משפט

סיימון לבייב נכנס בצוקרברג: נוכל הטינדר תובע את פייסבוק

סיימון לבייב הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חברת "מטא" שבבעלותה פייסבוק ואינסטגרם בגלל סיבה מפתיעה במיוחד
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום אינסטגרם/ סיימון לבייב)
סיימון לבייב, המוכר בשם "נוכל הטינדר" בעקבות הסרט המבוסס עליו בנטפליקס, הגיש כתב תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מטא (פייסבוק לשעבר) ובאותה התביעה דורש לבייב לאמת את החשבון שלו בדף האינסטגרם, כלומר להעניק לו וי כחול. 
על פי הפרסום של נועם כהן באתר N12, בכתב התביעה נכתב: "חשבון האינסטגרם של התובע מהווה עבורו אמצעי תקשורת מהותי עם חברים, משפחה, שותפים מכל העולם ועם הציבור הרחב ונותן ביטוי לאישיותו הייחודית של התובע. לחשבון יותר מ-200 אלף עוקבים". 
 
לבייב טען כי מטא בחרה להתעלם ממנו והפכה אותו לקורבן של גניבת זהות, לדבריו מתחזים ניצלו את התמונות שלו על מנת לפתוח פרופילים מזוייפים ולהתעשר על חשבונו על ידי ניצול המוניטין והפופולריות שצבר. עוד טען, כי חשבונו ברשת החברתית משמש כמטרה לתלונות כזב שמוגשות לחברה ודורשות לסגור את חשבונות. 
כמו כן, על פי פרסומו של כתב התרבות של "ישראל היום", ערן סויסה, בעמוד האינסטגרם שלו, זוגתו של "נוכל הטינדר", קייט קונלין שעל פי פרסומים הודחה מסוכנות הדוגמנות שלה לאחר הסרט, חיפשה תעסוקה חדשה ומציעה למכור ברכות מצולמות, ברכה מקונלין תעלה לכם כ-362 שקל, ומי שנמצא בליבו של סרט הדוקו של נטפליקס, שמעון חיות/ סיימון לבייב, מוכר ברכה אישית דרך אתר ייעודי לצד סלבריטאים נוספים בסכום של 200 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה