 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תשמע... עשרות אלפי עסקים נקלעו לקשיים בעקבות הקורונה. כולם הגישו בקשות לסיוע. כל אזרח משלם מיסים קיבל סיוע ראשוני. כולל אתה. אחר כך באהבה או לא באהבה ביקשת עוד 700 אלף שקל. ואז שסורבת ובצדק. כמו חזיר אמיתי הגשת עירעור. או אז נבדקו הוצאותך המדווחות האמתיות ונמצא כי בקשתך למענק "סיוע" גבוה פי 16 מהנוהל. דה לנסות לגנוב מיליון שקל אחי. איך שלא תציג את זה. זה לא כסף שלך. אלו לא הוצאות אמת והמדינה לא אמורה לממן לא לך ולא לאף נוכל הכנסות אישיות של מאות אלפי שקלים. כמו שאמרת, אתה לא לבד כמוך יש עוד מאות. מאות נוכלים ושקרנים שרימו והתעשרו על סעיף "החזר הוצאות". אבל זה מאות מבין עשרות אלפים. כמו תמיד אחוז בודד אחד, עברייני וכוחני מטנף קבוצה ענקית. אחד כמוך הופך כל סונדפיסט לרמאי בפוטנציה. כל זמר לנוכל שעושק את המדינה. וזה שיש מאחורייך קהל של 50 אלף ערסים זה לא עושה אותך צודק. זה עושה אותך מוביל דעה בקרב שלוכים (שלופים, שלופים). המסלול בין האמי בלוס אנג'לס לבין הופעה באיזה אירוע של ערסים בדובאי קצר מאוד. ברור לכולנו היום באיזה לאיזה צד של המסלול אתה שייך.
    סגור
  • מהיכן כל הנתונים ששלפת פה? מריח כמו דיבה (ל"ת)
    איריס 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיפה כל הידע
    הפתעת 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני רואה שחקרת לעומק את הנושא ת מי אתה? ולמה אתה לא עסוק בלהחזיר לי כסף (מידע פנימי) ואיך אתה ''מנחש'' 700000 אלך שקל זה די מדויק תבקיצור המרחק בין ''אזרח-שומר-חוק'' לעבריין הוא קרוב אצלך אז גם אתה ,תזהר לא למעוד .
    סגור
  • 1.
    מצטער, לא השתכנעתי
    אריה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל הכבוד לרשות המיסים.
    סגור
  • האמת
    דנה 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרשות המסים תזנבר אותך אז תשתכנע
    סגור