משפט

ענבל אור מתפרעת, צועקת ועושה כרצונה - הקרקס בשלב ההוכחות

איחורים, היעלמויות, מתחילה לשיר בזמן הקראת הדברים, דיונים ללא עורך דין, התפרעויות וצעקות, וניסיונות חוזרים לפסילת השופטת - יזמית הנדל"ן לשעבר, ענבל אור, עושה כרצונה בשלב ההוכחות נגדה ומתעקשת שלא היא האשמה אלא המדינה
מערכת ice |  2
ענבל אור (צילום פלאש90)
יזמית הנדל"ן לשעבר, ענבל אור, ממשיכה בשבועיים האחרונים לעשות כרצונה בבית המשפט, בהליך שלב ההוכחות נגדה, עד כדי כך שהשופטת מציינת בפרוטוקול כי הנאשמת, אור, צועקת ומתפרעת, מתקרבת באופן מאיים לשולחן התביעה עד שמאבטחי בית המשפט צריכים להפריד ביניהם, מאחרת ולא מגיעה ונעלמת. 
נתחיל מההתחלה: במהלך חודש מרץ השנה, שנתיים וחצי לאחר שהוגש כתב אישום, החל שלב ההוכחות במשפטה של יזמית הנדל"ן בבית משפט השלום בתל אביב בפני השופטת דנה אמיר. 
 
נגד ענבל אור הוגש כתב אישום הכולל 15 סעיפים של עבירות מרמה כלפי לקוחות וכלפי מנהל סניף בנק, כמו גם עבירות מס ועבירות על חוק הגנת הצרכן. יזמית הנדל"ן הואשמה כי דרך חברת "אור סיטי נדל"ן" רימתה את הלקוחות בפרויקטים של קבוצות רכישה והצגת מצגים כוזבים בדבר יכולתה לשלם לבעלי הקרקע, אי דיווח למס הכנסה ועוד. מאות משפחות נפגעו על ידה במהלך השנים ורק חלקם קיבלו את כספם בחזרה. התובעת, עו"ד מויאל-רוטשילד, אמרה בפתיחת הדברים: "כתב האישום מלמד על הלך-רוחה של הנאשמת, בו תפסה את מחויבותה לפעול בהתאם לדין. היא בחרה להתעלם מהדין כשהתנגש עם האינטרסים הכלכליים שלה".
אור מכחישה את האישומים, ומביאה זאת גם לידי ביטוי בהתנהלותה בבית המשפט. הדברים החלו בהאשמות של יזמית הנדל"ן כלפי השופטת דנה אמיר עצמה שבינתיים סבלנית כלפי אור, על אף התנהגותה: צעקות ומהומות במהלך הדיון ועזיבה פתאומית החוצה והיעלמויות מדיונים. אור מנסה לפסול את השופטת מספר פעמים, ואף אומרת שלא היא אמורה להיות נאשמת אלא המדינה כי ההונאה נעשתה גם עליה.

ענבל אור, צילום: פלאש 90
ההתפרעויות המשיכו בשלב ההוכחות, כאשר היזמית החלה לשיר באולם המשפט בזמן הקראת דברים, הורחקה אך הוחזרה בהוראת השופטת לאחר מכן. בנוסף לכל, אור גם מאחרת ואף לא מתייצבת לדיונים עד כדי שנשלחה לניידת להביאה אך השוטרים לא מצאו אותה.
לפרקליטות נמאס מהמשחקים של אור והם מבקשים לשמוע את העדים בהיעדרותה, אך בגלל הסיבה שאור מתנהלת בדיונים באופן חריג ללא עורך דין, החליטה לשמור על הזכויות שלה ולספוג בכל זאת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענבל אור
    אחד 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה הזו כניראה ירדה מהפסים.לאחר שרימתה את הלקוחות וגנבה מהם מאשימה את כולם.לא צריך לרחם עליה. שתשלם על מעשיה
    סגור
  • 1.
    יש משהו שנקרא ביזיון בית דין
    בועז 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הבאה שמתנהגת ככה להכניס אותה ל 24 שעות מעצר. תמשיך 48 שעות וכולי
    סגור